Stelle chì dani nascita à i mariti di l'altri

Ricertamenti, in a cumpagnia spettacula naziunale, i casu sensacionale di l'aspetta imprevisente di figghi ilegitimichi di i celebriti chì affirmanu chì hè a fede legitimita di i so genitori pupulari sò diventate più freti. Comu regula, sti storia si passanu principalamenti dopu a morte di famosi persone. Ogni parò perfettamente scandali i scandali cù i figlioli iliggiimi di Mikhail Evdokimov, Boris Nemtsov è un incidente assai recente cun u so inesperu annunziu figliu di Spartak Mishulin. Neste articulu parlarà di l'ora stati viventi, chì a so passione d'amore inghjulià tantu desesperadamente è di sùbitu chì ùn anu micca diventatu u so elettu o singulari.

Elena Shanina è Alexander Zbruev

L'attori più populari di u teatru Lenkom Théâtre Alexander Zbruev è Elena Shanina anu statu per parechji anni non sò solu i so culleghja stampa, ma ancu di i genitori di a so tesa cumuna Tatyana, chì questu annu passò vintimila quattru anni. Dopu d'questu, l'attore da u 1967 hè stata casatu cù l'attore Lyudmila Savelieva, chì hè familiar à tutti in u rolu di Natasha Rostova in a Guerra è a Pace, Bondarchuk, è rigala a nanna Natalia.

L'esistenza di a segunda famiglia di u so maritu in a parti di Saveliev, cum'è a solitu, hà amparatu l'ultime. À quellu tempu, Tatyana hè stata annunziata, è ùn solu ùn murmutulò nantu à i relazioni di Zbrueva cù Shanina. Infatti, Lyudmila ùn hà micca espulsu u maritu infielesu, è l'ultima, à u turnu, ùn abbandunà micca a famiglia. Elena ùn avia nunda di fà, ma rinunziò à questu triangulu d'amore, ricordati di a trama di a brillanta film di Georgy Danelia "L'Autunnitù Maratona".

Yulia Peresild è Alexey Uchitel

A rumanzu ufficiali di l'attrice è di u direttore hà longu annunziatu fora di u settore è furnia una opportunità secularmenta di parranta di questa coppia. Si ncuntravendu per a prima volta in u gruppu di a film "Captive", a ghjovana actress avertitu immedtavamenti u core di Alexei, diventendu a so musa durante parechji anni. U maestru involuvule à a so prussima film "The Edge", è in u stessu annu, Julia hà detti a figliola maiò Anya, è trè anni dopu - babbu Mashenka.


Peresild hà cercatu dilicatu cù u nome di u babbu di e so zitelli, perchè tuttu u tempu u dirittore era in un partitu ufficiale cù u prudutturi Kira Saksaganskaya, a mamma di i so dui figlioli. È avà, quasi deci anni dopu, u dirittore confessò publicamente chì era u patri di Ani d'ottu anni d'anni è Masha di cinque anni d'anni chì hè aggradèvule quandu si creceranu è diventanu cum'è famosi attrici cum'è a so mamma talentosa.

Svetlana Ivanova è Janik Fayziev

Una storia romantica simili hà fattu entre l'attrice Svetlana Ivanova è u direttore Janik Fayziev nantu à u settore di a film "August of the Eighth". Intra li sparti una novella passata, chì cuntinuau dopu à u filmu.

Svetlana ùn hè particularmente vargogna per a prisenza di a splutazioni ufficiale di Lina Espli è di dui figlioli. Un annu dopu a so prima reunione, l'attrìccia avia una figliola, Polina, chì u nome di u babbu ùn era micca in prumessa per publicità. È solu in u 2015, Faiziev è Ivanova cunstinuetinu à u Festival di Film di Mosca è publicamente dichjaronu cum'è pare. Prestu u dirittore di tutti i stessi divorcianti, stanchi di scumpariate trà dui famiglie.

