Parrocca canariada in Spagna hè


U veru, u veru pittore Mikhail Svetlov hà scrittu annantu à u Grenada volost, ma s'ellu hà avutu almenu un angulu di u so ochju per vede a bellezza di a pruvincia più remota spagnola, ùn avete certamenti hà compostu una canzone annantu à questu. Dopu tuttu, stu locu fascineghja cusì chì ùn hè micca solu impussibile di micca esse mencionatu in poechi, canzoni o pittura. È voi solu raligraranu à u fattu chì una parrocchiale di Canarie in Francia hè ...

Quandu si tratta à i Canarii, i belli cù vuluntarii annantu à "novi Russi" volte cun infuri. Dopu tuttu, u stessu nomu di l'arcipelagu hà divinamente cunnisciutu solu cù l'apparizione di i populu riccu in u paese. Puderete capiscia chì elli scopre u charmu di sti terre fertili. Ùn importa ciò chì hè!

Isole Canarie - u destinazione d'appressu più famosa è una di i più antichi espansioni in u mondu. Quì l'annata hè un clima aggradèvule è cumunu: in l'estiu, a ventu di l'oceanu ùn permettenu micca scumpari u caldu affullante, è a proximità di u desertu di u Sahara (à l'Africa solu 115 km) fa l'inventi calda è senza tempu chiuvitu. A temperatura annu mediu annantu à a costa oceana hè +22 gradi. Hè per questu l'archipelago hè chjamatu l'isuli di eterna primavera. È dinò - Isule felice. Fùbbenu annunziati, scritte o pruvatu à truvà parechji autori antichi: Herodotu, Plinio, Ptolomeu, Horace, Virgili. Allora assai expedizioni foru equipati, chì hà sappiutu à scopre a terra mitica dopu à e Pilastri di Hercules. In seguitu, l'archipelago tutale fù datu u nomu "Canariu", hè stissu creatu, per l'abbundanza di cani (in latinisaghiz) in l'isula, oghje chjamatu Gran Canaria. Invece chì ci hè una altra versione. A cuntruversia cuntinueghja sempre: sequestu isuli sò chjamati dopu à l'avvisi canari, o, perversi, brillanti canturi gialli purtati in Europa in u XVI secolo di Canar, sò numinati dopu à i posti induve eranu attuniti.

Da a caldera spumante di Teide ...

Di tutti i sette isuli di l'arcipelagu per "novi Russi", secondu a guida, Tenerife è Gran Canaria sò i più attrattivi. Dopu à a meza ora d'un viaghju in u primu di elli ammentanu mentri: "Sì, l'" Buratina ricca "ùn hà micca bè l'liparitu ... U postu hè semplice fabuloso." Di sicuru, ogetti gentili di l'oceano, i spiaghji eleganti è l'ospiti nantu à a costa, chì affundate in fiori è lush vegetation tropicale - tuttu questu hè quì. Allora hè bella. Però, bellezza simili piace i turisti è in parechje strade di u mondu. L'Isuli Canarii sò pocu cumuni in una gran parte di u so territoriu hè cupartu da lava petrificata. Ùn si cunnosce chì, cum'è Platone hà cridutu, era inveci antica Atlantis, ma l'urìgine volcanicu di l'isuli ùn hè più di dubbitu. U paisaghju Canariu hè intersezueltu bandi di lava petrificata chì stendi per parechje chilometri .. U l'spetaculu, crede à mè, hè stupente. In Tenerife, in ogni locu, pudete vedà a montagna volcànica Teide - u pianu più altu (3.718 m) in Spagna.

Per cullà à u so fogghiu, o à a "caldera" (in traduzzione - "boiler") pò esse nantu à u elevatu, chì guasi tutta l'annata sana. À u telescu, a maiò parte di i turisti si metti in un autobus turistico. Ma ci sò cunquistatura di u Teide, chì quì sottu pisci per dui ghjorni. U territoriu di a Caldera hè un museu geologicu. A strada venti in sopra u penditu rossu rossu, trà l'enormi flussi di lava. Hè pruibitu strettu per cullettate alcune di e pratiche è minerale.

