Cumu insignà à u zitellu per restaurà l'ordine?


Tutti pòrtanu avè un esempiu exemplariu è puliticu in a casa, è a vita hè stata stabilita è cunfortu. Perchè per què qualche donne anu a capacità di mantene una casa in perfecte cundizione (o anu circà à ottene), ma altri ùn pò micca? Ùn ci hè una risposta in unequagenu, ma pudemu dì cun assicuranza chì, in parechji rispetti, sti qualità anu infurmatu in i zitelli da a so prima zitella. Quandu hà da studià à un zitellu per restaurà l'ordine da una età ghjovana è hè parlata in i raccordji di i duttori è psiculogi.

Cum'è a matri a generalmente ralegra à a vista di u so propiu figliolu, quandu abbiamente è più impurtante - in u so propiu idee fraschi l'alfombra cun un aspiratori o mette a so stufa in un casu per lino. "Hè u stessu", pensavvi li genitori, "chì fate un zitellu hè criscenu!" Semu senza nostru annunziu, l'ordine ... "Ùn sò micca sapiri chì a so figliola in questu momentu pensa à pocu à l'ordine notu. Hè solu per l'unu pocu interessatu: cumu l'aspiratori «coglii», basgiate i scorci, è cumu i calzetti »si ne vanu a lettu» di ripiglià un antra passu à u kindergarten. Per ella, hè un ghjocu - nunda di più. E questu significa chì quandu a ragazza si abbia cun tuttu, ùn pò micca esse ubligatu à purificà l'imprese o seguite a limpeità à quellu più. À quellu tempu hà avutu altre studiu interessante, assai probabbili, luntanu da l'attività ecunomica è u desideriu di restaurà l'ordine. Dunque, invece chì sì avete per u so figliolu una tendenza à restituurà l'ordine o micca, questu qualità hè devessu necessariu per esse trappe. Di sicuru, tali eventu hè micca un facilu. Dopu tuttu, avete da impegnà patienti à u zitellu per cambià da una attività attiva à l'altru, è questu hè spessu adduta à i zitelli in pre-scuri cun difficiuta difficiulazione è provoca risistenza fierce. Ma si avete usatu u nostru cunsigliu, perchè u probabilmente, abbastanza prontu, assicuratevi chì "u prucessu hà partutu".

MADRE DI PAPA DI MANAGER

Tuttu u locu!

U zitellu sarà assai più faciule per amparà cumu per lavà i ghjuculi cun ellu (hè necessariu di cumincià a furmazione à l'ordine), se qualchì numarassi anticipate per categurie è pigliate ogni unu à u vostru locu. Per esempiu, i caseddi cù "Lego" seranu postu nantu à u listinu di u libru di lettone, i rompicaggiu sorda nantu à u mità, è per un zoo di felice, piglià una casella. A cosa principal hè chì tuttu questu hè dispunibule per u zitellu. In ogni locu, cola una stampa, indicannu u tipu di ghjuculi chì si trovanu quà. Pò esse tagghiati da i logs di una imaghjini di una casa da cubi, una bèstia di cartoon, o "ragazzi animati" cù mani è pedi. Tali ritratti seranu aiutu à l'elementu pre-pupulari à urdinà più veloce, ciò chì si ponu. Ma hè l'incapacità di u ziteddu di sapè induve u ghjocu sia ghjuntu, chì questu hè cunzidiratu urdinatore, è hè l'obstaculu principali per ottene stu ordine.

Signali Avvisi

Un zitellu di età in furia preminenti deve esse avvistuttu in anticipu nantu à a bisognu di cambià l'occupazione. In altre parolle, dile à quattru cinqui minuti chì hè u tempu di fà u ghjocu di u ghjocu è di pulisce. Ma solu quessi cinque minuti ùn si sò stati à u zitellu annantu à l'ànima, dà l'oppurtunità di passà sueficamente da u mondu di fantasia in a realità borrava. In modu, l'avvena ùn deve esse mette in forma d'un ordine primitivu. Ùn li dì micca in un tonu commander è cù una fierce espressione in u to fàccia: "In cinque minuti ..." Hè megliu avvicè cun qualcunu di signale condicionale chì vi aiutavvi à atraisce l'attenzione di u zitellu in una manera playful. Per esempiu, prima di cumincià à mette l'affari, aghju sempre una lumera di lampada o anchjella a campana. Hè dinò incuraghjenu i zitelli à piglià l'azzioni attiva. Hè bellu si u zitellu risponde à voi cù qualcunu di gestu predeterminatu, per esempiu, cù un cinquanta cincu risultati. I paisani particulari ùn anu prupostu cun una rima o una canzone chì pò esse realizatu da un duet prima di l'iniziu di l'affari economichi.

U ghjocu di pulizia

Quandu u zitellu hè moralmentu pronta per posà l'ordine in u stessu, cumunicà cun ellu in una forma playful. Fighjulendu i ghjucassi sottu u vostru contu, chì hè pronunsiata in una voce funny. Una nota cun l'ordine per debbà a limping the little mistress pò esse mandatu da u so cane favorit. O pruvate à invià u zitellu à diventà un bulldozer per trasladà e tapete à a catina di i matessi di a custruzione. Tuttu chistu crìrinu u travagliu tediosu di u zitellu, è ùn sarà micca rimbursatu in a so testa comu un malu inevitabbile.

IN MORNINGS AND EVENINGS

Se vulete insignà à u vostru zitellu à ordine, avete bisognu cù u sviluppu di cumpurtamentu disciplinatu à u principiu è à a fine di u ghjornu. Eccu, avete bisognu di diretta i vostri primure di primurà per assicurà chì u zitellu sia accurdate bè chjaru parechje trascorsi dopu à vultà è davanti à lettu.

Tradizziunali utili

Puderà aiutà significativamente u so figliolu in questu, se stabilisce per questa volta un ritu ineschable. Per esempiu, accunsenu cù e parolle: "U bonu ghjornu, u mo suli!" A figlia si vende è principia a vestisce. Pudete ancu cumparisce cum'è raspiate i vostri denti à a sera cù un quatrain da Moidodyr. Ùn hè micca cattivu per insignà à un zitellu per preparà a so vistita prima dumannà a lettu è i mette in un locu. U fattu hè chì i signali familiari prununificheghjani un sensu di cunsulazione è di salvezza, è questu, à u passu, li permette di cumportanu indipindente è sottu a slogan "puderebbe do me stessu".

Honorary Duty

Per vultà a terzizza di u vostru zitellu, per una banda, è disperse da u caprettu - in l'altru, attribuisce certu funziri à ellu è nomene ancu quantu pussibule. Pigliate chì u "bughju" di sittus hè respunsibile di svià ogni apparatu l'electricità quandu surtendu a casa nantu à a matina durante u tempu scuru. "Meterworld" serà rispunsabilità per serve a tavula per u colazione, è "manet commander" - per preparà u lettu di u lettu. Grazie à questu, u zitellu sughjurnate bisognu à u listessu tempu principià per a sviluppà i cumpetenze per una vita più adulta.

GUERRA CON BUTTONS

A criazione di i boni cumpagni di casa hè impensable senza l'acquistu di i zitelli è e so cumpetenze per esse serve senza l'aiutu di l'adulti.

Erode cusì

Cumprate micca cusì ropa per un zitellu chì ponu accumighjà u so propiu (pantalon è faldere nantu à i bandiera, ma in bandi elastichi, sweaters senza prenditore, cunchju cù grossi buttoni è zipper, etc.). Assicuratevi di mantene tuttu, senza esvisione, e cose di u zitellu, chì porta in questu pezzu, in piani accessibuli per ellu. Se trova un prublema chjamatu "E questu ùn aghju micca usatu, ancu iri!", Dà à u zitellu u dirittu di sceglie di dui o trè suciale. Senza d'abbandunà micca questu un pocu prima di abbandunà a casa, quandu a situazione hè digià tensa, ma in anticipu.

Pasu à passu

Per impidiscia una "guerra di vestite", divide u prucessu tutali di furnizzioni in parechji etaati. Prima, discutite cù u zitellu, in questu ordenu ellu voli à vestitu (quella fugliale di punta o calzette, caprettu o pane). Allora pigliate una foglia di carta, cacheghjite e ritagliu di e vistita di i magazines è appicca (cù a participazione attiva di u zitellu) in questa sezione. Chì un tali cartellu pate nantu à u lettu di u zitellu, perchè sempre era davanti à l'ochji. À u primu, assicuratevi chì u zitellu osserva a prublema cuncurdata, è in u tempu daveru u feraghju senza a vostra tutela.

NON KNUT, E I SPEAKER

Pruvate per riparà e forti i successi di un cattivu travagliu: "Cuscente assai, aghju aiutatu à scaricà stu buttone, è avà avete grown up and already cope with you yourself" Ou "Una ora dopu à u corridor pudete passà solu in un ATV, è avà ùn hè micca un ghjucatu "Questa hè una cundizione indispensabile per l'educazione propria di a futura hostesse di una casa adulta. Ci hè ancu tecniche addiziunamentu di sustegnu, per esempiu, asterischi o imagini. Ma puderanu esse riservatu per i casi più difficiuli, altri, u zitellu s'appriva à aduprà solu per a ricumpensa. Per esempiu, se a figliola ha puliti u so lettu per a prima volta in a so vita, un avvenimentu tali pò esse marcatu cù un grande "cinque" sculture da u paper. Pudete riittate questu deci deci. Ma nantu à l'XI, dicu: "Ora sò ben grown up, è site cusì bè à a limpieza di u vostru lettu chì ùn avete più bisognu di valutazione".

Ùn si scurdate micca chì i zitelli di pre-scoli sò assai piace à esse in l'affari. È se ùn abbianu un compulsione oblicu, ùn avè micca bisognu di u desideriu di u zitellu per impregnà in u travagliu sociali utile. Dopu, avè abituatu u zitellu à pusà e cose à l'ordine, avete da riceve cum'è ricumpenza u orgogliu per i vostri successi di u zitellu. È perciarà i so cumpiitivi inevitabbili cum'è una occupazione utili è, per quessa, divertente.

Tactics

1. Ùn aghju micca curry favore cù u zitellu, ma parlate cun ellu in un tonu confidenciale. Avete u riscattu di sminisce a vostra credibilità, se qualchì pensà à avvicinà cù a parolla: "Forsi si cullittite i ghjucarii, eh?"

2. Per i zitelli à cinque anni, ogni travagliu devi esse trasfurmatu in un ghjocu.

3. In u nisun casu ùn stabiliscenu micca e rigioni stretta chì ùn pò micca esse violati sott'à pena di punizioni. Demu in petite cose ch'ellu pussedi una alternativa.

4. Divide una misura in segmenti è riparisce l'attinzioni di u zitellu annantu à a realizazione di quellu di elli.

5. Ùn parlate micca i phrases cum'è: "Una bona ragazza". Essiri specifichi à ludari.

Cosa hè bisognu à dì

1. "Aviu lascià prestu in casa. Aghju aghju pacatu i mo cosa. Avete preparatu a mo mochica? Avete da tù stessu deve decide ciò chì duvete piglià à kindergarten. "

2. "Fighjà a ghjocu basketball. Pigliate e calzorini brutti e camicani sò bracci, è un casu per lavà di a robba. Una cesta.

3. "Qualessu libru avemu da leghje si vi preparate per andà in camere in 10 minuti?"

4 "U bonu ghjornu! Bonu, ricurdate di u nostru pianu. Tutta a ghjuste: rinfriscà u lettu, frasca i vostri denti, avà vistutu. Pudete cumu si puderete manighjà a primu travagliu?

5. Nun avissi mai cridutu chì una criatura di cinque quinta puderia sguassà e tanti cubi da u pavimentu cusì!

Qual hè u risultatu

1. Avete infurmatu à u zitellu nantu à e vostre aspettazioni chiaru è rispettuosamente è à l'altru tempu dà qualcosa indipindenza.

2. Una assulzione avventura diventa in funzione è a prossima volta ùn fate micca chì u zitellu senti una prutesta.

3. Hè da u zitellu u sensu chì ellu cuntene a situazione, chì significa chì ùn si sentenu micca obligatu di fà.

4. Un ritmu chjucu è a repetizione di l'azzione sfurzate l'ubbidenza è sviluppà e cumpetenze indipendenti.

5. Avè l'assezioni momentariu, aiutate à realizà a so impurtanza è a crescita di capacità d'agisce.