Per annunzià à tuttu, per punisce in privatu


U principale principiu di a criatura elementale pò esse carattarizatu da u pruverbiu - "elogio cun tutti, punisci sola". Sì u pezzu di u zitellu è cusì tuttu hè chjaru (u punizioni ùn hè micca un metudu di l'educazione), da quì nantu à l'espressione di u lamentu di i ghjovani pariziani dubite. Quand'elli dicenu, sò paura di ludà. Allora vi lu prai u vostru zitellu? Ùn dubite, hè necessariu. Hè una espressione d'amore per u zitellu. Ma ancu chì u praise hè periculosa.

Cumentu u cumpurtamentu di un zitellu cù u gustu hè assai faciule è cunvene. Quand'omu ignorà i picculi difetti è elogi per tutti l'sforzi di u zitellu, avemu indicatu chì no cumbia micca u so successu. Questu ùn ci enseigne à ùn avè a paura di sbagghi è di trasfurmà fermu versu l'aiutu. U pulitizzu cumprendente di i zitelli puderà fericà maravigghi: motivate à l'azzioni justa, aumentanu a so autoconfianza. Chì ci hè l'usu di l'eloggiu?

Se tenete a vulintà annunzià u zitellu, poverà prestu prestite à vedere i realizazioni di u to bìzzu in tuttu. Quandu evaluheghja una azzioni, ùn fucalizza nantu à u risultatu, perchè ùn pò micca esse assai riescita. Pagavi cura di questi boni intenzioni cù quale u zitellu hà pigliatu u casu. E ancu se u casu si sviluppau, possu ancu truvà situazioni pusitivi in ​​a situazione.

Parolle d'appruvazioni, elogi di i genitori approva u zitellu di a currezzione di u so cumpurtamentu. Cusì veni a cunniscenza di ciò chì hè "bè" è "male". E parolle sputichi aumentanu l'autoestima di u zitellu. Un sensu impurtante di a so impurtanza natu in u mo figliolu. U caprettu chì ùn hè micca eluatu per tutti hè più incruvate à dubbità i so putere è spessu hè un timore di fallimentu.

Praise forme a motivazione di u zitellu. Sì i paisani dicenu: "Mantene aduprà!" - allura u caprettu ùn capite chì tuttu hè fattu drittu, ch'ellu hè nantu à u lamentu correctly. A volte un zitellu hè un sustegnu assai impurtante è assicuranza chì questa cummerciu hè sottumessu. L'aprovazione aiuta à dispel dubbje è tutti l'sforzi per diretti nantu à u successu di u risultatu. Dopu amici parolle, ogni cunsiglii da l'anziani sò assai più pusitivi.

Tuttavia, ùn serebbe mai ellu cù u sensu un ziteddu senza meritu. Laudate solu per u travagliu, per u sforzu, per una bona vulintà, è micca per a prisenza di capacità o dati esterni. Un omu picculu, chì hè glurificatu solu per questu, hà avutu rapidamenti à l'usu è perdetta a necessità di pruvà. Un ghjornu, senza avè ricevutu l 'appruvazioni di l'altri o sèntenu chì avè l'avè à l'altru, u zitellu aduparà un insulte. U sensu di l'injustice è a mancanza d'attenzione pò formate qualità qualità cum'è risentimentu pocu è i celosi di u successu di qualcunu.

Inoltre, ùn compite micca u vostru babbu cù l'altri: "Sè sicuru chì pudete fà cum'è Vasya, s'ellu pruvate!" Cume spessu, avemu intesu intesu in a zitella chì u zitellu di una zia hè più intelligente o megliu! I nostri genitori parvenu chì, in questu modu, puderanu aiutà à seguità i "dirigenti". Anu admissendu chì i paraguni ùn aportanu micca assai. Hè doppiu periculosa per definisce un zitellu com'è un esempiu per un qualchissia chì faci assai facilmente. Questa paragricanza valutate ogni effort è reduci u desideriu di l'ughjettu di fà esse attu. Inoltre, una tale oppunione spessu porta a cumpetizione malsana.

Hè ancu preghjudiziu à ludà un zitellu spessu troppu, spressione deliberatamenti per quessi cose chì un zitellu ùn hà da fà di causa di età. Tatu lu lettu? Sam undressed? U zitelli accuminzanu a vedenderu u cumerciu di i so dumicidi cusì un avvenimentu spéciale, s'apprimau à fà tuttu u spettaculu. L'incurazione ùn deve esse nutatu per un successu occasionale, ma per un successu chì devastate un considerable esforzzione. È ricurdate, lamentu di tutti, puniti sola. Corregi u praise sempre ùn importa micca a persona in tuttu, ma l'accadimentu concretu.