Arcuni diffirenzii trà i figlioli di l'adulti

A sustituzioni di e teòricu esotericu sustene chì, finu à un annu, u zitellu s'accupa di quale era in una vita passata, ma poi, apprendu a lingua parlata, ellu scurdassi. Finu à trè anni i figlioli ùn sanu micca cumu si menti è fingenu, finu à cinque quelli chì dicenu chì pensanu, finu à novi ghjente ùn capiscenu micca "umore spiritu".

Ancu, avemu una volta chì era cusì, ma hà da esse cresciutu è avè guidatu u "criaturu intimu" finu à u core. Ma in van. In questu articulu avemu cugghienu una piccula cullizzioni di certi differenzi di i zitelli di l'adulti, è ancu di sette ragioni incondizionali per esempiu da u più chjucu.


U mondu hè in la so volta

Sicondu e liggi di a fisica ottica nantu à l'istante "stampa" fatta da a retina di l'ochju, u mondu circundante hè sottumessu. Questu hè chì u so primu vignaghjolu vede, ma cum'è u sviluppu sviluppa, u moverne facianu adjustments: l'"image" da a retina, codificata in a forma di impulsione nervu, entra à l'escaliur cerebrale, è ghjè chì a "foto" finali hè furmata (sicondu l'esperta persunale). È rializeghja prestu chì a so mamma ùn pò micca caminari nantu à u suffittu! Cù a definizione di a gamuta di u culore hè ancu difficiule: i sticks (rispunsevule per a vista negra è bianca) è i puzziche (per u culore) in migghiuranu travagliu cù pudore è principalu, ma per elli à vede - ùn significa micca di vede. L'arti di tematiche è fighjendu l'ughjettu sempre deve esse amparatu! À a scola iniziali, u zitellu selettivamente marca solu certi culurite di a realità circundante: biancu è biancu, dopu 3-6 mesi aprende à vede l'oggetti di scala gialla gialla. Certi carii diffirenzii trà i zitelli di l'adulti implica u temu di u zitellu à pruvà una cosa nova.


U picciriddu prudiggiu - da u babbu

Ci hè chì u cervellu di u zitellu ùn hè micca una foglia in bocca, ma un veramente bagnu di informazioni! Per esempiu, a so capacità sensu è linguistichi sò semplificamenti fenomenali. Ricerdinadi Canadichi anu truvatu chì i zitelli poveru diffarenzi in oggetti chì sò sìmuli à l'altri dui catinelli d'acqua (per suprattuttu, in l'opinione di l'adulti). E sempre nascinu hè sempre versatu in lingue - per esempiu, distinguishenu facilmente u English da u Francesu. U sicretu hè in a sensibulità visuale aumentata di i migghiori: ellu ci conta u visu cù i mudsiti cambiamenti in l'espressioni faciale è leghjite literale nantu à i labbra! Inoltre, a picciuttedda hà facilmente aprenu un conte di fata è una canzone, sintendu davanti nanzu. Dopu tuttu, quasi tutti i figlioli nascinu cù una vista assoluta. I scienziori americani, esplurendu i trappuli d'ottu anni di età, avè notatu chì i sughjetti determinanu ancu i mudelli più minti di a frase musicale è avè qualchì differenza trà i figlioli di l'adulti. Hè assumatu chì a capacità di ricunniscenze u tonu è u piu di u sonu pò aiutà i zitelli apprendimendu à parlà. E, alla, sparisce cù u tempu - annantu à un annu. Ma micca tutti - in i pòpuli parlendu in tonalità lingui (vittighjenu, chinese), persiste.


Miraculu di u toccu

In u cuntattu tattile, ognunu avete bisognu - una retazioni di neurone sensittivi à u toccu, si ghjucanu sottu a pelle umana: à piglià un signu familiar, avemu rispunzatu à strughjare cù un surrisu o altre amegistri. Ma chì hè piacevule è vulintà di un adultu hè littiralmenti necessariu per un criaturu! I ricordi cuntenenu chì i zitelli chì anu toccu u toccu da i so genitori ùn solu in u mumentu di i cuntatti familiari (quandu sò alimentati, lavati o vistiti), ma ancu per liberu (quandu sò basgiate, abbruciati, purtati in i so mani), crescenu sanu è avè una intelligenza più sviluppata . Dopu qualchì differenza trà i figlioli di l'adulti, ghjè accettatu di ripiglià adulte è temerari di criatura.