Un altru mundiale famusu di Tenerife hè Loro Park, induve u più splendore di a ghjesgia di u mondu viaghjanu. Hè in Puerto de la Cruz, una cità chì - imagine? - hè a cità gemellata di u San Petruburgu! E all began with the Frenchman Betancourt - u primu cunqueror Canar, allughjatu da i Spagnoli. Addumannenu un vicirè localu, hà acquistatu parechji prupietimi chì u so nomu addivintà u più cumune in Canarie. U so rappresentante più famosu hè u ingenieru è u scientist Augustin Betancourt. Nativu di Puerto de la Cruz, hà dedicatu a so vita à a Russia. A principiu di u XIX seculu, diventò un teniente-generale à u serviziu di u nostru paese è hà travagliatu finu à a fine di i so ghjorni per u so benefiziu. Hà ricustruitau a Fàbrica d'Arme Tula, hà designatu un alloghju invitatu per a fera di Nizhny Novgorod, è hà stallatu a prima autostrada in Russia Petersburg-Moscow.

... finu à i dunas d'oru di Maspalomas.

A l'isula più abitata da l'archipiélago - Gran Canaria - anche "nome di cane", pare chì anch'ellu ùn hè micca ragiuni à fà scopre di vita. E so numerosi platti, coperto cù fine fine sable, ricunniscenu e viaghjadore di tuttu l'annu. Mas Palos, inimitatu in particulare, cù i so 250 ettari di dunes vicinu à l'acqua è oculati in i rocchi di a statua di Guigui.

L'isula hè solita chjucata di casinò, discosu di notte, bars e altre locu di divertimentu. È per i ghjovani queste hè u megliu postu "per esse studiatu à u prugramma sanu". Comu, però, per a gente anciana ricca assai - fannijiet di golf. In Gran Canaria in u so tempu hè stata equipada da u primu campu per i fanni di stu sport. Dopu ci eranu custruiuti palazzi eleganti di golf è i carichi appartamenti furnuti. U fattu hè chì u paisaghju di l'isula hè u più adattatu per attruisce i amatorii di golf. E i persone chì sò ricchi sunate, cum'è sapete. Allora à a Gran Canaria, ancu e zoni di "milioni" si appareva. In l'isula, micca solu l'intrattenimentu per ogni gustu, ma a natura stessu. L'hà criatu unicu solu: tutte e zoni climatichi sò rapprisentati quì, per quessa hè chjamatu u "continente in miniatura".

Una sola volta ci era un artista solu.

I paisaghji di Lanzarote nantu à a rialtà sò simili. Ma solu à questu, u più maravigghiusu è esoticu di tutte e sette isuli, ùn puderà imaginà ciò chì l'"archipelago di urìggini vulcanica" significa. U primu sensu ùn hè micca u pianeta Terra! Hè nimu eramu lunghissimi da a "bola blava". Nè l'arbre, nè un filu di grass - una lava lava nìvuru, u ghjàllicu ... L'effettu hè rinforzatu da disinni astratti chì sò fatti di stemmetti multicombulati, cunfrisgi è bundi, chì spine in a ventu di u ventu. Si scontranu in qualchi viaghja. E invintu u creatu u so famoso artista Cesar Manrique. Quandu fù educatu in Madrid, hà vivi in ​​America per un pezzu. Ghjera in una rilazioni amica cù Picasso, Andy Warhol, hà travagliatu cù Gaudi, disposti exhibimenti in i salotti più prestigiosi di u pianeta. È di colpu, à l'altura di a so gloria, hà tornatu à a so patria, Lanzarote, per turnà in un di i posti più attrattivi per i turisti. È Manrique hà fattu. Quandu ellu arrivò à l'isula, hà ricevutu un pezzu di lava vulcanica. "È sempre inutilite per qualcosa", disse u cumu. Ma allura l'artista hè natu per vede ciò chì l'altri ùn ponu micca vedutu. Manrique hà pigliatu è inseritu a so casa in l'apertura di a fissura volcanica. Allora si sò stati sutturati sottu à a terra, induve l'abitatu hè statu. Una piscina hè stata creata in u quale un "impurtentava" un "invernamentu". Ci hè stata ottena un cumpusitu terribili. Avà u guvernu di l'isula di Lanzarote possa tutta sta bellezza. "La Ginda de la cake" - "cherry from a cake" - cusì Lanzarottsi chjamanu a Casa-Museu Manrique.

U maestru trasformò a trasfurmazioni di a so cità nativa per 25 anni, finu à a so morte. E muriu quasi comu u so cuntimpuraniu, un altru Spaniard grande - Antonio Gaudi. Cesar Manrique hà sappiutu sottu u carru, chì in l'isula o una volta o duie volte - è obchelsya ...

