Maschi per a faccia contr'à l'acne

A donna, a parolla più bella di u mondu, è ogni ragazza prova di cunnessione cù l'esterno, hè per quessa chì hè cusì passendu qualchì mudificazione cù u nostru aspettu, spiciarmenti a faccia, chì in continuu, hè un acne. E pensemu chì in a lotta per a bellezza, tutti i medichi sò boni - gastru soldi enorme in salone di bellezza, ani scovini da e muntagne di cunfitturi, chì po po po poi nantu à u paratu o chì ùn ne ùn ne necessite micca.

Acne rash.
Ma forsi ùn avete micca esse cusì temeratu di l'acne, perchè hè solu a so poluzione di i pori, è sicondu i pruduttori famosi - i mascarelli di a face cottu in casa, nisun prubleu cà i cose di i pruduttori famosi.
Ma hè impurtante ricurdà chì hè necessariu di cummàtelu di l'acne à u principiu di a so manifestazione, quandu ponu nuttati nantu à a pelle sò ghjunti da cumparisce - postu chì, se u prucessu hè iniziatu, solu i specialisti pò aiutà.
Recipes per mascaras faciales contr'à l'acne.
Prima di pudè mette in màscariche, avete bisognu di purificà a faccia - per lavà a vostra face, pudete fà un cumpressu di vaporizzazione (staghje a napkin in l'acqua calda, è applica à a faccia, u tempu di esposizione hè di 2-3 minuti), o utilizate un tonic per a purificazione fatta di a pelle.
"Legami".
Per preparà una mascara in contra l'acne, avete bisognu à piglià una risposta di 3% di perossu di l'idrogenu è 1 ciloffu. spoonful of dried yeast (ùn utilizate micca suluzione urgente, ùn anu micca uttene microorganismes), mischjà tuttu bien finu à chì a densità di a crema agria hè acquistata. A mascara hè appiicata à a faccia è hè stata a sicca sera, dopu lavata cù acqua currusca.
Una mascara di rafforza.
Per fà una mascara, avete bisognu infusione assai. Per a so preparazione, pigliate l'arrabbiunari di piccati, anu pritatu prima, sbuchjata è finamente picca. U razzone hè colpi in un sacchetti è cumpletu da l'acitu di vinu, fermu chjusu è lasciate per infuse durante 10 ghjorni. Allora l'infuzione hè filtrata, utilizata per purtà a faccia prima di applicà a più maschera. Per fà una mascara chì hà bisognu à piglià 1 cidda. spoon infusion e mischreghje cù 1 colti spina di avena è u melatu. A mascara hè appiicata direttamente à e prublemi à l'area da 15 minuti, da quale hè chjucu nantu à l'acqua.
"Mascara di meli è cucchulu".
Un pienu frescu hè struitu in una licenziale o frenu nantu à un rossu. U fruttu rossu hè stata rapida durante 15 minuti in un bagnu di acqua, è dopu strainà, aghjunghje una cullizzioni di meli. A faccia di a faccia hè appiicata cù un padutu di cuttuni per 30 minuti, è piuvitatu cù l'acqua termale.
"A Mascara Oriental".
Hè bisognu à piglià 1 ciumi persone (micca re-frozen), è moltu à un state mushy. In u gruppu resultante aghjunghje 1 ghinocchiu d'ova, 1 tbsp. una cuchja di latte è 2 cu. spese di una nutritiva crema. U mischju hè moltu mistu è appiicatu à a faccia per 25 minuti, da quale hè lavata cù l'acqua.
"Mascara da cracu e pane di avena".
Prudutti di a codina strinta è mischju cù a farina di farinata, pour circa 100 ml. acqua tibia, finu à ottene una massa mushy. A più maschile si face nantu à a fàccia durante 15 minuti, poi arringe cù acqua calda cù l'aghjuntu di u zuccaru di limonu.
Nota:
Prima di applicà una visa face di l'acne, sia dispostu in casa è cumerciali, hè necessariu di pruvà una reazzione allergique, perchè micca un gran quantità di a droga hè appiicata à u polu, è hè stata a sicca sicurezza, poi arringe cù l'acqua se cum'è rednesse, ùn pudete micca aduprà sta mascara.