Per elabureghja lòggica di u zitellu


Perchè qualchissia figlioli capiscenu l'intesu literale nantu à a mosse, mentri àutri avianu bisognu di ripetiri a stessa cosa parechje volte? Chiddu chi determina u pensamentu logicu è u livellu di intelligenza di u zitellu? Da a velocità di u pensamentu, a capacità di ragiunà lòggica, per risolviri prublemi in e diverse spazii, per studià è analizà u novu materiale. Comu regula, tali prucessi sò determinate genetically. I scientisti crèdenu chì nantu à u livellu di eredità, u 70% di l'abilità di u zitellu sò attribuiti meddi. Ma questu ùn significa micca chì ùn si pò micca sviluppati. Dopu tuttu, u restu 30% fermanu à a nostra dispunzione! Allora cumu pudete sviluppà un pensamentu lògicu à u zitellu?

MEMORY LOOP

Quale tipu di parente ùn vole micca fà affruntà a vita sculare di u zitellu. Allora chì pudemu fà per i ghjovani geniuses? Prima di tutti, insegni à l'usu di e riserve di a so propiu memoria.

A natura hà ricumandatu i persone cù u regnu più grande - a capacità di ricurdà. Ci sò quattru tipi di memoria:

✓ Visual-shaped (facilita a memorizazione di faces, colori, formi, visual images);

✓ verbal-logical (aiuta per assimilarle è cunsulidà l'infurmazioni sanu);

✓ motor (memoria di i muvimenti);

✓ emocionale (permette di scopra i sentimenti, l'experientu è i manifestazioni).

Per ghjunghje u megliu risultatu in l'appruvamentu di un novu materiu per u sughjettu puderia esse bè di pudè utilizà tutti i quattru tipi di memoria in u stessu tempu. Ma cumu scopu di fà?

A memoria meccanica hè a più pocificanti. Se ùn fate micca stallà lògichi in u vostru capu, puderete ripetirete e mo documenti di tempu, ma u ghjornu dopu da l'amparatu ùn esiste micca nant'à traccia. Per fighjà qualsiasi informazioni, hè necessariu di truvà u significatu, per isulà a cume principal. L'adulescenti hà dighjà un suministente decente di cunniscenza è di spirimintà, perch'elli ùn sò micca difficili per sapè in parallelu cù l'imaghjini, avvenimenti, fatti digià guardatu in u capu, è cercanu associe. Inoltri, cunsiglianu à u zitellu à sente i so sentimenti. Fighjulatu: "Cumu si sente quandu avete intesu parlà?". Almenu una associazione da una settimana di l'intrattenimentu hè allora di vena à u salvata. U ghjornu dopu, in una settimana u zitellu sera più faciule per richiamà questa o questa informazioni.

Per "revivir" l'imàgini, hè valenu per elle. A più inusualu chì l'illustrazione diventa, u più forte u ughjettu si stabilisce in memoria. Ricurdativi di i primi alfabbetu, sicondu i zitelli anu cunnisciutu l'alfabetu. In parechji di elli, i carti sò illustritti in a forma di animali è ogetti. Questu permette di fà cullà associazioni è li ringraziarli à memorizà dinò lettera rapidamente. U stessu metuu pò esse usatu è i vechji sughjetti. Per esempiu, per ogni quatranu o paràgrafu di u libru in un libru, suggerisce una notazione petite, un dibuzione divertente. Un tali punta pò esse utile.

Ùn hè cusì difficiule di sapè à ricurdà e dati. Per fà quì, i numeri impurtanti ma tziridinianu deve esse lòggicamente ligati à figuri chì "anu" circundate in a vita di l'annuncia: numaru di casa, appartamentu, data di nascita di parenti, pienu, telefunu è cusì. Ogni forma di nurmale di presentà u materiale hè ricurdata più faciule solu da i fatti siccati. Per esempiu, quasi tutti ci anu pigliatu da a zitiddina a frasa "U ogni cazadoru voli intende sapè cumu u pheasant è sieghjendu" è hè sempri centrale in questu, ricurdendu i culori di l'arcittu. E quandu si tratta di casi, tutti riceranu automaticamente automàticamente a rima dicuta da u maestru di a lingua russa: "Ivan gave birth a una zitella, urdinatu di purtari un diaper", induve Ivan hè u casu nominativu, etc.

Altru dettu impurtante. Quandu dumanda un'alumnu di memorizà qualcosa, pruvate à creà a motivazione ghjustu per ellu, per esempiu: a tavola di multiplicazione serà necessariu ogni ghjornu, perchè hè cusì insulte quandu site una traghetti in a magazzina. O: qualchissia sarà cum'è un ghjovanu chì cunnisciutu i sonnette di Shakespeare da cori. Pensate à una versione chì hà da impresa à u zitellu, interessanu da ellu.

U Munnu à i vostri pezzi

Per aiutà u zitellu a mobiliserà u pensamentu loogicu, l'adulti bisognu di cura di u so sviluppu tutale. Questu hè chì a carriera hè ancu impurtante! U sviluppu fisicu hè direttamente ligata à l'abbilitamento mentali. Un rolu impurtante hè ghjucatu da nutrimentu. A mancanza di vitamini è traccia elementi facia l'IQ! Ambiente tranquillu in a famiglia, u clima favorevule in a scola aghjusta u statutu di u sistema nervu è a crescita a capacità di u zitellu per perceive a nova. Cumentu un ambientu fertili di furmazione per i vostri figlioli ùn hè micca troppu difficultu. In più di u currenti scola, ci sò assai lezioni interessanti è utili per u sviluppu intellettuale. Dà un adulescente un bonu libbru, invita à u teatru, invita à vede un viaghju à l'Anghjulu d'Urra, dumandanu d'aiutà cù cunsiglii in una situazione difficili. U scopu di i genitori hè di revelà a persona in una persona!

SORELLA, MUNTANTI

Ci hè un numbru di ghjoculi inimèncible chì ponu sviluppà un pensamentu lògicu di u zitellu. Ricerà a mo figliola hè stata dada un prughjettu di famiglia di a famiglia di u so anniversariu, chì pò esse ghjucatu à ogni età - da 6 à 99 anni. U ghjucanu a famiglia sana per parechji ghjorni in una fila è eranu cumpassi in tuttu. Tutti avianu purtatu una cosa nova per ellu stessu. Pudete venerà cù assai ghjorni, è senza usu di l'equipagerie. Perfettamente a memoria di u ghjocu più simplice "piggy bank". In più chì participa una persona, u più interessante hè di ghjucà. U primu mircatu chjamatu qualcosa parolla, u so vicinu aghjunghjenu a so propiu, è cusì un cittinu. Per esempiu: Puse una munita in u casu di munita. E aghju pututu una munita è una casa in a casetta di munita. E aghju pututu una munita, una casa è una furcedda in a casetta di munita. Pigliate quellu chì sarà a prima per annunzià. U vincitore riceve un premiu! Tutti quellu sapi u jocu ghjucatu di parechji generazioni in i cità. In più di i benefizii evidenti per u sviluppu di memoria è erudizione, aiuta ancu aiutu à avè un gran tempu. Hè ancu utile per u sviluppu è una attività cusì exciting, cum'è e solu puzziche è e prucessi intellettuale.

Hè u vostru babbu sviluppatu cun pensamentu logicu?

Dà à u zitellu un pezzu di carta è u lapisulu è spiegà chì voi à vede cumu si ricorda di e parolle: "Parleraghju, è pudete scopre una scena per ogni parola". A cosa principal hè chì s'assumiglia una parolla. Per memorizà, 10-12 parole è e frasi sò offriti: camion, cat smart, boscos foddi, ghjornu, ghjocu di ghjochi, ghiacciate, u zitellu modestu, boni clima, omu forte, punizioni, fata interessante. Ogni parolla seguente hè parlata quandu u primu disegnu hè prestu. Sperienze chì avete bisognu d'una stampa chì s'assumiglia una parolla, micca un ublitu ripruduzzione. Dopu l'affittu a cumpagnia, piglià i sculture. Dopu à una ora è meza, chì mostra quattro di i disegni, dumandate ciò chì hà dettu. Se u zitellu ùn ricordu micca bè, fate dumande. Un cumprincennu u significatu di a prova in u prucessu di u disegnatu scurdate a parola dada. À u stessu tempu, i dibutus sò largu è detallatu. L'abilità di utilizà à i medichi psicologichi di i zitelli ùn hè micca sustenevule. À l'età di sei, quandu u zitellu sughjettu è ricurdate a parolla, ma più tardi ùn pò ripruduce. Stu nivellu hè aggraduritu s'ellu ci hè minimu sei mesi dopu adotti à l'scola. Utilizà e missione per sviluppà i capacità di u futuru studiente. Se ci hè solu un o duie mesi per studiari, possu difficurtà a ricurdà lu materiale. U zitellu deve distingue a parolla da l'ughjettu chì l'hà designatu. Dumanna di risponde à a quistione: "Quale parolla hè più longa: un lapis - un lapis, un vermiculite - una serpente, u moustache, un gattu - un gattu?" Prima di a so cumpagnia, assicuratevi di spiegà chì a parola ùn hè micca una cosa. Pò esse scrittu, ma micca manghjatu, mossa, toccu. Se u zitellu ùn distingui micca trà a parolla è l'ughjettu, ellu serà elettu da secondu a representazione visuale (a serpente hè più largu ca u vermu). Un zappatu nurmale normalment natu face a risposta bona. Puderia spiigà chì in a parolla "più littri".