I participanti più brillanti d'Eurovision di tutti i anni

A Eurovisione Song Contest Eurovision hà prestu celebrà u so 60 anni anniversariu. Participà in quì pò esse i paesi di u Univirsu Unificatu di Broadcasting, chì hè per quessa trà i cuntraditori per a vittoria viemu reguli di paese cum'è Israele. In u iniziu, ci sò solu 7 paesi, ma per u fattu chì u numaru di quelli chì vulianu competiscia per u grandi premiu cresce in ogni annu, in u 2004 un novu qualificatori cumpletu semi-finalista hè statu introduttu. Paesi com l'Italia, France, Germania, Spagna è u Regnu Unitu anu da ellu senza cumpetizione. In cunstante cun elle hè un venduvatu paese di l'annu passatu. Hè solu impussìbule di ricurdà a disputanti di l'Eurovisione di tutti l'anni, ma avemu da pruvate di parlà di l'artisti / canzone più interessanti.

Festival Eurovision Song

In u 2005, u cuncorsu vinni à a capitale d'Ucraina - Kiev. A lista di participanti includenu novamente l'Ungheria, Bulgaria è Moldavia fici a so debut. In tutti, ci sò 39 paesi. In u finale, ci sò 25. Cum'è a cunsidenza, i sedi eranu distribuziutu cum'è: 1 - Grèzia (Elena Paparizu, U mo numeru), 2 - Malta (Chiara, Angel), 3 - Romania (Lumnica Angel, Let me try) . Sfurtunatamente, i top three ùn anu mancu rapprisentanti di l'ex URSS.

Cum'è sapete, u 2006 purtatu Dima Bilan u segon postu. In a final, u cantatore Russi compete cù i participanti di 24 paesi. In cunziguenza, i muntagni finlandesi da u gruppu di metallo pisanti "Lordi" si cunduceru in u primu locu, è in u terzu - u cantanti Leila da Bosnie-Herzégovine.

In u 2008, u canzoni di l 'Eurovision Song was held in Belgrado. 43 paisi participàvanu in a cuncurrenza. Li finale eranu i paesi di i grandi quattru, Serbbe, ancu 9 guerri di paesi di ogni semifinalista. In u risultatu, argentu piglia à ucrainu Ani Lorak ("Shady lady"), bronze - Kalomire da Grecia (Combinazione Secret), u doru hè purtatu à Mosca da Dima Bilan. A so cumpusizioni "Believe me" hè acquistata 272 punti è diventa u guvernatore assolut.

In u 2009, u cuncorsu hè accolta da Mosca. Questu anni 42 paesi venenu à a capitale russa. Georgia è San Marino rifiutanu di participà, ma la Sluvacchia turnò. In più di i Grandi Cinque Paesi è Rússia, Lituania, Israele, Svezia, Croazia, Portugallu, Islanda, Armenia, Grecia, Estonia, Danimarca, Malta, Bosnia Herzegovina, Turchia, Albanie, Ucraina è Rumania vinonu à a final. Oru, avè guadagnatu 387 punti, hè statu ricevutu da u rappresentante di u Norvegia Alexander Rybak ("Fairytale"). Cù un grande marginu à u sicondu postu era l'Islanda Yohanna, è in u terzu - un duore di Azerbaïdjan. A cantante russa Anastasia Prikhodko solu solu à righjunghjendu u 11 postu (91 punti).

Dopu à a vittoria di Fisherman Norway per a terza volta hà ricevutu u drittu per accede a cuncurrenza, chì sta ghjornu hè stata cambiata in l'abbitanti di Oslo. U numaru di participanti vinni rimettutu à 39. Ughjettu à vene rappresentanti di Montenegro, Ungheria, Repubblica Ceca è Andorra. Invece, Georgia hà tornatu à l'scena. Per risultati di vutalli, avè acquistatu 246 punti, Lena Meyer Landrut da l'Allemagne vincìu a canzona "Satellite", seguita da Turchia è Rumanìa. U persunale di Petru Nalitch da a Russia fù stata a l'undici.

A vittoria di a cantante Lena hà datu u dirittu à aducazione in u 2011 Eurovision a cità di Dusseldorf. 43 paesi participavanu, 4 di ritornu à a cuncurrenza. A Russia passò à a final, ma Alexei Vorobiev hà guadagnatu u 16 postu. U primu hè u duo da Azerbaijan Ell & Nikki cù a canzone "Running Scared". Rafael Gualazzi da l'Italia pigghiau l'argentu, è Erik Saade da Svezia - bronzu.

57 Cunsigliu di canzoni d'Eurovision fu fattu in a capitale di Azerbaïdjan - Baku. À questa cumpetizione, a Russia fece un avvinteveru veru, mandendu u gruppu "Buranovskie grandmothers". U gruppu Folklore cù i so cunfortu di Udmurt cunquistaru l'Europa è vindu u 2u postu. U risultatu di 372 punti in u 1u locu era a canzunedda "Euphoria" da su cantante suce Laurin. À 3 - u rapprisidentu di Serbia Zeljko Joksimovic.

L'Eurovision in 2013 hè stata eventuali in a cità sueca di Malmö. 39 paesi anu manifestatu un desideriu di participà. U vincitore di a voce di u prughjettu - Dina Garipova, rapprisintantia a Russia, si n'andò à a fini è hà sappiutu d'entre i primi cincuceri (u 5u postu). Trè riachi: Emilia di Foresta (Dinamarca), Farid Mammadov (Azerbaïdjan), Zlata Ognevich (Ucrania).

Eurovision 2014 Risultati

U 59 Cunsigliu di l 'Eurovisionu hè stata aduprata in Danimarca è hà prova chì sò riccu in scandali. U fattu hè chì Austria era rapprisintata da u traveste-artistu Tom Neuwirth. Appressu à l'imaghjini di a donna barbuni, Conchy Wurst, è hà cantatu a cançon "Rise Like a Phoenix". Una bella sala, vocal forte è una scandalizante image portonu a cantante 290 punti è una vittoria. U gruppu di u paese neerlandese "Linnets commune" è u so numeru "Calm after the Storm" hà scrittu 238 punti è avè u second postu. U terzu era Sanna Nielsen da Svezzia. A so song "Undo" hà 218 punti. I so rumbii Tolmachevy da a Russia anu un postu onore u 7 è 89 punti per a "Shine".

Inoltri vi interessarà à i testi: