Patchetti Ideali

Prestu, l'estate, u calore, chì significheghju - avemu averà fà mostra a ghjente in tutta a so gloria. Comu preparanu i peri per a stagione calurra?


E cuglieri, chì ammuccianu l'inguernu sottu ghjuvelli è pantaloni, si vedi più spessu ch'ùn micca u megliu modu: a pelle hè secca, palla è senza vita. Per restitureghjà a so bellezza, hà bisognu à guadagnà parechje prucessi:

1. Massaggio cù un capelli astinati per rimpiaru a circulazioni di sangue è esfoliate e particelli di a pelle morte. Tuttavia, attentu: ùn ogni piace hè adattatu. Sceglite u dispusitivu di materiali naturali.

A massageria accumenza cun un pede è si move in altizza, à i malati. Li movimi avè bisognu è amatu, è l'ottima durazioni di u massaggio hè di cinque à deci minuti.

2. Dopu un massaggio cù un capelli, prucede à i prucessi di l'acqua . Pigliate una duttura è pussede un corpu di massa aqua. Pigliate un muvimentu bellu sfarente nantu à u sali di u mare è fegate a pelle in issi spirimintali com'è i malati, i tacchi, i ghjinochjati. Sì avete a cellulite - in casu di u lavuranu solidu, pudete piglià un pocu cafè. A cafeïna favurèvule aiutà à trattà a celulitis, aiuta à prutezione a pelle è dà un tonu.

3. Aghjustate a rimesse . Sceglite u metudu chì vi piace megliu: razor, crema o cera.

Sì avete preferitu fustu, assicuratevi chì i vostri fille d'afeite sò sbagliati, è cumincianu a sbagliaricce dopu à u bagnu - i capelli molluski hè più faciule è di a pelle dopu chì u bagnu hè umidatu. Pruvate per scurdà più prestu, perchè cresce a pelle. Assicuratevi usà gel è lotione. U savonu hè bè adattatu per a purificazione, ma i migliori privilighjenu sò più capaci di trattà a so funzione di facilitate a furatura. Inoltre, aiutanu à moisturiserà a pelle, chì significa - aiutà à mantene a bellezza di i peri.

4. Dopu a ferite, rinfrisce i pene con agua tibia è pianta cù una toalla brusa. Immediatamente applicate una crema (per esempio, lotione per u corpu) - hè megliu assorbitu.

A lotioni di u corpu ci vole paragunà u tipu di a vostra pelle. Pigliate un pocu minuti per masajaghju a lozione in a pelle cù movimenti sbucciati. Sì pari chì i vostri pierri sò più pallichi - ora hè u tempu d'appliegà à l'autore.

5. Avà cura à i vostri pedi . Se u so unghje abbandunatu cù vernice - eliminalli. Tagliate e so unghje, falace, perchè ùn sò micca racchi persei. Ùn hè micca minatu per piglià oliu d'oliu è di gotei nantu à a cutícula per ammucchià. Allora scorri cù cura un palmu particular.

Puderete sguassà tutta a pelle morte cù un pede (pudete, per esempiu, utilizate una pizomba). Dopu quì, appliendarle una crema nutritiva à i pedi è u piacecci à u solitu nantu à a pelle cù movimenti di massaggi.

6. L'ultima tappa di i cura di i peri - vede s'ellu ci hè qualchissore crema o lotione chì l'abbandunò. Sì sì sì - rinfriscà rinfurzà i restos di u pruduttu cù un disc di cuttuni.

Dopu à quella, si avete un desideriu, pudete fà un pedicurante cù una lacatura di culore o colore.
Hè tuttu - ora i vostri pierri sò perfetti è pronti per scuntate u clima cálido!