U tempu di i zitelli

I scientisti americani ricenti hà cunfermatu a supposizione chì u sensu di u tempu in tutti i pirsuni è distintu è dipende direttamente in l'età - a più vechja sìammu, u più veloce u flussu nantu à u ghjornu internu di u clock. Ci hè parechjitu chì per certi differenzi di i zitelli di l'adulti è a so precisione currispondi à a sustanzzioni dopamine (più di più, u più veloce di u ghjornu timliche), è incù l'età u so produzione aumenta. Se dumandate à u zitellu à misura mentale a durata di u tempu in 3 minuti, serà tardu à 5-10 seconde (è per un omu di 60 anni, i stessi trè minuti passanu à un minutu è 40 sicondi). Avà hè chjucu perchè chì in a zitiddina sì sinceramenti crede: una vacanze hè una piccula vita. Una altra caracteristica di a percepzioni di u zitellu di u tempu - a so dipendenza à a intensità di e cose di u zitellu (a fami, fatigue o a bisognu di visità i retardi di u lavu ùn sò micca tolleratu - ancu à pocu minuti d'aspittà pari com'è una eternità). U zitellu vive nantu à u principiu di "Vogliu - dà", à u cuntrariu di l'adulti "must" è "utile".


Cumu mè un ghjugliu!

Questu hè impurtante! I psiculogisti tudischi truvaru chì i pussibuli filòsufi di amici cinghjali sò u cumpurtamentu equilibratu è ancu ottene un grand successu in i so studii! Chì hè u sicretu? Forsi, in un sensu di rispunsabilità, chì si sviluppa a cumunicazione cù u cane (a petite devendrà passatu straditu, alimentatu). E forsi chì u zitellu compone a lingua di i nostri fratelli? I ricordi cuntenenu chì i zitelli s distinganu megliu l'ambienti emutivu di l'animali (questa era cunfermata da esperimenti cù migghii di sei mesi) - hè per una percepzione sensitiva di u mondu da u zitellu.


Centru di l'Universu

Percepzioni di sè cum'è "un forescu di a terra" per un zitellu hè abbastanza naturali. À u prismu di l'egocentrismu, u zitellu percive u mondu circundante tutale: a so mamma - solu per sèrvule i so bisogni (perchè a so a mancanza di casa ùn hè micca qualchì inacceptabilité), u nascita di un fratellu hè a tradizione (in tuttu, hè un rival). Sta attitudine infantil à a realità hè tipica finu à circa dui anni (se dura più longa - ovviamente, hè animatu ... da i genitori). À questa età, parechji differenzi trà i zitelli è adulti sò premature.


Vi staiu? Ùn ci pudemu sente!

A diversità di l'adultu, chì, cumunicà, si basa in u significatu verbalu di ciò chì avia statu dichjaratu, u zitellu rilucisce, prima di tuttu, à l'umore è l'emozioni (anche si l'adultu ùn nota micca u coru specialu emutivu di u so discorsu). U caprettu dichuscule, analizà l'intonazione, l'espressioni faciale, i gestiti è cusì. Una disfatta mascara in faccia di u genitoriu, una voce alta è ditte rigalu pò ancu "infettanu" u zitellu cù emozioni negattivi (ansietà è teme), o simule passanu. Cum'è u significatu di e vostre parolle. U sistema nervuali, evitenente di sobrecumanda, impida i prucessi mentali - picculi figlioli ùn ponu micca sentenu parolle chì ponu purgà.


Chjave interessante hè tuttu ciò chì ùn sanu ignotu ...

Ma solu per u tempu. Sicondu i scientifichi di u Giappone, da trè anni, u moveru di un zitellu, cum'è un caru, ingiugati mecànnicu tuttu ciò chì hè offrutu, principia a filtrazione d'informazioni. Dà a vantaghju à quellu chì hè interessanti per ellu! Per attruverà l'attinzioni di un petit intellectu hè micca cusì simplice. Cusì, hè impurtante per offre a cunniscenza in forma di un ghjocu, o deliberatamenti mistaken (per esempiu, lettura di un libru famusu) - hà bisogna sensu cum'è un connoisseur!


Per arrivà à a so essenza

U zitellu sanu: u megliu modu per scopre comi "questu" hè di disassembramentu à un cog. In particulare, s'ellu ùn hè micca una TV di plasma, ma i prublemi senza risolvi. Spread the sore issue on the shelves - è tuttu sera ghjuntu!

Ùn ponu micca "travagliu" in casa: tutti i prublemi sò stati detta da a porta di a casa, perchè hè un locu per u locu è a cumunicazione piacevule.

Quistini: ùn anu vargugnate micca di sapè - hè vaghjuze à ùn dumandà micca. Curiosità hè unu di i mezi di sapè u mondu, è ùn anu micca bisognu di suppressione. Hè crescente quantu nova informazioni è idee maravigliosa - literalmente a manu!

Listen and hear: cun un interlocutore chì sente (è micca solu chì aspetta un monologu d'altru di u mondu) puderete risolve ancu i più difficult questions. Fate a cura di sti oligaturi è pruvà a cunnessione cun ellu stessu.

Per ririri più spessu: i zitelli ùn sanu micca chì a risata normalizeghja a prissioni, produci l'hormone di pienghje, energise è dispunione persone. Si rireranu cum'è questu.

Pruvate!

Sò d'amici veri: senza alcuni risposte di guadagnu o cunfortu persunale.

Move more: u nostru corpu hè dinò per questu! I zitelli ùn dicenu "fitness", per elli hè un ghjocu: run, jump, catch the ball. Un 'sport simplice ùn hè micca solu bonu, ma dinò assai!