Paulina Andreeva parlò di l'scena di cammisa in u filmu "Locust"

In cinti, l'estremo di u thriller eròticu rumanu "Locusts" hè stata tenuta. U ritimu abbastanza cù scèni franchi, è per quessa chì vene cun restrizzioni di "+18", è prima di vultà à u cinema, vale u passportu da casa.

I pruduttori di "Locusts" Konstantin Ernst è Alexander Tsekalo hà dettu per piace u publicu domesticu cun una storia chì custruiscenu una seria cumpetizione per u dramaticu chjamatu "50 sfumature di grisgiu". A stampa di a vita di u novu passatore di un poeta pruvinciali è di una Muscovite casata. I roles principale in a film sò ghjocati da Petru Fedorov, cunnisciutu da l'audienza sicondu a stampa "Stalingrad" è Paulina Andreeva, chì i fanciuti si ricurdaru cum'è cantante di ristorante, chì fece u prublema principale in a TV series "Thaw".

In una recette entrevista cù i ghjurnalisti Andreeva ammettaru chì hà sappiuta assai incunificata durante u roghjoni di scena franca. L'attrìlla ùn pensa chì ùn deve esse facilmente aprite in fronte di a camera. Per ghjucà cum'è credulmente com'è possibili, i attori assicuranu e sceni parechji volte:
Era bellu scantu. Ùn aghju micca d'accordu cù l'opara chì l'attrìccia averà cun libertà è calmassimu nude, chì u so corpo nudo hè a stessa strumentu cum'è l'altri in l'arsenale di l'attore. È sempre, crede chì a mo ostruzza hè a mo attività persunale. Allora qualcosa à a mo dumanda hè agitu. Avemu travagliatu tutte tutte e cose in ropa. Ogni movimentu era assicuratu, cum'è in u ballettu. Senza improvisazioni!