Near Andorra, città in Spagna

Spagna, sì bella! E cose una cità maravigliosa vicinu à Andorra in Spagna! Oghje, parleremu di Leon è di Granada.

A cità Leon A capitale di a regione epunina di Leon, chì hè parti di a cumunità autonoma di Leon è Castiglia, in a parti nordica di l'Spagna. A pupulazione di a cità tramezu à u 2006 hè 136 976 persone, chì face sta cità u più grande munimentu regiunale.

Leon hè cunnisciutu di tutte a catedrali in u stile gòticu è una quantità di struttura munumentale, cum'è a Real Collegiata di San Isidro (per esempiu, u Panteonu Reale hè un mausoleo in quali rappresentanti di e famigliali reale di a Leone medievale trovanu l'ultimu refuge, è ancu Hà a più bona coleta di pittura romànica); un templu cù una facciata neoghetica di San Marcos (residenza di l'Ordine di Santiago, erettu in u XVI); Casa di Botine (travagliu di l'architettu spagnolu Antoni Gaudiu, ora ci hè un bancu in stu locu); o u più novu Museu d'Arte Contemporanea di Leon è Castiglia. A cità hà assai monumentu storicu, chì si davanu à a prisenza medievale è moderna di Leon. Questu hè un monumentu storicu famosu, chì a Cattidrali di u Distrittu hè fatta in l'altru gòticu, cù i so finestichi vitrati macchiati di stu stile.

Leon hè stata fundata in u primu seculu aC. Legionnaire of Rome Legio VI Vittoria. Eccu, in 69, stu leggerariu criava un campu militare, per prutezzione è assicurà un trasportu in urdinu di oru minatu in a regione, a maiò parti à i Medulele. Stu campu addivintò a basa per l'emergenza di a cità. Da Legionnaire of Rome Legio VI Victrix è u nomu mudernu di a cità si mette.

Trà i tradizioni di a cità, u locu più famosa hè a celebrazione di a Santa Setmana (Pasqua), durante a festa di quale chì parechji prucessi culurite passanu à u centru di a cità. Una di e più bella processioni hè a Processione di a Reunion, chì ghjoca una reunione di 3 gruppi chì rappresentanu a Vèrgine Maria, San Giovanni è Cristu chì si trovanu di fronte di a Cattidrali di a cità. Sicondu parechji funziunalità di informazioni, sta celebrazione hè simplificatu di enormu interessu internaziunale, è questi ghjorni, assai persone di tutti i cantoni di u globu visitate a cità di Leon per vede, sensu è participanu à issi purcelli tradiziunale.

A cità di Granada si trova in u sudu di Spagna, micca questu di u cuntinente africanu. Hè a capitale di a pruvincia di u stessu nome, chì hè parti di una regione più grande - l'autonomia di l'Andalusia. U territoriu di a cità si trova nantu à una zona di 88,02 metri quadri. km. A pupulazione cum'è data di u 2009 hè 234 cun un petit mila persone. A cità hè situata nantu à trè poghji è in i piani di i montagne di Sierra Nevada. Una funzione distintiva di a so architettura è assai di strati ristritti. E ci sò assai oghje quì e casi casi distritti. U clima hè assai favorevule per i turisti - hè sempre caldi è assai ghjornu di sole.

I paesi di Granada sò assai boni è aduttati. È a cità di Granada si pertenece à e cità più belli di u mondu. Hè una cità favurita di i pueta è d'altri populi creatives. Micca nè di quì, in a cità, chì hè ancu di a pruvincia di Granada, hè natu u famosu poeta Fredrique García Lorca. Un gran poeta hà visitatu ancu in Granada.

Dopu l'avvenimenti culturale chì succèanu in a cità, pudete marcà festivals musicali, ci sò dinò teatrini è cinesi. Molte turisti visitatori di Granada per l'esca, - ci sò assai piste di schierze cù l'illuminazione. Inoltre a cità hè cèlebre per u fattu chì e guitare, castagni è altri strumenti musicali sò pruduciuti quì.

Hè cresce chì era in Granada chì nascita a ballata flamena amatu è reverenza. Finu à quì nantu à a muntagna Szumonte, ci sò caves induve ci hè vintu, è avà viaghianu i ghjitti chì anu presentatu sta danza à u mondu. Un altru ballu hè ancu cunnisciutu, accumpagnatu da l'accumpagnamentu di chitarra è di cantu. Hè chjamatu Zambra.

È a cità hè famosa per a so università, aperta in 1531. Parechji studienti russi anu studiatu.

Granada è Leon sò maravigliate e città, visitate ciò chì vi vede parechje novu è interessante è serà capaci di assorbiu l'spiritu di questa Spagna.