E pene inchiche: i ragiuni, chì fà, cumu per impediscenu

Ci sò parechji peri inchjati, com'è regula, i pieno ghjente face sta prublema. Una certa categuria di persone crede cunzunendu chì sta pratiche cusmeticu, chì pare avvena à u fattu chì una persona trova assai acqua. A inchazione di i gattivi si trova per una ragiunità, questu deve esse ricordatu. A causa cumuni di sta maladie sò u caldu, a gravidanza, a fatigue, u risultatu di l'abitudini di a ghjocata à a perna.

Razi principal

L'insufficiency muscular di i muri di i vini induce à u fattu chì e pedi cumincianu oghji. Pruteghja sta predisposición genetica, attività fisica debbila, nutrici inadegwate è impropritude. À u tempu, a vina si furgone, per quellu chì ùn pò micca trattà bè cù a so cumpagnia - u ritornu di u sangue à u musculu di u cori.

Per via di u risultatu, u sangue vene stagnate, è i vini cummincià à stalle gradualmenti, per via, i pedichi cumincianu a inchati, è i dolore cari suggestivi. Sè avete avvistu chì i vostri pedi cumincianu à inchà, questu pudite indicà chì un fallimentu hà fattu in u vostru sistema circulatori, hè una insufficiency venosa.

In i pedi, in u primu chì ci sò sentenzi chì i gambi si sdrughjenu, intagliate, dolore appena, hè diventatu più difficiuli di caminari, a pelle hè trasparenti è i coralli di u blu apparunu nantu à a so superficia.

L'insufficiency venous Untreated ùn sviluppa in moltu più seriu i malatii, u flebitis pò esviluppà trombosi venosa. Dopu un pocu tempu, altri impieghi salutati pò esse-eczema venenu è l'ipodermitis.

Altre cause di a malatia

Ci sò altre cause chì guidanu à inchinu di i gammi - un metabolismu anormali, pedi fissi, prublemi di rinochju, stasi limfatica, una crescente significativa nantu à i peri.

Sì i cavalli inzuccaranu spessu, questu hè una ragiunata seria per cunsultà u duttore, perchè sta ciappa pò esse a causa di una malatia gravi, cum'è una insufficenza cardiaca. Edema à una età giovane prupone dinù prublemi cù i navi. Inzuccarazione di i gulesi in l'anziani, principalmenti causati da malati cardiaci.

Varicesi pò esse distingu da i capulaviani caractères è i corona in i so pedi, ma se a ciappa di i gorgogni hè cumanda da pesadenza, in seguitu e persone chì hà digià avè qualchissia soffre stu problema in a famiglia, questu hè una amenaza particulare. Ùn hè cunsigliatu per circate indipendentamente a causa di l'edema di i gemme è per fà un diagnòsticu, hè megliu mette in cunsigliu à un medico cunzignatu. Avete bisognu di un cardologu, phlembologist è terapeur.

Inzuccarà di e gammi, chì fà

In casu chì u inchieru hè in una natura orturzogna, pudete sceglie i scarpi adatti. U calzature ùn deve esse micca sceltu cù tacchi sali, ma ùn sò micca cunsigliati i scarpi senza tacchi. Hè calzarii deve esse sceltu nantu à un petit talellu, è più impurtante ùn deve esse còmode, chì hè abbastanza abbastanza è liberu, i debiti deve esse in una postura rilassante, perchè e so scarpi ùn deve micca sprimà i dete, è a prigione sia. In risolve un prublema cum'è varicesi, l'edema hè una bona aiuta hè a ghjurnata aduprata di meditazioni meditazioni meditaria è di golf. Meditazioni di colutu di ghjinochje è ghjuvelli aiutà à i veiculi per esse tonificati, avaranu a stasi di sangue, cuntribuiscenu à u so fughje. I prudutti medichi citatini sò fatti in quantu chì u fondu di i peri anu a compressione più forti, è in a parti supranu ci era a compressione più sfarenza - favurisce una circulazione di sangue.

Hè megliu di sceglie chjami o calze, perchè e veli cun varecide sò contraindicati, perchè i cundutti di i cosci hè strintezzatu, per via chì a carga sopra à nantu à u sistema circulatori.

Per vultà l'inchiri, pruvà dopu à sette sighi assai fluidu chì ùn manca di vìviri, è ancu da u corpu supiratu l'excedente fluidu. Cumu pò esse fattu? Pudete aduprà decucuzione di i pianti medicinali.

Diurite per inchinu di i petti

Un ghjornu diureticu hè un decocudu di cappiori è di foglie di u bedu, di tinedi, è un extracte di cavallo di caccia. L'infuzione hè prestu cum'è seguite: piglià dui à trè zucchioli di cuddini di u campu, boglie d'arvine è spori. A cullizzioni hè moltu mistata, da questa 1 tsp. una cullizzioni mista di spedinu 200 ml (un vetro) d'acqua fogara. Allora andavanu à aspittà una meza ora è strainà a decocu, chì da quandu avissi da esse drunkati nantu à una cucchiata trè volte à u ghjornu dopu a pranzu (3 ghjorni cù l'interrupzioni per un ghjornu). Edite una decocção hè cunsigliu per 3 simane.

In u nostru casu, a pianta ancu aiuta l'astragalus. Se preparate una decuccione da sta pianta, puderete reducirà l'infuzione di i vostri zicchini, inoltri, hè un avvisu favurevule à u sistema cardiovascular. U calchinu hè prestu cumu seguitu: 10 grammi di astragalus hè spartu cun acqua fogera, fretu è filtrata. U calchinu duverebbe purtatu in 14 days three times a day per 2-3 st. l. U cursu di manghjà una decocção pò esse ripetuta dopu à trè ghjorni.

Cù edema di i gammi, pudete battè ancu l'altru dui metudi

Oghje e pene pittati sò effettuamente aiutati da i speddi di peda, à u so foglie di cubi di ghiaccio. In u bagnu racugheghje l'acqua fredda è bassa dopu quì 5-10 minuti. i so gammi, dopu cù i chips di lumetta di i posti inchati ponenu un massaggio, movendu da u fondu. Se vulete, pudete aghjunghje à l'acqua u salitu di tavuletta cumune o sal marina, o pudete aghjunghje un extracte di pinu (uni pochi cucions). In queste i so pezzi di cundimentu hè ricumandatu per fate un minutu per quinze o vintidè a fatigue hè eliminata, è a ciappa passarà. L'agliu hè ancu listessu per a sdegnu. Per fà questu, muneta u capu d'agliu, fate cù 200 ml (un vetru) d'acqua fogera è friddu. Chjama Chjama aghjunteghjate e edema è lasciate durante a meza ora, poi lavate. È cun varevuli, hè cunsigliu per evitarà calenzana è di piglià bagni cale, perchè l'acqua calda pò dilate i vetuli sanguini è purtanu à stagnazioni di sangue.

Cumu prutezzione di incharii di i pedi

Per impediscenu inchinu di i pierdi è pisanti in i peri, hè cunsigliu per esercite un settimana di esercizii in una basa regulare.

Pusitemu u pede di u pede di u pede di u lindumu, sullivativi u toe di a riga di l'uvedore cum'è a maiò possibili, da fà u listessu esercitu cù u ditermu correctu. Ci ponenu nantu à i calzini è si firmavanu quà da parechji seconde. Ùn facemu dece ghjacci lampi in punta di pezzu.

Fighjemu in una catedra, susciteghja i nostri pierri è i nostri pedi cù movimenti circolari. E chiancì e cacciavanu a pesta.

Traspendu u pesu di u troncu da u pinnimentu à u pettu, da l'internu à l'esternu di u pede, è vice versa.

U utilizazione di ungini cun inchizza di i pedi

A lotta cù inchari di i pedi aiuterà l'ungugliu speciale - lyoton, heparin pompiu, troxevasin. Stu prufume include rutina è heparina - sustanzzioni chì rinfurzanu u sistema capilaricu. Pudete usà ungnevi in ​​a basa, chì sò stati castagni cavalli.

Hè ancu necessariu di ricusà u salitu è ​​i spices, vedi u vostru pesu, l'esercitu (per esempiu, aqua aerobics), abbandunendu u fume.