U sviluppu di u discorsu di u zitellu se u zitellu trasde

Prima o tardu tutti parenti facenu cusì: u zitellu venenu da un kindergarten o di a scola ... è detti un linguaggiu foul. Cumu avissi un attu adultu - puniziu severamenti, o manifistamente miss a "tirade" da l'armali? Chì duverebbe esse u sviluppu di u discorsu di u zitellu, se u zitellu maldi una matta - quale faraghju? I nostri avioni avutu simpliciamente - anu battenu annantu à i labbra, crede chì questu avarete finisce u currente di l'abbuali per sempre. Aghju dettu, aiutau, anche chì i psiculogisti muderni anu da esse ghjustificatu - si dicenu micca pedagogichi. Ma prima di castigà un ghjovanu "biancante", pruvate à calculà quandu ellu avia u craving for bad words.

Ùn fate "ancu" u carapacu

À i zitelli, tuttu hè chjaru: per elli, qualsiasi nova parola - cum'è un ghjucatu, chì truvaru accidentamenti in u sughjettu. Amenta una frase cacciata per quarcunu (in lu kindergarten, in a tenda, in a strada), quì elli l'hà pigliatu. I figlioli di trè o quattru anni spessu ùn capinu ancu u sensu di quelli ghjurà e parolle chì anu in a so parolla. Puderanu una volta o duie volte in una conversazione qualcosa di st'omu, è da salvà nunda. Hè veru, se i genitori fate in folla, stupidu, puniti o riegghiate, u zitellu in u futuru pò spiegà ghjurà à a mamma è à u papà, cuntrolla di forza. E pudè ùn ùn ghjurà, ma a parolla chì causò a riazione in adulti, ricordate di sicuru - i psiculoghi chjamanu "anchoring", fixation. Dunque, avemu bisognu cù cura di "a cunversazione". S'ellu u zitellu piglia un prigiutu indecente, fate chì ùn anu micca intesu qualcosa. Ma cù u filu di u to ochju, vedi u zitellu. S'ellu hè qualcosa à quellu momentu, puderebbe probabili, è maladisciarà hè un accostu verbalmente accaduttu chì si sparava per ellu stessu. Un'altra cosa, se u zitellu deliberatamenti chjamanu à u papa un psico, è u so fratellu - una mossa ("bugie" maldi in questa età sò speciali populari) o utilizanu una profanità, guessendu bè da u significatu. Dittu assai chì in a vostra famiglia ùn hè micca espressa. Pi punisce o a vergogni u zitellu ùn valenu la pena: ellu hè sempre assai picculu è ùn capisce micca ciò ch'eddu fessi, dunque a vostra bena hè di pridicheghja per fà u dirittu. A lotta in risposta à l'abusu - in generale u più bruttu di ciò chì pudete pinsà! Questu hè una doppia moralità: mamma è dadone pò dì, un ziteddu ùn pò micca? Se u zitellu pede spiegà u significatu di a toscosa persone, attu nantu à a situazione. Quandu ci hè un sinonimu persunale, pudete voce, dumandendu micca esse espressamente più. Se ùn ci sò senza sinonimi, dì biasu: "Ùn avemu micca cunnisciutu parolle di a nostra famiglia", cambiendu l'attinzioni di u zitellu in certi ghjoculi.

Parlà à mè, Mamma

Circa circa à cinque à sete anni, a situazione hè cambiata - oghji piccati cumincianu à ghjurà profanatu. Perchè A maiò spessu, in questu modu, si pruvate ... per atraisce l'attenzione di i so genitori! Per esempiu, a mo mamma hè stata "penurtanti" per duie ore per u telefunu, è u figliolu si prova à tena bracce da u tubu senza risultatu. Nisuna mò mamma, ùn tocchi. Ma u costu di scacciallu una parolla oghjettina - u tubu sarà subentamente colpu. True, a mamma primu spalla in un discursu rorcatu, ma poi calma è certamenti ghjucà cun ellu! Un altru raggiuni per a profanità hè un tentativu di imitalla à qualchissia: un fratellu maiò, un cartellu di carattere o un serial (sì, sì, avete vistutu cù u zitellu, vi sorprendenu l'abbundanza di e parolle "dude", "ufficiale", etc.). Un altru raggiuni - u desideriu di vede più autoritariu è "più forti" in l'ochji di i pari. Cumu scrive micca un zitellu da a profanità?

■ Pruvate di stabilisce un contactu emotivo cun ellu, spiegà ciò chì hè bonu è ciò chì hè male. I sicicloni dicenu: 5-7 anni hè a più bona età per i traduttori conversazione, perchè parechji zitelli sviluppanu un temore d'inconsistenzi suciale - anu teme micca di campà à l'expectativa di l'adulti.

Per questu raggiuni è qualsiasi curruzzione di abusu cù u vostru figliolu, stà in calmu. Dici un rigalu: "Ùn vulemu ùn senti cusì espressioni! Ùn vede micca a vostra cunfusione, altri o zitellu ricordaghju a vostra ricerca è da cunsiderà annunziate per difamà l'altri.

Insévani à u zitellu per espresu a so còllera senza scrive. Hè megliu di dicerà: "Cumu site l'ingerimentu, Mamma!", Duvete esse un sussurgiu per darrè u so spice.

"Autor, Cerveja Yadu"

À l'adulescenti, tuttu hè assai più cumplessu. Prima, spessu ùn si tratta micca ciò chì i so genitori pensanu nantu à a so parolla. Siconda, u so cunversu hè replete cun "strange" parole. E questu ùn hè micca un altru necessariu un patronu (ancu chì ci hè abbastanza) - ghjente di più ("loft" ("cervo"), "tusa" (cumpagnia), "cordone" (parenti) o distorsioni di moda da vocabuli di l'internet (" , "krosavcheg", "prevenutu", "pasitiffgeg," etc.). In ogni casu, curiosamente belli, a maiò parte di i siclioti credi chì i giovani cù a so lingua, deve ... permettenu solu, anche si annunziati mortali. I spécialistes, u slang di ghjuvanottu hè un fenomenu normalu: esistia, è esiste sempre com'è un attribu indispensabile di moda adolescente. i so ghjovani, u so modu di cumunicazione hè un sopfenu di libertà in u mondu rigoratu regulatu di l'adulti, è hè ancu una cunversione trà "nostra" è "micca a nostra". L'esperti argumeni chì l'argot di ghjuvanza hè aghjurnatu cada cinc'anni, chì significa chì e frasi chì vi induce à frenesimu, desapareceranu cum'è u so zitellu crisciarà è ellu trasfigurau versu una lingua nurmale.

Univagliu insuperà

L'adulti sò spessu intimitati da l'ostilità adulescente, chì hè spressione in una manera aggressiva di mantena è in a listessa manera di parlà. Inoltre, i psiculugini urganteunu parenti ùn ùn panic - hè una scena norma di u sviluppu. Ci hè chì, da u puntu di vista di l'evoluzione in a prima volta, una persona perceve u mondu com'è ambiente ambientale è difende contru a quantità possibili, cum'è ghjurziassi paroli è pugno. È solu cù età per ellu venenu l'intelligenza chì u mondu circundante, in generale, ùn hè micca cusì dolore. Dunque, per esigene di una adulescente chì rattrava a pace - una cumpagnia chì hè casi irreale è, inoltri, bastanti piriculosa: se un adulescente hà constantemente di soppressà a so propria aggressividad, in u futuru puderia diventà un tiranu. Di sicuru, questu ùn significa micca chì avete bisognu à vedere i vostri ditte à a strada chì u figliolu prova di "dà una testa" à a prima persona nantu à a linea o cumu si a so figliola rude à a so avanna. Aiutà "liberazione steam" in una manera civilizzata. U football, pughjilatu, bàsquet o balli muderni - qualsiasi attività di muturizeghja pruduce un equilibriu di u sistema nervu.