Grazie à Manrique, da a Cinderella Canariu Canaria, l'isula diventò un centru turisticu riccu. E li Lanzarotiani anu sempri oghje annunziate di u so Cesaru cum'è s'ellu avianu vistu in una strada vicinu.

Poveru discendenti di i Guanches.

In i Canarie, ci sò 1,5 milione di residenti lucali. Questu hè solu u 4% di tutta a pupulazione spagnola. Ma l'Isuli Canarii ùn vulianu micca identificà cù l'Spagna "da u cuntinente". Chjamanu "Godos" - "a penisula".

L'aborigini chì abitavavanu in l'isuli prima chì i spicelli sò cunquistati sò altos, ghjente persone biera. Eranu dicurati da culore à pedi cù tatu è sò stati chjamati Guanches. I scientisti ùn accunsenu micca d'unni vinianu da. Qualchidunu crede chì i Guanches sò i Berberi chì anu navegatu da l'Africa Afrique. Altri - chì i Guanches anu avutu prima in l'Europa di u Nordu è sò stati vittienti. Qualcuno chì era, dopu à a cunquista da i Spagnoli, i Guanches blended cun d'altri pòpoli chì vinìanu da l'isuli da l'Europa è l'Africa. E sopratuttu da l'America Latina. U risultatu fu un passione alegru, amiche è assai piacevule. Eppuru, chì sapi di fà u travagliu bellu necessariu. Da solu Canarias ùn hà micca fà! E pescaghja, è cultivazioni nantu à a terra volcanica di una canna di zuccheru, varieti legumi è frutti. I parcorsi di e vigneti lucali sò scandalizatu. Questu hè chì ùn deve esse dichjaratu, chì ogni vignetu sarà cercatu cù una hautita semicircular originale fatta di petri! Perchè ùn sia micca spacchitu da i venti è di a sorra ùn sia adduzzu ... U vini d'uva da Canarie sò maravigliose. E in ogni isula - a so propria varietà. True, ùn sò micca boni, ma i turisti si sò stati pigliati a casa cum'è souvenir una buttiglia o dui. Cum'è u furmagliu caprariu lucali, chì hè distinatu da qualche gustativu. Da i Guanches, chì puderanu di travaglià cù arcuni senza a rota di u granelli, l'isulani prisenti hanu heredatu u donu di creà ceramica assai bella. I maestri lucali, però, ùn perde micca i sicreti di l'arme longu tissuti, cusì grazia è ricami. Eccu, ùn ci hè nisun prublemenu chì avè guadagnatu à a memoria.

Dette sughjettu pigliassi a tristezza spagnola?

Iè, nunda di piglià à l'isuli, induve innumerable carnaval è i vacanze. E scrive u viscuverzu Mikhail Svetlov nantu à i Canarie, u so eroi avissi da esse ghjucatu è diventanu. L 'abbitanti lucali facenu cun piacè è dispiacè entre i visitadori à e so divertimenti. È e Canarie sò capaci di cugliera deliciosu è i trattanu di u core. In a so cucina, ancu in i ghjente stessi, chì solu ùn hè micca mischju! Certu, assai di l'espanole, qualcosa - da l'Africanu, ci sò elementi di l'indiano, latinoamericano .... Sì, ùn sapere micca à chì altru! Ma sò in u cumuni a prussimità di i piatti di mare. U fattu chì tuttu hè assai gustoso.

Per sgumassi a to sete, ùn puderebbe micca solu prudutti cunfortiti di u fruttu lucale o vini ligimi sicchi. Ùn pudete pruvate u rinu nantu à u melatu. Dopu tuttu, una volta nantu à i Canarii - l'anticu reale pirate - fècenu raligraru rinu cù u melu. Hè assai tastier e più caru ca la canna cubana, chì spessu hè allora di u melanu reale. Oghje u rumanu Canariu pocu pocu - cum'è dichjarete, solu per i so proprie. Allora, rilassante in l'isuli, hè bisognu à tastate u gustu veru di un rumellu piratuu! Se si troppu forte per e donne, pudete tastà a malvasia dolce è ambre. In generale, l'"arsenal" hè abbastanza solidu è micca solu disposti à a tristezza. Idda, probabbilmente, tutti i stessi scurciaranu, ma solu quandu ci sarà volu u tempu di lascià l'isuli happy ...