Passi simuli per ottu orgasmo

Sentete chì ùn pò micca mai reachi a cima in piacè sessuale? Stupidity! Ci sò pezzi semprici per ottene un orgasmo, chì pudete è avè bisognu di amparà. Questa ùn hè micca a lezzioni più faciule, ma hè cusì bellu! . .

1. Ùn àbbia paura di amparà u vostru corpu

A Mother Nature hà piace à dispunà da a so manera chì hè assai più faciule per l'omi pruvemu l'orgasmi di noi per noi. Cumu per cuntinuà a vostra razza, una donna, à disprezzu d'un omu, ùn deveria micca sentificà l'indecisione è u piacè. Ma tali hè u "vericidu" di a natura. Ma questu ùn significheghja micca chì avemu duvutu solu ricivate di diventà consciente è volontà. Bé, no! A donna pò assicurà u orgasgiu, solu per questu, ci pigghia un pocu sforzu, capacità è perseveranza.

Allora una donna hà un orgasmo di dui tipi: clitoris è vaginal. Se u vostru cumpagnu ùn sà micca cunnisciutu cumu cun questa ricchezza di scelta, vi assicurà di manera pocu stampata à questu materiu. Ùn averu micca scurdatu chì, prima di dì à un omu ciò chì vulete acquistà da u sessu, vi pudete truvà per voi stessu. Studi u vostru corpu. Stàtelu à sente, pigliate un ochju. A vaghjimu è u preghjudiziu: sò i principali in nimici per ottu l'orgasmi.

2. Sulla cun ellu stessu

Per sapè in quelli tipi di carizza ti porta à l'estasi, facendu chì u corpu tremblè cun piacè, scopre i zoni erogenichi tù stessu. Per parechji fimmini, questu hè un prublema pruvucatu da a vargogna. Hè per via di a ignuranza di u so corpu chì e donne ùn anu pussutu sussienta dopu un orgasmo chjude.

Invece u studiu da e più parte di u vostru corpu. Pruvate per caressà i vostri pezzi, vai in u fondu di l'abdomen, toccu u clitoris. Pruvate di tuccallu cù diversi punti di forza - quellu, da più tene, da ritima, da pianu pianu. À quandu si appassiisce à giganti nantu à u vostru, u vostru futuru orgasmi cun un patronu veru depende. Inoltre, quandu anu studiatu, pudete più riguardu à u vostru omu cumu fà esse attu.

3. Di chì u puntu G?

Duranti l'orgasmo vaginal, i sensazioni sò diffirenti di quelli chì avìanu cù orgasgiu clitoriale. Pò esse sintendu un trembu, u vostru corpu si cali calamar, chjama in e vostre tempii. Questu hè acquistatu per truvà u locu sensibilizatu nantu à u muru di a vaġina, chì hè chjamatu chjamatu u puntu G. Hè facilmente probatu cù una stimulazione curretta di a vagina. Pruvate affaccià à i ghjinochje è inserisci u so dettu in a vagina, passendu u so muru, vicinu à u stomacu. Apprezzate i vostri sentimenti. Prima, tali stimulazione pò causà disgrazia, ma ùn puderebbe fà cose cunflittu. Continue u muvimentu cù affettu è tendernessu à a strada per ottu orgasmi.

4. Ùn aghje stimulant

Avete già cunsigliatu davanti à i vostri sentimenti, è u sognu cuminciò à liberà u paradisu piacè? Hè bella! Ma ùn firmà micca quì. Va à a ricerca di novi sensazioni, perchè u vostru corpu pò ancu esse maravigliatu! Ùn aghju daveru di aghjunghje un quatru di centru in i vostri intimi ghjoculi: buttrega in una tenda per adulti. Cunsiderate a buttrega in casu chì cunsiglii, pilami di piacere, lubricanti è vibratori sò colpi. Utilice estes stimulanti davanti à a relazione. Pudete ancu ghjucà cun elli in u stessu momentu di intimità, alterendu cù i movimenti di u socie. Allora turnasce a cussa sessuale in un ghjocu passatu chì i dui gangdi guariscenu.

5. Diviuriamu cù pattu prima

Ci hè una legenda nantu à i courtesi francesi, cusì sofisticatu in l'affari di l'amore, chì ùn era micca difficiule per elli à un omu à un orgasmo cù un pocu di tocchi. In u nostru tempu, passi simili à ottene l'orgasmi sò generalmente chjamati un prelude. Dopu à questu, hè spicialmente agradable per inizià a più actu sessuale. Ma sò sti carizzi, è micca u sicuru, chì pò esse serve com'è «pianu». Allora pudete tastate una tempesta di emozioni predefinitu. Chì i vostri amare carizanu, ferru, basgi appassiunà, ma ùn vanu à l'attu stessu. Laski pò esse supplementatu cù parechji accessori, per esempiu, un pezzu di fur naturali o un cepu rotulu per appruntà. Chjamemu u cumpagnu fighjatu nantu à a superficia di u vostru corpu ciò chì vole, per esempiu, un cartellu, dopu chì pudete avè travagliatu, studià ogni cantone di questu.

6. Pruvate sessu orale

Sì un omu vulutu vulerà coperà cù i boi u vostru locu intimu - vi assicuratevi di fà fà. Hè acquistatu in u risultatu di l'orgasmo orale orale per piglià à u celu settellu. Avete bisognu à esse cusì rilassatu quant'è pussibuli, cunfidu a vostra soci è "sia off" a testa. In l'eventu chì i so movimenti è e carizzi sò ruditu, ùn sò micca cunfurmate è perchè u desideriu, impedite per un momentu, è, in seguita, sughjettu, dumandate ch'ellu era più più listessu. Prima, u tuccu cù a lingua hè pussibile alcune palpate, è da pocu à pocu à diventà più forte, più ritmu è cun appuntamentu di passioni.

7. Esperimentu cù novi posa

Per avè l'orgasmo simultaniu cù un cumpagnu hè un piacere rienore. Questa hè pussibile bisognu si truvamu una pose chì tutte e zoni erogenichi più sensibles seranu stimulati. Sì avete preferitu carità di un clitoris, l'attitudine di un rimanestu vi aiuterà. Ma micca in a situazione classica à face à a faccia, ma, in cunversu, torna à u socie. Pusera sò ancu bè chì u sociu hè in u spinu - cusì sarà più comune per ellu stimulu u vostru urganu cù l'aiutu di e mani. Ùn avete a vargogna, pruvate à fiducia i vostri sentimenti è avete un veru piacè.

Duranti u sessu, passi simpatiche à l'orgasmi ùn anu micca diventatu un end in sè stessu. Ùn sempre pensate micca nantu à cumu piacè. Pudete divertevi u prucessu stessu, è ùn và senza a culminazione. Certi pirsuni pensanu chì, se una donna ùn avè micca ottinutu l'orgasmi à a fine di l'attu, era in ghjustu sessu, è a donna a so purga da a frigidità. Questu hè assicuranza cumplessa! Se ti piace l'affinità intimusa, è dopu chì hè felice sughjornu in l'armari di un amatu, ùn importa micca chì avete un orgasmo è quantu volte. Ogni donna hè un individuu, ùn pudete micca misurà tutte e un tutale. A volte u successu di l'orgasmi ùn hè impeditu micca da prublemi fisiulogichi, ma da i sentimi è i emozioni. Orgasmo ùn hè micca pussibule in parechje persighjate una crisa, o quandu una donna ùn hè micca fiducia in un omu. A donna, prima di tuttu, duverà esse felice, u piacè fieru pò fà aspittà.