Pepiniere interni: cura di l'hippeastrum

Nun solu per a splutazioni di lussu, sta pianta hè diventata cum'è a splutazioni di i culturi di u mondu sanu. U so averebbe principalu, forsi, hè a capacità di fioru in u mità di l'invernu, solu in quelli ghjorni chì a populazione di u pianeta si celebra una di e vacanze più magnificu in l'annu. Ùn sò micca nunda in parechji paesi, i gippeastrums sò cunsiderati culori di Natale tradiziunali.



Istruzzioni urgente
Cusì, chì hè necessariu dunque chì i vostri ghjorni invernale prumove sta splutazioni maravigliosa? Di sicuru, prima di tuttu, si deve esse datu un locu dignitu. Hippeastrum hè photofiloso, chì significa chì hè megliu per piazzate una pignatta cù u ventu miridiunali, senza scurdà di prutezzione di e foglie da u sole.
À l'estiu, durante u sviluppu è u crescita, a temperatura di l'ambientu deve esse circa 17-23 °. U riendu di l'hippeastrum deve esse abbundante, assicuratevi chì u sughjettu ùn ne si stalla, ùn deve esse un pocu umore allu u tempu. Sì a stanza hè troppu secca, pudete spuntà spogliarizamente per e cime. Quandu i fiori sò aperte, cuminse una volta ogni dui simane pè alimentà u gippeastrum cù l'addevu likidu per l'impiante di casa, è fate questu finu à chì e foglie partenu per esse sbulicate.

Da appressu da u frivaru , un periodu di reste hè stallatu in l'hippeastrum è dura da dui à trè mesi. Se vulete chì a pianta fala da tanti anni, stu periodu deve esse attentu. Quandu u zucchinu s'apprisce completamente, trim. Trasferisce a pignatta à una stanza più fresca. U cuntenutu deve esse secondu, urente sparse. U stissu scrittu à l'umidità di l'aire - durante u periodu di restu, sprezzamento hè contraindicatu. Mantene a pianta à Marzu. U fattu chì u restu hè finitu hè stata notu da a freccia chì emerge da u focu. Rinvià u pote à un locu più bellu, ma aspetta à chì a freccia si stende à 10 cm, è solu dopu avè l'acqua.

Vulete multiplicà e gippeastrum - avete pacienza
Uni pochi anni avè aghju datu una pignata di tissurata. Rosu ellu sempre mi tenu un bonu, è mi vulia avè sti piante sò più. Hè quandu pensu seriu per cumu si pò esse prubilitatu di u gippeastrum. Ci hè chì esse pocu sviluppi chì si formanu in a matri mamma sò chjamati "zitelli". Dopu tuttu, sò una materia prima di piante.
Pudete u picciottu pò esse duranti u trasplante - per questu scopu hè abbastanza à distruisce cù curazioni di u bombe a mamma è i chjave in coppie casserole (circa 12 cm di diametru). Sò deve esse pianificatu, cum'è adulte, perchè a terza parte avè guardatu nantu à a superficia. E duvete esse pazienti. Se i vostri babys gippeastrum anu aghjustatu l'arvine, in a 2-3 anni, necessariamente criscinu è fiori.
Sì pianu postu un bulbe, è ùn andarà micca longu, forsi u raggiuni hè cultivatu u materiale. Scavalcate u bombe è examinate currettamente per sapè chì hè bellu forte, sana. Puderà ancu periculà e pesti. In casu chistu, piglià uriginale, per esempiu, trattanu a terra cù insecticidi.

I prublemi
Credu chì l'hippeastrum hè una pianta capricciosa, ma hè assai bella. E bellezza, cum'è sapete, bisognu di sacrificiu! Cù l'umilità excessiva, o, inversamente, se ùn si hè micca rinscente per un pezzu tantu, e foglie a bocca a bocca, acquistà un pale verde, i fiori serebbenu. Assicuratevi chì u sughjettu ùn ne staghjene micca, ma micca sopra l'acqua. Ùn vi scurdate di fà un bon bacinu.
À tempura troppu bassa, ciucciu pò principià a scurazzu durante u fioritu. I fiori furiosi ci anu sdirmatu, è a pignatta cù a pianta hè stata raptada à un locu cun una temperatura più altu.
Se u to hippeastrum hè nantu à una finestra altru assicurata, ma ùn si ponu ombre di i raghji diretti hè fatta, a vostra pianta ùn solu risicate di risicate per fridhe di foglia, ma ancu i fioretti.

Cumu trasplante i gippeastrums
Vogliu cumprà cunsiglii cumu per trasplante di u strumentu. Faschinu finu à u principiu di u periodu di restu. Quandu a fioritura hè stata annantu è u zucchero hè siccatu, accuminciare u trasplante. Prima, preparu u sustrato, per questu quì aghju pigliatu 2 parte di terra turf è 1 parte turba, rina è humus. Dopu a rimessa di e cipudine da u tarritoriu, prima aghju examinatu currettamente è caccià e razzi rotiscite, scala secca, è ancu eliminà tutti i zitelli formate. L'arragiani ùn deve micca esse cutatu. Per a prevenzione, pudete disinzià u lampu per un paru d'ora in una solu suluzione di permanganate di potasio. Pigliu un puchju un pocu, più chjucu di u bomberu stessu - trà u parete di u pote è a cipolla hà da circa trè centimitri. Piglia u sustratu, fate un bon drenamentu, pona u bombe, perchè un terzu di questu quiche nantu à a superficia.

Comu sceglie un locu per una pianta
Sè vo site un bufuniverse in beginner, pudete sapere da qualse regule generale, duv'è duvete è ùn deve micca postu fiori interiore. Eccu alcuni di elli.
Sì a pianta hè photofilò, hè megliu criscenu è fiore in tutti i sirighjetti. Ma ùn deve esse ricordati chì e foglie di a maiò parte di e piante sò sulliati, se micca u lume di a luz di u sole.
Quasi tutti l'abitanti verdi di u vostru appartamentu ùn ci piace micca borchi, soprattuttu s'ellu sopra da a finestra in manu di l'invernu. Ma questu ùn significa micca chì a chambre ùn hà micca bisognu à ventilà à tutti, hè bisognu à fà cun cura.
Molti pruduzzii cù i friddi anu un postu di restu. Duranti stu piriu, firmava l'alimentazione è viaghja ridientari l'acqua.
Ma in generale, prima di inizià una pianta, ùn anu micca barauschja per acquistà cù e peculiarità di l'assistenza. È ricordate chì hè questu di facilità di cura di tutte e fiori. Questa hè una grande rispunsabilità. Hè assai più faciuli di distrughjini a bellezza ca à creà.