Regoli di Traffic in San Petesburgo

Senior Inspector di a Propaganda di u Ministeriu di l'Internu di u Ministeriu di l'Internu di Russia Maxim Dolgopolov guardà una moba flamme, chì deve circumà l'attenzione à u prublema di cumplizzioni cù e reguli di trafficu.

A primu uttobre di u 2014 in u territoriu di LenExpo serà un avvenimentu grandi "SDA FLASHMOB" - una accultura massiva nantu à e regule di a strada. Serà assicutatu da circa trentè primi diploma di più di 100 scoli in San Pietroburgo.

I figlioli insegneranu cù gran celo. Duranti l'assicuranza, i pulitici di u trafficu pò spiegà e règule di i viande è i dutcitori nantu à l'autuviale, è ancu cumu cunducerete parechje concorsi è indagine chì i zitelli ùn si capiscenu.

Dolgopolov Maxim: "U nostru travagliu hè di prutezzione di i zitelli da a morte nantu à e strade"

Durante u prugramma di i zitelli di i bicicletti è i carusi di i ghjucassi puteranu davanti à l'audienzia una idea ghjigantesca chì vi falla cumu l'adulte, à volte in mala fede, rumpule e règule, cumportanu à a strada. Allora, ghjucanu, i zitelli puderà amparà e regule di a strada, avè amparate i boni modi è a curtura nantu à a strada.

Maxim Dolgopolov: "U scopu di sta presentazione grande hè di attruverà l'attinzioni di i capi di i capi di i zitelli. U numaru d'accidenti stradale cù i zitelli hè stata annunzendu annu in annu. Per 9 mesi di 2014 avà eranu 526 incidentati, chì hè 38 più di quellu in u stessu periudu di u 2013. In u 70% di i casali, i drivers sò culpèvuli di l'accidentu, ma i zitelli spessu cumpete ancu in a strada, scorri à a strada in u locu tortu o à u focu rossu ".

L'annunziu sughjettu cunsigliu in ogni scola, apposta per i primi prifirenti, di cumpone è poni in un locu accessibile un sceltu di culore di percorsi sicurissime, è per studià prima di tutti i signori di trafficu ligatu à a safety pedestrian: "Passeggeru" è "Traffordariu di vadidinu" .

"Aggiugge una cataphyte pedestrianina per a robba di u to babbu", - i cunsiglii di l'insettore maiò di u UGIBDD di u Ministeru di l'Interior di Russia, Maxim Vladimirovich Dolgopolov

In u scuru, hè difficiule di avè notte è rende rispunse rapidamente à un passatu in bocca nantu à l'auturione di u zitellu. A notte in un fagottu dipoi, un omu in vestiti scuro è solu visibile à una distanza di 25-30 metri, è questu hè chjucu per ghjudiziu rapidamente è evite una coliszione cù un pessico. Se ci hè un retroreflector, u purtonu avarà a persona per 300-350 metri. "Per quessa, avemu recommandé attaching un chjave di riflessione luminosa à a ropa di u ghjuchjeru," Maxim Vladimirovich Dolgopolov spiegò. A strada, in parechji paesi nordici, induve in u invierno scurdate prestu cum'è prima, cum'è in Russia, i misure sò prescritti in a lege.

Exprimu a nostra gratitenza per aiutà à compilà u materiale: