Chì ci hà impedisce à apruntà lingue straniere?

Parechje bè noi vulete amparà una lingua straniera. Ma ùn tutti ùn ponu fà. Certi pòpuli sò fà ricerchi di ricordi parolle, ma hè difficiuli di applicà ci in una conversazione diretta, qualchi anu u cuntrariu, hè difficiu per ricurdà e parolle, ma ùn anu micca prublemi in a custruzzione di sentenzi. Allora qualcosa?


Chì ùn permettenu di parlà in una lingua straniera?

U mutivu più impurtanti hè a mancanza di una mira chjaramente definita. In prima, questu hè impurtante. Vi spiegà u spegnu. Quandu avete un oblicu clarificatu, pudete stabilisce quantu tempu avete bisognu à ghjunghje, è avete ancu avete alcune intermedi. Purpose: "Learn English" - massa fuzzy production. U puntu tutale hè chì hè impussibile d'insignà "lingua in generale". Da questu serà un pocu risultatu. A memorizazione simplice di e parolle ùn portanu nuddu piacè è in pocu tempu u desideriu di l'apprindistà, sparisci. Allora prima hè bisognu di decisu chì vulete amparà: cumunicà liberamente cù e persone, leghjite i libri in l'uriginale, pudete spiigà in viaghju turisticu è viaghju di affari, piglià un scrutiniu, accòglie in corrispondenza, capiscenu di parlà fluentente nantu à temi di u ghjornu è cusì. Dopu chì avete scrittu a direzzione, stabilisce un corpu di voi stessu. Per esempiu, piglià un mese per amparà cumu è cresce u pezzu è cumprende i tempi.

Avete, avete bisognu à sceglie u metudu ghjustu per a furmazione, chì aiutanu à ottene l'ughjettu. Dopu tuttu, avete bisognu di capiscenu chì, se vulete sapè a lingua nantu à un certu tema, hè improbabile chì un manuale d'istruzzioni serà adattatu per u sviluppu generale. Se tu travagliassi cù un sapiente, allura vi aiutavamu cun questu.

U prublema seguitu chì molti persone sfaccianu quandu l'appressu una lingua hè u teme di creà sentenzi penali è di sbagghià. Qualchi, per esempiu, anu usatu per espresi cunchiemu stessi. Questu hè ancu difficiuli di cumunicà in un altru lingua, in particulare quandu una persona hè accade propiu studiu è ùn hà micca un grande vocabulariu. Ci hè ancu chì a ghjente si usanu à parechji sfarenti sinonimi. Ma in a maiò parte di sinonimu lingue pocu, perchè una persone hè persa, pruvatu di truvà a parulla propria.

Unu di i più grande sbagliati chì certi citatini vulianu sapè l'aprenu nantu à l'altri studi libri di Internet. Se ùn avete micca studiatu prima micca una lingua straniera chì voi apprennuta issa, ùn pruvate micca fà fà. Ùn vi scurdate di piglià e primu deci lezioni cù un tutore. Hà insignatu per leghere leghjite è pronunzià sonu, è aiuta ancu in u masterizatu di a grammatica. Questu hè assai impurtante.

Cumu si diferenze di u caricultu da u maestru urdinatore è quantu hè questu quì tuttu u prucessu d'aprenu?

Un coach è un maestru sò basculamenti u stessu cuncettu. Ma hè una diferenza annantu à queste populu. U coach, à disprezzu à u maestru, ùn componi una tiuria in u sensu di a palora. I Coaches dumandanu à e so martirie e dumanduleghja chì e pressu à u fattu chì elli viaghjanu i so règuli di lingua per elli. Allora la lingua si ricurdava più rapida, più faciule è per sempre. U carrughju aiuta per dirette l'attinzioni di l'studiente à i moments in u liceu, è ùn mancu nunda di ciò chì facenu è cumu pensate. Inoltre, u furferu sempre adatta à e caractère individuale di u cliente. Hè abbastanza per ellu à sente l'instructore per capisce chì u travagliu cun ellu. Per esempiu, assai persone studianu parulle cù enfasi in associu. U tutore pò offre a so associazione cù a parolla, ma ùn pò micca cuncludi cù l'associazione di l'studiente. U furmazione sempre dumanda ciò chì a parola è u signu di u so cliente hè assuciatu. U carruge sapisce i bisogni di u so pupillu è l'aghjusta à l'aghjurnà duranti a furmazione.

Una attitudine pusitiva hè assai impurtante. Per quessa, dopu ogni impiegatu, hè necessariu di cunsulidà a cunniscenza già guadagnatu. Questu avete aiutu per capiscenu chì cume avete sappiutu u materiu. U coach sapiutu in questu. In principiu, u duttore è u carru publicate viaghja cumu cun l'articulu è aduprà à u praticanti indipindente, senza assistenza esterna.

Attenti particulari ùn deve pagatu per verbi

In lingue straniere, l'estrudu di verbi per parechji hè una fece difficult. Sì senza intelligenza è utilizzatu propiu, hè assai diffesu di parlà. Per via, hè assai difficiule di maestru di u sistemu di i tempi in una lingua straniera. Per esempiu, in l'studiu di a lingua inglesa, hè difficiule per parechje persone per utilizà verbi incorrettu è chjaru in i dialogi, è ancu di u tempu puntuale.

Per evitari situazione tali, ci vole à rinfurzà dinò a teoria in a pràtica. Quandu avete aprè un pocu di verbi novi, fate dialogi cun elli, tocanu e situazione di vita è cusì. Ancu sè si fateva sè stessu, dumandate à i vostri amichi per aiutà o rigalu in fronte di u specchiu. Avete bisogna un sensu di un dialogu vibrante. A più spessu chì fate, u più faciule serà di ricunquistà a parolla in l'avvene. Seranu guidati bisognu è ridite di u "fretu di lingua".

À quandu serà u cursu?

U studiu di studiu per ogni individuu. Se apprendu a lingua da scarrafi, allura vi pigliarà assai tempu. Ma se vulete, pudete aumentà u vostru livellu di cumunicazione quì trè mesi è cambià à una nova. In u mezzu, hè cunsigliatu per dà studiu di a lingua per trè o quattru ghjorni a simana. Cada lezzione durà dui à trè ore. Cumu termini per trè mesi, pudete amparà cumu utilizà verbi correzzione, creanu sentenzi liberamente in cinque à sei temi. Hè megliu elettu per voi stessu à u principiu.

Sì avete qualchì cumpitenzi in u liceu chì studiu, eppuru sti termini sò assai più curtghi. Inoltre, cù certu cumpetenze, pudete praticà a creazione di sentenzi più complexi è dà più tempu per aproghju novi parolle nantu à i temi pertinenti. In pocu annu, pudetebbenu traslassinari di u livellu iniziale di l'educazione à avanzata. Ma questu hè pussibile solu quandu ci hè un desideriu, tempu per studiu è pacienza.

Tips Tips

Certi pirsuni, vulennu apre a apre a rapidamente un novu tema, micca bè bè pozzu assorverà è salta à un novu. Ma questu hè sbagliatu, perchè micca. Per studià un novu tema, puderete prucede solu quandu hè ben familiar cun l'antica. Hè ancu desiderate cumprà i precedenti in un novu tema, per esempiu di usu di paroli o grammatica. Puderete ripetiremu sempre ciò chì hà digià imparatu, è questu serà postponatu in a vostra memoria per sempre.

Sè avete qualchì prublemi in l'autore studiu, riferite à u tutore. Hà aiutavamu aiutà u materiale necessariu. Un studiu stessu di ciò chì ùn cunnosci micca capisce à u fattu chì ùn serà micca pututu dà applicà cù errore è in pratica.

Quandu anu studiatu, utilizate parechje materiali: libri in scrittura cù grammatica, testi, scrittura, chì cumprendi parechje missioni (prucessi, chjave, construction of sentences, etc.). Assicuratevi di scaricà audio. Anu aiutaranu cu a pronuncia. Quandu sèntenu bellu parechje persone circhendu in u circondu, vi sarà più faciule per voi per ricurdari è appliendarle à a pratica. Inoltre, puderete formaranu l'accentu propriu, chì hè assai impurtante si vulete cumunicà diretta cù e persone in a lingua chì studia.

Comu pudete vede, ci sò parechji fatturi chì impediscenu di amparà una lingua straniera. Ma se vulete, pudete eliminà è senza prublemi, amparate tuttu ciò chì avete bisognu. A cosa principal hè di clarificà l'uggegheri è persistantemente à scuntrà.