Cume determinà se un zitellu sviluppeghja in 2 anni

Qualchidine matri hè un veru fasciu di emozioni è preoccupiesi quandu parra di u so zitellu. Pare chì a mamma di un criaturu di dui anni pò esse cura? Dopu tuttu, veramenti nulla pò. Ma stu puntu di vista hè fundamentale chì hè sbagliatu: solu quì i primi anni di a vita di u zitellu sò assai impurtante, perchè ùn averebbi micca bisognu di u mare à u so sviluppu di u zitellu in u so propiu. Hè necessariu di vigilà dinò stu pruduttu per fassi corrigirisi in tempu si averebbi bisognu. In l'articulu: "Cumu si determina se u zitellu si sviluppa bè in 2 anni?" Vi cunsigliarè ciò chì deveru bisognu à prisentà à i mariti di i dui anni.

Sta dumanda ardente: "Cumu si determina se un zitellu sviluppa correlativamente in 2 anni?" Ùn pò esse datu una risposta precisa precisa. Perchè Iè, perchè tutti i figlioli sò diversi, è u so sviluppu duveranu in parechje modi - questu hè un fattu pruvatu, ùn ci hè nunda per discutiri cusì. Inoltre, però, ci sò i punti principali, abilitazioni è capacità chì deve esse in l'usu freqüente di zitelli di una o una altra età - cusì ci vulemu parlà cun voi.

Per stabilisce u livellu di sviluppu di u vostru zitellu è per capiscenu s'ellu ci corresponde à u livellu chì i pediatri stabiliscenu per i 2 anni, avete bisognu à vigilà dinò u babbu per parechji ghjorni. Avete bisognu riintrettu: ùn sapè cumu fà tuttu ciò chì un carusu hà da esse capace di fà in 2 anni.

Serà correttu per avvalutà micca solu l'habilitati pratichi di u zitellu, ma ancu per valutà, per esempiu, u livellu di u so sviluppu fisicu è fisicu. Solu solu se tutti i paràmetri sò diffirenti (invece, una volta, ùn si micca scurdate chì u vostru zitellu puderà "micca criscinu" à qualcosa, ma in qualchì parte, à u stessu tempu, "crescere"), sarà pussibule Dite chì u mischinu si sviluppa correlatu è naturali per a so età.

Paràmetri fisichi di un zitellu di 2 anni

Allora, u zitellu hà digià di dui anni, quale sò e caratteristiche di u sviluppu fisicu chì avete devi osservà?

Sì avè un figliolu, u so pesu à u mumentu di a mizuriali deve esse circa 12,7 kg. Sì dite chì a mamma di una principessa petitezza, questu quì chjude à 12.2 kg. À u crescenu, u solitu mutuale in dui anni alcuni 88 cm, è e fiorini - 86 cm, ma questu hè più dipende di l'eredità.

U zitellu in dui anni devrai esse assai attivu, hè assai attiratu da i ghjochi fervente, i ghjente volenu esse ghjustu cumu più possibili, skip. Dighjà hà travagliatu impurtentamente, ùn devenu micca firmatu da un obstacle, ancu s'ellu alcanza una altura di 20 centimetri! À u listessu tempu, ùn ùn mancu pruteghja per attravirsassi u obstacle cù un pede, ma u ferà cum'è un adultu. Sembra chì l'energia è l'energia di u zitellu sò nucale d'inescu naturali. E ora avà a mo mamma è u babbu è a muzina è i babbi sò stanchi, è u zitellu salta, cascate, risita è una volta, salta torna!

Eppuru, questu ùn significa micca chì vi esse aghjustatu cù longu cammini - vi tocca carricà u zitellu in cunfuranza cù a so età, cusì, Ddiu pruibite, ùn esce u missu è ùn fate nudda per u corpu fragili.

Di solitu à questa anziana, i picciotti ponu ponnu sfughate. Sò assai boni à a gestione tufonce è bagnu, senza difficultà pusà e so piani nantu à i so pedi, anchi si sò fastened cù velcro, è micca strette cù pizzi.

In u sviluppu neuropsicològicu

L'annu duie anni fa pocu cumprinzìviu, percepà per e persone per l'anziani simuli di l'adulti - per esempiu, pudete cuntà à l'annunziu di l'aiutu - è hà perfettumente capisce. U so discorsu hè diventatu sempri è più cunnessi, in i sentenzi sò intravati à una seria lòggica di quattru paroli. Aprita di usà nouns è adjectives.

In i ghjoculi, trova ancu una certa logica, ma ancu esse primitiva, ma questu hè solu u principiu! Chì, u zitellu cù u piacè visibili chjesa torrette da i tazzi, o razziamente è corre sapè una piramide.

Sè vo site per infundate un amori di a literatura da i culori di u zitellu è leghje parechje rimasmi curretti simpliche da ellu, u più prubabile, da l'età di dui, ellu digià ricorda di parechji di elli è pò ripruduce faċilmente.

U mondu di u zitellu hè chjucu di parechji culori è di ghjornu chì sà ciò chì si trovani più chjaru è sò chjamati.

Hè assai probabbli, a mamma di u zitellu di sente anni più longa ùn sperene e prublemi duranu l'alimenta. Ùn avete bisognu di ballà è cantà, saccu ghjoculi, per mette una cuecca di semolina in a bocca di u so figliolu benamatu. Pudava bè cù una cullette è pò manghjà. Hè solu cusì simplice per un criaturu per bevitali da a so cupola.

Inoltre, un zitellu chì anu età superau di dui anni pò presumirate di capacità perfetta perfetta. I figlioli à questa età sughjettu piace à pintà, anche ùn l'avete micca veramente aiutu. Ma quantu interessanti hè per observà quantu diverse lochi è specks anu apprezzatu in una foglia pura! Un lapis ou penne di feltru ùn occupanu micca sempre a pusizioni curretta in a manu, u fogliu detti cù tuttu u so pugnu.

Particularità di l'interessu sò i zitelli è i libri. True, cose in u so modu. In ogni casu, a maiò parte spressa hè spressione in u disertu rigalu di u zitellu à piglià a pagina è arrugasce u rolu. Quì ci hè necessariu di mostraria fermezza è spiegà à u caprettu chì u libru ùn hè micca un ghjucatu, ùn hè micca putente di scunvule è pienu.

Sò prubabilmente foru molti annunziate chì u zitellu sguassate in tutti i rini è i fissuli di a casa, affinch'ellu ùn vi ubbidisci micca è seguita per fà tuttu in u so modu. Di sicuru, pudete a pressa è stabilisce nant'à u cuntrollu tutale è u putere. Ma hè bisognu? Ricurdativi chì quì u vostru babbu hè sviluppatu cù lepenti è cimi, passu assai acceleratu. Hè bisognu à sparà u sole da questu viaghju cù i so pruibiti permanenti? In fatti aghju manghjatu cusì hè necessariu di cumprenderà a fine di u mondu in u quale hà vicinu. Cusì, hè megliu esse pacienza è aiuta à u zitellu per acquistà cù ciò chì l'intornu.

Ci hè parechje centrale di fonti, per furtificà chì u vostru zitellu, devi sappi un alarme o, almenu, arvuli.

  1. Se u vostru zitellu ùn pudere micca alcunà trè persone, ùn ùn mostra micca un gestu di almenu dui persone vicinu à ellu o ùn cunnosci micca i nomi di almenu trè articuli in a stanza induve spende assai tempu.
  2. Sì l'impastatu ùn si pò assittà micca à pusà o cale nantu à i so peri.
  3. Se avete chì u zitellu hè in poviru cuntattu cù u mondu esternu (per esempiu, s'ellu ùn capisce micca quandu anu parlatu cun bellu amori, è quandu - strettu è categoricu, quandu hè pussibule è quandu ùn hè micca).
  4. Se passate un oggettu passatu un caprettu, è ùn ùn seguita i so ochji è ùn ùn pruvà à piglià è cercate più vicinu.
  5. Se à quandu ghjucate un ghjocu chì devenu esse accumpagnatu da una stima expectativa impaciente (per esempiu, aspittendu: quandu a faccia di a mamma hà apparevutu durante un ghjocu di "cuckoo") - hè ancu un signalu alarmanti.
  6. Sì avete sempre aduprà u zitellu o aiutà in questu, è u zitellu ùn pruvate à stabilisce un cuntattu visuale è emotivo cun voi.

U vistimentu è a sucità: nantu à u sviluppu suciale

Assicuratevi chì avete spessu nutitu cun amaze cù sorpresa chì à l'età di dui u vostru pocu ùn vole micca truvà una lingua cumuni cù i so pari. U zitellu ùn vòglianu annunzià u marinu, mancanu l'urganizà i partiti cullettivi - impidanza è prumove i ghjuculi di l'altri. A cosa hè chì u zitellu à questa età hè assai autocentricu, è ùn simpricamente ùn pò capisce chì si pò piglià à cuntà u desideriu o necessità d'una altra persona.

Ancu secondu a diri chì un ziteddu di dui anni ùn hè micca asocial, ancu puderebbe amici, i zitelli chì sò piacevuli, i ghjoculi cù quale elle a più numerosa d'emozioni pusitivi. Normalmente un amicu s'assumiglia di dulore à u to babbu: hà u stessu temperamentu è caratteru. In ogni modu, ùn pò micca esse chjamatu amichezza cumplicata - pò esce da l'ochji solu dopu à trè o quattru anni. Allora i so ghjoculi acquistà un caratteru distintu, ùn si pò micca ghjucà à pusessu à l'altru, ma cumenciu per interaccettate è avè un veru piacè.

U sviluppu di parlà di u zitellu

Lu vocabulu di u zitellu sviluppà duramente in u periodu trà una è meza è di dui anni. Di solitu quandu l'impiccante hà già già 2 anni, u so vocabulariu cuntene 100-300 parole (u numeru depanda da fatturi externu). E parolle à questi operi sò più intelligibili è accessibili, anu intesu e usa l'oggetti chì denominu, da ghjornu à ghjornu. Questi questi paroli sò generalmente diventati i nomi di i vostri ghjoculi favuriti, i objeti chì u circonu. Chì digià capisce chì sò e diverse tene, è in u so discorsu pò digià truvà e parole chì discrivenu a magnitudine di certi oggetti in relazione à altri oggetti (per esempiu, "bear big" è "rabbit small").

Più di crescate cù u zitellu, leghje alcuni libri, contate poema è contatti di fata: u più grande serà u vocabuli di u zitellu. Per quessa chì quandu si senti chì un fogghiu hà cuminciatu à parlà in a so lingua, chì ùn si capisce micca, ùn rie micca in ellu, ma pruvate à cumprenderà è curreghjite u zitellu. Pruvate di a so zitiddina per insignà u zitellu a correta.

Ci hè sempre dura per un caprettu per accorrerà cunsunanti cù tutta a fermezza necessaria, perchè silenziu suavemente questi soni (invece di "dà" ellu dici "dyay", invece di "tank" - "tjank"). In cunnessione cù u fattu chì u so apparatu articulatori ùn sò micca prontu à pezzi tqal, in a parolla di u zitellu ùn puderebbe micca sentite u sossu di silenziu o cunsunanti "p" è "l".
In più di u fattu chì migliori, cumu puderanu, simplificà a lingua di i so figlioli, anu spessu scurienti assai e discepulati parolle per a pronuncia. Per esempiu, invece di a parola "latti", puderia dinò "à", o "moko". Ancu ancu un ziteddu di dui anni ùn anu decisu per un pezzu di tempu per esse di una parolla particular, perchè sempre puderà accuncià constantemente di manera diversa, lampendu un sonu cumplessu, in seguitu un altru.

Ancu se u vostru zitellu puderanu chjappà è chjucheghju, ancu i ligne di vocals è un discorsu di furmazione senza capacità ùn permettenu micca di parlà altissima. A voce di u zitellu hè sempre un pappagallou silenziu. A stessa raggiuni pruduce u sustegenu di cunzunanti sordi - sordi (per esempiu, invece di una "bomba di bomba", u zitellu rende "pom-pom").

U discorsu di i zitelli in dui anni hè già riccu in l'intonazione. U caprettu ùn sapi chì, se ellu vole à qualcosa, hè bisognu à vultà à a vostra mamma cun una voce esigenti. E si qualchissia duie duluri, allura l'inttonazione istante "si move" off à una nota mughjera.

Per u segondu annu u zitellu hobene a so capacità di parlà è u sicuru riesce cusì à questu. Dopu tuttu, ùn hè micca stupidu, è capisce chì solu cù l'aiutu di i paroli logichi chì anu satisfzienu parechji di i so bisogni (perchè deve esse dumandatu à dumandà a so cumplitimentu). Ma à un discorsu adulti è incusciatu à u caprettu sempre assai! Avà ùn si pò esse presumirate di un vocabulariu rico è spessu faciule u so travagliu più faciule, rinviendu i paroli cumplessi cù simule cunglini di sillabelli (invece di "manghjà" simpricamente dicerà "am-am"). Inoltre, in u discorsu di u zitellu puderete scegnu solu quelli nomi di l'oggetti cù chì u zitellu piglia in direttamente cù u travagliu di u ghjocu o l'appartamentu. Naturale, per esse da una pepite di una coherenza grammaticali di sentenzi ùn ci hè nisun sentido. Ùn avà ùn cunnosci micca di u putere magicu di e preposzioni è di cungiunione, ùn ùn sapia cumu esse bellu fini di una parolla. Eppuru, sicuru, averà sempri cù a testa per dà l'equivocazione, distortu di a maiò parte di a parolle. Hà traslassi sìllabule o ancu eteranu da e parolle per più di una settimana.

Sviluppà, ghjucatu ...

Ùn hè sempre u tempu quandu u sviluppu di u vostru picciottu seranu affezionatu direttamente cù quelli persuniani chì sanu di urganizà, quì, maestri. Finu à l'altru, l'stimulu primu è "pusher" di i prucessi mentali di u zitellu hè di voi, per chì avete bisognu à esse oghja per esse l'organisazione per chì in u ghjocu chì u zitellu aprende è sviluppa in parallelu. Questu avete aiutu "aghjunghje" cù i vostri parenti in ogni rispettu, se ti pari li voi è u zitellu sò quì sottu.

Allora, chì ghjoculi ponu esse ghjucatu cù un annu di sente?

Un ghjocu: Culore di l'aprile

Perchè ghjè u ghjocu duvete bisognu à selezziunate parechji ghjoculi simule di culori diffirenti è trova carta fogli di i stessi culori. Pudete piglià, per esempiu, cars o gomma pshchalki in a forma di bèstie.

Impossedate stu inventariu in u pavimentu è fate còmpiu cun u babbu. Scaricate per separà cù ogni ghjucatu chjusu, simu u so cumpurtamentu attuale. Per esempiu, si avete animali petitsi, dimustrà u zitellu cumu si chjappa u ciuci è salta, cumu u lionu criscinu è sorge, cum'è un chirripu d'occhi.

Dopu quì, pigliate e foglie preparati è lasciate direttamente in piena in fronte di u zitellu. Per ogni pezzu di carta fate un ghjocu di u listessu colore è spieite à u zitellu chì ghjè una casa per i vostri animali petits (o garages per i carchi - quellu chì sceglite per u ghjocu). Ogni vota pateva un ghjocu nantu à una o l'altra foglia, dicenu in altavocu chì u saparu di culore sò e perchè mette u ghjocu nantu à questu pezzu di carta. Dopu quì, pudete messisce in ghjoculi è invita u zitellu per selezziunate una casa per ogni animali.

U ghjocu dui: Cumu si flutteranu, è chì si affucà?

Preparate un grande bacinu per u ghjocu, pour un pocu acqua in quì (ùn vogliu micca un bacinu chjuca, cum'è in u prucessu pudete splash, è ancu pour u pianu finu). Pigliate trè o quattru articuli chì sò fatta di diversi materiali è sò parechji caratteristiche di carburante. Per esempiu, una marmellata di u vinu è di u champagne, una culletta di metale, una veduta pocica è a cupola di plastica di i zitelli. Parechje articuli ùn anu micca tipu - u caprettu ùn pò solu cunfunditi in elli.

Allora invitate à u zitellu à u ghjocu è dumandate: cumu si pensa, quale di l'uggetti saranu nantu à l'acqua, è quali stanu affucatu? Hè prubabilmente chì a risposta di u zitellu hè sbagliatu, ma ùn anu aghjustatu - ùn hè micca familiarizatu cù e prupietà di certi oggetti è u vostru scopu hè di insignà.

Dopu à u zitellu hà espresu i so pretenzioni per quellu chì abbia affucatu, è cumu si flutterà, tricà tutti questi oggetti in un bacinu d'acqua è permettenu a foglia à ghjucà suficientemente cù l'uggetti.

Mentre chì u zitellu hè purtatu da u "paese" di l'uggetti, in paralelamente in una forma ghjucata li dicenu di e so proprietà. Per esempiu: "U ciucciu, hè un corcho, hè fattu di materiale assai luminosu, cusì ùn fate micca in l'acqua, ma viaghja nantu à a superficia". O allora: "E questu hè una cullette, hè fatta di metallo. E siccomu u metalu hè moltu pisu, a cullette ùn pò micca nàutru - è affucà immediatamente ".

Ùn bisogna micca chì, dopu à ogni ghjocu, hai bisognu à insignà u vostru zitellu per lavà cun ellu. Cusì, quandu avete fattu, dumandate à Ghjesù per allistà l'articuli fora di l'acqua è di asciugare asciuttu cun una pettinezza neve.

Grazie à stu ghjocu simplici è divertente per i ziteddi, i ziteddi anu da capiscenu à capì. Chè pruprietà pò pussìscenu questa o quellu subjecte.

U ghjocu trè: è chì dete sta voce?

In stu ghjocu avete da piglià di u zitellu a voce di i pani è l'animali. Dunque, avete bisognu ghjucà o imaginariu, nantu à quale l'animali di mamma è i so figlioli sò ripresentati in parenti. Hè megliu sceglie quelli animali cù chì u zitellu hè digià cunsigliu: per esempiu, un ghjornu è un gattu grisgiu, un ànecu è un patruni, una foglia è a so vitedda verdura, una vacca è u vagnatu, un gattu è un gatito, un cane è un cucciolo, un pollulu è un pollulu.

Prima hè bisognu à esiquate l'animali (o stampa) è dicendu à u zitellu chì senti cusì o quellu animali pruduci. In una basa obligatoria, nota chì in voce animali adulti sò pitruna, louder, più cuscinu. E so figlioli ghjovani sò thin, squeaky. U zitellu vole dì chì a voce d'un animale d'adulte (cum'è un adultu) difiere di quella di un carattere (o zitellu).

Pigliate u gattu in i vostri mani, pruvendu è mew mepidamente: "Meow!". Fate à u caprettu: "E quale hè questu mio? E quale dice "meow" in una vuci fina è sonora? Hè per voi, hè una mamma di cucciolo di mamma. E quale hè u nomu di u zitellu? Iè, un gattu. E cumu si u gattu?

In u stessu, vittite à e voce di u cowboy, u sapori è di tutti l'altri ghjucati chì avete sceltu, invistiscenu constantemente à u zitellu annantu à cumu si sò chjamati i picciotti è cumu si parranu, cumu a voce adulta difiere di u zitellu.

Aghju dettu rigalu nantu à a preparazione, principiu introduttori di u ghjocu. Andemu finu à a diversione di l'insignamentu.

Cusì, avete digià decisatu è ricurdatu chì animali fa un sonu, quand'elli sò chjamati cubs - ora pudete avè principiatu u ghjocu.

Imposseddu u pianu in fronte di u zitellu tutti i jucuri o l'imaghjini cù l'animali. Avà dumandate u mulinu à invià, è à questu tempu simula a voce di qualche animali, per esempiu, me mezza vuci. U zitellu devi cummincià, prima, a voce di quale l'animali sò sonatu è, sicondu, si era un gattu adultu, o un petit gatito? Preguite à u zitellu vi mustrarà una figura di l'animali chì hè dettu una voce.

Avà cambièssiu roles - viaghjate micca, è chì u zitellu sguassate e voce di l'animali. Vous, tu, guess and praise your own, quandu accatamente sia accurdata una voce simulata.

Questu hè un ghjocu bonu è bonu, cù l'aiutu di quellu chì pudete manifestà u zitellu è cunsulidate a so cunniscenza di quali animali sò, chì sò i zitelli sò chjamati è ciò chì sò e so vuci, chì distingui una vuci adulta da a voce di u fioru. Un gran exercitamentu per u sviluppu memoria!

Eccu in maneri accussì simpatici pudete cuntrollà quantu u nivellu di sviluppu di u vostru fugliale di dui anni hè accettatu da i pediatrici è di i normi di i psiculoghi di u zitellu. Eppuru, cumu avemu digià dicenu, ùn hè micca necessariu esse ugguali sulu a sti normi, tutti i zitelli andà in u so modu di sviluppu è pò in un locu lag behind its peers, ma à u listessu tempu avè qualchissia prima di elli. Ùn scurdate micca: à questa età u zitellu sguardi tuttu nantu à a mosca, hè ghjustu à ghjunghje à rializà quellu di stu sapienti. Per quessa, una festa cumunità organizata cù i ghjoculi è i sviluppazioni di l'aiutu vi aiutà à crede un veramente prodigio!