Yulia Snigir è Evgeni Tsyganov

Yulia Peresild per un tempu attribuia una novella cun un cumpagnu in a film "A Battaglia di Sevastopol" da Evgeni Tsyganov è ancu cunzidiratu l'attore u babbu di a so figliola più chjera Masha. In ogni ghjornu razluchnitsey, guidò Eugeniu da a famiglia, chì sei figlioli cresciunu, era una bella Julia Snigir. Appena hà dettu nascita à un attore amatori, u figliolu di Fyodor, chì era quasi a stessa età di u so sètimu figghiu, nascita dopu à a partenza di Tsyganov da a donna civile di Irina Leonova.

Valery Meladze è Albina Dzhanabaeva

Da e priestesses Melpomene ùn passanu darreri è i rappresentanti gloriosa di a staghjunali. Duranti deci anni, hà amparatu da u publicu u nome di u babbu di u so figliolu Kostya, u participante di u gruppu "Viagra" Albina Dzhanabaeva. Malgradu i rumorsi persistenti di a so novella cun Valerie Meladze, firmò fermu u sicretu finu à chì u zitellu criscinu è diventò una copia di u so famosu paese.

À quellu tempu, e eteri figliole maiò di u cantante, chì nascinu cù a so donna Irina, anu criatu ancu. Dopu una dramatica spiegazione cù a so moglia Valery hà sempri truvatu forza in sè stessu è andò à Janabaeva, anche u resentimentu di e figliole è a cundanna di u publicu. Felice Albina hè stata premiata per una longa pacienza è prontu hà datu nascita à un omu amatu un altru figliolu - Luka.

Eva Polna è Denis Klaver

A figliola maiò di u cantellu extravagante Eveline hà annunziatu dòde anni, e sette chì a mamma oculta u nome di u so babbu. Dinu stessu decide à cunfesserà a so paternità, chì hà causatu un attaccu di furore à Eva. Klaver, si era maritatu à u ballistu di ballista Laima Vaikule Yulia, ùn abbandunò u zitellu è da i primi ghjorni intervene in a vita di Evelina, in ogni modu per aiutà à Polina a suscitarà a so figliola. A mamma di Denis si tratta a so bagnu è bè bè è averna assai. Pocu sapienti ch'ella era u primu a sapè di u Gabbia Polnaia è dissenu à fà un abortu.

Slava è Anatoly Danilitsky

Anastasia Slanevskaya, megliu cunnisciutu com'è Slava, hè stata in relazione stretta cù l'influente businessman Anatoly Danilitsky, chì hè natu da a figliola Antonina, for almost two decades. Ùn ciutò chì adore u so zitellu, porta Slava in i so bracci, patronu i so prughjetti creati, ma ùn hà statu dispiacatu a divorzarà a so famiglia ufficiale per quinze anni, da quale ellu hà duie fate. È solu à pocu tempu, Slava hà cuminciatu à parlà di a casale, chì sarà a so ricumpensa ricenza per anni di perseveranza è di pacienza.

Svetlana Khorkina è Kirill Shubsky

Stu annu, a tràggica morti di una bella attrice è direttore Vera Glagoleva. Per rispettu à a so memoria, i ghjurnalisti ùn mancanu nozze suciali è di discussione di a cunnanna di u sicondu maritu, Cyril Shubsky, chì parechji anni fà torcia a novella nantu à u partitu cù u ghjovanu olimpico di gimnastica Svetlana Khorkina. L'esportista perchè perde a so testa da u milionatore impressiunale chì ella hè stata esperta di diventà a so mòglia. Ma questu ùn era micca parte di i piani di Shubsky, è quandu Qujerin hà stata fatta, l'hà pigliatu à l'America, induve Svetlana hà detti un zitellu sottu un nomu assuntu.

Per un largu tempu Cyril oculta u fattu di a so tradenza, ma anu ricunnisciutu ancu u figliolu di Svyatoslav è li dete u so nome. A famiglia di Glagolevy ùn hà micca piace discussà sta farra storia. Appena chì Vera Vitalievna pirduna à u cunfetu infatisiu, finu à u so funerali, a stampa ùn hà micca suscitatu stu tema.