I sviluppà i ghjoculi per i zitelli

U so picciottu hà travagliatu u circuurore di u primu annu di vita - hà dettu sei mesi è avete capitu chì hè ura di travaglià dura cù u zitellu in crescente. Giochi è ghjoculi per u sviluppu di i zitelli - chì hè ciò chì interessa in u primu locu: cumu fà di a cura di i vostri migghiati, perch'ellu hà piacebbicà è i benefici di l'occupazione purtatu? U nostru articulu u vi diciarà nantu à cumu si sviluppà un cane.

E avete a ghjucazioni è i ghjoculi à i ghjovani avè bisognu à avè una cura particulari, postu chì, cun l'aiutu di e classi, fate u cunniscenzi basi è e cumpetenze di u zitellu, insegni à avè perciutu u mondu cun ellu;

"Mummia, mi piace di miss!"

Probabilmente averebbe realizatu chì u vostru babbu hè digià assai affariu di piglià tuttu in i pensi - questu face u parse un adultu! Se prima a vostra cumunicazione è i ghjucati foru basati annantu à un accontu iniziale di manera emotiva, avà si hè stallatu à u sfondate, pudete osservà sta tranizione à sè stessu - u caprettu vi mostrarà l'interessu in novi ghjuculi.

Seguru chì avete pruvatu tanti volte, pigliatu u babbu di ottu anni, in mani pà a mamma, di risparmià in ellu radiantemente è dicenu di u vostru amore. Hè assai probate, a riazione di i migghiori à u cumportamentu era in unequivocale: ellu risolutu propriu a manu di a mamma è hà cuminciatu à fà piglià à i so picculi ditte cù tuttu ciò chì e so mani pudessinu pudè. In u cursu andate è i vostri capelli, è u corpu di una brusca di casa, è belli bè grans è, ovviamenti, belli pendelle lampanti. No, ùn nigà micca u bisognu di migliori in cumunicari è carizzarii i nostri adfranzii amati, facemu simpaticamenti annantu à u fattu chì u mondu intornu à l'hà intesu assai più ca l'amata mamma hà studiata à i "tocu". E, crede à mè, ellu viaghjate bisognu più listessu chì quandu vi mostra chì trovi di pupi cuntribuisce à l'offerta di tirade chì tù dettrica.

Per i zitelli da 6 mesi è anziana, ci hè nunda più interessante chì i ghjoculi in quelli è i genitori participanu. E se u caprettu ùn vedà vicinu à quellu l'oggetti cun quale puderia dumandà, dopu avè esse dumandatu da voi altre attività - per esempiu, per ghjucà cun ellu in u capra d'arriccellu "o qualcosa qualcosa più familiar à ellu. E se qualchì trè mesi fà avete micca cunnisciutu di sviluppà ghjuculi è ghjuculi, ùn sò solu sguiati sò ricanusciuti, è u vostru piccioccu era socalzatu da un murmuriscenti finitu, ora vole à ghjucà solu o cun voi, cù i so genitori. Eccu, vi guasi sò sempre in cerca di novi divertimenti, ghjoculi è ghjucati per i vostri migghiori. Eppuru, hè cusì cusì com'è percepe: mamma e pane sò e persone chì mi ponu furnisce i ghjucà è amuse, spende u tempu di cun mè.

Dopu sei mesi, u riflittendu à aghjunghje à u zitellu hè più è più evidente, chì aiutaghja à vede u mondu di una manera diversa. Avà hà prubabilmente hà avvistu chì quandu u vostru pudia turnà esse - hà certamenti truvate un ughjettu chì vulerà aghjustà è toccu, gustu è poterbit. Pùa mette nantu à una sedia per manghjà è pruvate di trattà i so farina piacevule, è invece di manghjà duro, si gira in giru. E Ddiu impedite chì quarchi cascate nantu à i so dete tenacious - l'alimentu sarà scurdatu in un mumentu, è u novu sugettu abbandunà u zitellu. Quandu una foglia hè ghjucata - probabbilmente, u ghjucatu solu vola à u pianu. Pensate chì questu hè stupidu è significatu? Eppuru, ùn hè micca un zitellu è trova u vostru entertainment, ma i ghjucati di i zitelli sò assai piacevuli - pudete crede! Ma ùn pensate micca chì u craving for grasping objects hè divertitu solu per u zitellu. Hè postu chì u zitellu scena à l'età di sei mesi chì una nova etapa in u so sviluppu principia - circate di manipulà tutte l'alanu chì vene à l'ochji, sviluppà u so pensamentu, u zitellu torna assai più attivu. Inoltre, sò quelli di sviluppà i ghjorni chì aiutanu à capiscenu: cumu fà, cumu si tratta di questu o questu subject?

"Mamma, sapete cumu ghjucà à mè?"

U zitellu sappieghja per trattà articuli à pocu pressu, è inizialmenti i so azzioni in u so capelli sò standard. Pigliate qualcosa, u zitellu tocca u toccu, tocanu bè, cumencia à scuzzulate è piglialu in a so bocca, o quarchi tirala fora, guardendu cum'è l'ughjettu cascate. I sicilii di u zitellu chjamanu stu genaru d'un settore di simule azione "nespecific", perchè i zitelli ùn importa micca ciò chì ghjera sottu à elle: una gran panella esmalte o un cubu rotulu - producenu a listessa cosa cù tutti l'articuli. Hè per via di sta monotunia chì u zitellu vene da rapidità di cunversione di ghjucattella à ghjucà - ùn hè micca interessante per fà a stessa azzjoni cù u listessu cosa.

À u stessu tempu, ùn solu micca un settulu di i cresciti sviluppa, ma ancu i movimenti di grasi, u prucessu di manipulazione di u ghjocu in u zitellu. Dopu tuttu, finu à sei mesi chì u zitellu prupone tutti l'uggetti à quale puderebbe ghjunghje, aghjunghji appretamentamente u stessu, independentamente di e forme è di grandule. Pripta i diminci vischi à un palmu fugliali, pruvatu di piglià l'ogettu. U zitellu ùn si pò micca calculà accurately a trajectoria di a manu è a distanza à l'uggetticu, pruvvidiva di uttene u ghjocu ch'ellu ùn interessa micca direttamente, ma cum'è era "longu u ciclu", è spessu successu chì ùn hè micca cumbattimentu è falla.

Ma hè di sei mesi è più vechje chì u zitellu ùn principia a sviluppà in u cuntenutu di tutte sti prucessi di cundutà è per piglià a manipulazione. Ma, sicurament, ellu ùn pò esse sviluppatu - deve esse diretta da adulti cù i so esempi. Per quessa, i sviluppati ghjoculi è i ghjucà sò più impurtanti in questa stage in a vita di i zitelli. Dopu tuttu, senza ghjucu è nisun articulu pò aiutà à un zitellu sviluppà e so cumpetenze, si ùn sò micca utili à i migghiori di i so genitori.

Chì pudete aiutà è u zitellu sviluppà a coordenetta più precisa di i so timidi movimenti? Assicuratevi un scopu chì interessa longu in u vostru picciuttante, mette in fronte à ellu, è quandu u zitellu s'intendi d'avè l'ughjettu, cambià à l'altru locu. Cambiassi a pusizzioni di u ghjocu constantemente - è avete bisognu chì u zitellu più grande è più predefinitu cambia è miglieghja i so movimenti. Move l'ughjettu versu è da parte, è fate chì u zitellu senti chì tuttu pò mudificà è chì ellu hà bisognu di fà un scopu di "piscià" per esse ghjucatu. Ùn ùn esape micca - se avete chì u zitellu hà persu interessu à i so studii, impedite - dalli u restu.

Probabilmente averebbe realizatu chì finu à sei mesi i pugno di ghjunghje sò spessu compressi. Per quessa, avete bisognu per aiutà à apre u manicu è adatta à i ghjucassi è l'ogetti chì sò tene diffarenzi. U sviluppu propiu di u muvimentu impunenti aiuta i pugno di u ghjallu unclench gradually and timidly, ma avete bisognu di aiutà un pocu. Hè assai sèmplice - avete aghjustatu à parechji elementi chì sò sfarenti in grandezza, è ponu esse jucà in u palmu di u zitellu, quella chì hè, avete a purtarle à u cuncettu di "big" è "small". Assicuratevi chì u zitellu sguete bè - u pulcatu face à pocu distanti da u restu. Avete bisognu chì, dopu à i ghjoculi, si sò persunali, u zitellu se cumpararà da cambià a pusizione di u palme, secondu di quale ughjettu duverà. I buchji di nuvellu di u gruppu pò piglià un pugnu dispostu, ma un filu finitu hà pigliatu i pari di i so dite. Eccu, cù u vostru aiutu, u zitellu averà studià per paragunà l'informazioni chì i so ochji (nantu à a grandezza di l'oggettu è a distanza di vultà) cun u muvimentu di i pinni.

A scola sussegwenti in "capisce" i vostri pinni sò l'abilità per piglià l'uggetti cù e mani. Prima di piglià una bola in dui mani, è dopu - duie bole, unu per ogni palmu. Per ellu, ste such actions sò una curiosità, ùn mai hà pruvatu di manipulà dui ogetti in u stessu tempu - è l'habilità hè assai impurtante, perchè u zitellu deve bisognu di più sforzu, furzendu e dui mani per travaglià per un scopu. Per aiutà à u zitellu sceglite cumu fà cumandate cù e mani, pruponenu micca e duie cullettes o rinfriscanti. Fate chjapperà l'altru. Allora l'anzianu aduprà aduprà cù altre oggetti oggetti un settore d'azzioni différenza: mette ci hè più vicinu, lasciò, pusendu nantu à l'altri, a pusà o stringe tutte e cose. Per via di sti movimenti simpatici, u zitellu imparà a ghjucazione cù dui oggetti à u stessu tempu, è inventate l'opzioni per l'usi. U zitellu aghjunghje veramente un such activities!

Comu pudete vede, senza l'aiutu di i genitori, u zitellu hè difficiulmente difficulu qualchì tempu per apprendre è alcuni cosa, perchè l'adulte è solu puderanu esibitù u zippu parechji elementi è ciò chì pò esse fatti cù elli. Sò da voi, avè amparate chì e boli sò esistiti per pudè rinuverà u pianu, è e piramidi ùn deve micca mannelle, ma di stringe nantu à una varula chì pudete untwist un yule, è un ghjocu bellu pò esse facilmente posta in un casu vacu. È solu dopu chì l'anu avutu caputu di fà questu quì, o quellu accionamentu, hà da pudè passà à u passu prossimu di u sviluppu: vi cuntintarè micca chì tutti i ghjucati necessitanu un certu trattamentu è un gruppu d'azzioni chì appieghjanu à questu.

"Mommy, dà un trappu!"

Avete pussutu avè parechje chjucheghju in casa - qualchissia chè compru ghjustu da u nascita di u zitellu, altri èranu datu per voi da l'amici. Pudete facilmente un'altra citrusgia cù l'aiutu di "tarakhtilok" pè i primi sei misi, è avà pensanu chì ùn sò micca utili è seranu d'interessu à u zitellu. Ùn hè sbagghiatu: finu à un annu ùn ci hè nunda di megliu per un criaturu ca un chjappu. Ùn solu ùn divierghinu u zitellu da chianciallu, ma dinò l'aiuta ancu in u sviluppu.

Infatti, hè cun l'aiutu di un traghetto chì un zitellu pudete vede di primu u risultatu d'azioni chì duverà. Hà brusgiatu a manu - è ci era un sonu piacevule, banneddi culurati nantu à u plasticu trasparente, rustled quarchi cosa. U zitellu s'insegna chì tutti questi cambiamenti in u mondu intornu èranu causati da u muvimentu di a so manu. U zitellu piace piacemu cum'è una metamorfosi - Vogliu ripetiri un novu è novu. Eccu u beneficu di un trappu: u zitellu sceghje u sonu da u ghjocu, è com'è u resulte s'assumiglia à esse indipendenti è evaluate e so pussibbilitati. Inoltre, stu spettaculu li permettenu à amparà cumu coordenade e movimenti è ripruduce in modu arbitrariu arbitrariu.

Ghjudicà i ghjacciu deve esse elettu da secondu u principiu: u più vivu è frette, u più vistutu di culore - più u vuluntà u zitellu. Hè megliu di sceglie cuncippelli cun un manicu longu allargu o un soffiu in forma d'anu - sò stati assai cunfortile in una camette. Chì ghjè notu hè chì u zitellu ùn importa micca di tuttu ciò chì hè un sceccu. Quale hè ridottatu nantu à questu: un gattu o un cucciolo di bear? Chì color hè? A cosa principal hè chì sta ghjurnata pruduci u sonu cun u risultatu di l'azzioni di u zitellu. Tuttavia, fatevi chì a diversione ùn sustene micca u mulinu cù a so ridenza è u rughju chì pruduce ùn pare micca ghjustu è ghjustu da ellu. E, sicuru, ùn puderebbe cumprà un ghjattu enormu è pesce - perchè u zitellu hè sempre cusì sfarente, ellu ùn hè solu sviluppu, è ùn puderebbe micca esse pò piglià questi o quellu ghjucale in l'asta.

Naturalment, micca solu ghjudiziu pò mostrarle un zitellu qualchì risultatu di l'accionamentu. Dopu tuttu, ùn puderebbe movimentu mudernu di u manicu, cù un colpu di plastica o espremimenta un ghjocu di gomma in a so penna, purtendu i perli à a faccia di a manu di a so mamma - chì hè u risultatu! Un aiutu bisogni aiutà u zitellu per misurà a so forza jucà-pishchalki di gomma. Hè vale a squeeze - è hè sottumessu un sonu riusividu suttu chì impera u zitellu à i stessi azzjonijiet. À u listessu tempu, stu tipu di divertente hà sviluppatu i cumerci di "unclench", "squeeze".

Ma hè più vicinu à a fine di u primu annu di a vita, u caprettu pò esse rializatu micca solu quelli risultati diretti questu o quellu movimentu pruvucarà, ma ancu ciò chì l'indiretti ponu esse. Per esempiu, se ti tira a catena, pudete piglià u chjuchem cù a quale hè cunnisciutu. È se pudete sguassà u telefunu è aghjunghje à l'audizione - pudete sente un zumbiri distanti. Un interessu particulari hè u tarrenu remettone da u televiziu. Hè assai interessante: pudete push the button here, è a boxa s'aprenja quì. U zitellu hè assai interessatu di ghjucà cù issi temi - è prova di fà più spessu.


"Mommy, è questu ghjinuu vi aiutari à sviluppà a mo pensalla ..."

Se pensate chì per u sviluppu sanu di u zitellu, bisognu à un milionu di i ghjoculi più cumplicati - questu hè micca cusì. Hè soru, u più adattatu per questu quì sò simuli sugetti chì incuragene à u zitellu à rializà i prugrammi simplicati, manipulà. Dopu tuttu, in u futuru hà da esse circundatu da quelli cose famigliali, è quì oghji, in a mente di u zitellu, ci vole à sviluppà i pinsamenti per esse più forti nantu à e ligne chì si trovani trà elli o quelli ogetti, chì si siranu in casa è cumu tratta. Inoltre, tutte sse attività, cusì vitale è simplice, cuntribuiscenu à u stallamentu di u fundamentu di u sviluppu di tutti i tipi di pensà à stu picculu omu.


Quandu un zitellu atine à l'età di ottu misi, ùn hè micca interessatu da solu l'accussioni ch'eddu pò esse ripruduce cù questu o questu subject. Hè interessatu di ciò chì dà nascita à tali azzioni - quella hè a prupitati di e cose. Hè perchè cusì chì u zitellu hè cusì attatu à tuttu u novu è incuscettu, hè fattu di qualcosa chì ùn hà micca vistu prima, chì ùn hà micca toccu, ùn l'hà micca pigliatu à e so mani. Ma questu ùn significa micca chì ellu interessa: ciò chì a cosa si rapprisenta o quale hè u culore. Hè interessatu di una cosa: chì pò fà cù questa cucchita, cù questa placa, cù questa vaghjime.

Pudete facilmente stabilisce se u vostru figliolu interessa un novu subjecte. Sè avete avvistu chì ellu ci avellu in e so mani, pruvate prudente è torce in direzzione diffirenti, si move è cambia da a manu à a manu - per quessa, ellu viaghjate à ellu. È solu dopu stu tipu "sniffing", u zitellu tienta tedesca di manipulà a cosa, calculà u so propiu propiu è esencia.

Allora, in u prucessu di studià l'immubilià d'un oggettu, u zitellu annunzià per avvicinà da ellu è ùn ùn hè micca cunsideratu una novità. Hà a impressione chì questa cosa hè sempre statu quì. È hè in questu edizzioni chì u zitellu ùn principia à capiscia chì si a mamma hà livatu u scherzu in u closet, allura u ghjocu hè statu postu, è ùn hà micca sparatu senza seguimentu. È u foglie cù piacè foca per apre l'armadiu per pudè da ghjunghje in l'armunia u vostru entertainment favorito. Scopre a stà per scopre è cercanu, posa ghjoculi in parechji posti accessibuli, cù u zitellu hè assai utile: hà da sapè cumu spiegà i coutieri è sullivati ​​a manta, subvene per l'obstacle per piglià u schernu scucciutu da a mamma. Tali attività simplici ùn solu ùn pruducerà à piacè in u zitellu, ma dinò l'insignà l'intelligenza chì l'uggetti sò sempre ghjughjenu in un locu, se ùn sò micca scumputi, è ùn pò micca simpliciamenti scurdari cusì.


Fate u zitellu più freti à toccu cù pochette o laminativi petite - ellu truvà mila manere di utilizà estes articuli: ellu hà cundottu cù a so testa, "hide" di voi, pruvate d'amparà u ghjocu o coperà a testa di a mamma, mette u pezzu in un casu vacu.

A l'età di novi mesi, un caprettu hà facilmente ricanuscia un subjecte familiar. È ùn importa micca - ùn vede micca quellu lampatu, fate cunnosce un cantonu da u cantu o mostra a cosa "in tutta a so gloria". Inoltre, u zitellu hè capacitu per avvalà a magnitudini di una cosa, ùn importa ciò chì era da questu hè: direttamente in fronte, in armature o in l'altre end of the room. In u prucessu di manipulazione, l'usu di l'uggetti, u zitellu ricevi riceve impressioni, chì saranu più tardi a basi per e forme simplici di u so pensamentu.

Bisognu chì dopu chì sei mesi l'età di u zitellu hè chjamatu "slider". Ùn hè nunda perchè a tradizione di cascaredda di cascaraccia sò u nomu simili. Ma un migliu ùn pò micca solu metà è si pede, hè bisognu à esse imbuttatu. È l'incentive ideali per rattiche pò esse solu u so ghjocu favuritu, chì si mette à una distanza remota. Se manighjate u prusperà a bola o bola rotonda, qualchì ghjocu di ritornu, toccu un tumbler o rinuverà un caru, u zitellu hà bisognu di vultà aghjustà l'articulu "fughjutu" quantu nasce. Questu hè cumu u melechju cumincià per frenu, è, cù dinle skill, veni à rializzà a so propria pusizione in l'ispaziu è a pussibulità di cambià in modu indipendenti.

Se u zitellu hà parechji ghjoculi è oggetti differenti - pudere dinò prontumente è più precisa di quali prupietà sò dotati. In particulari, apprizziarà a so forma è dimensione, pesu approssimativu è culore, stabilità di a superficia è assai più. Tuttu chistu aiutavamu u zitellu per aghjà priciliamente a tinta penna per questu quì o questu subjecte, è à u listessu tempu u sensu di distanza chì deve esse superatu per righjunghja l'aiutu è piglià u ghjinuu sarà sviluppatu ancu attivamente. In u risultatu, quandu u zitellu trasvidisce l'oghje, avete avvistu chì ùn circundà micca ellu cù qualsiasi oggettu - a so penna sarà involuntàmente in modu cusì chì sera più còmicu per piglià. O definitivamente vi cuntene à quandu un fugliu si arrossa dopu à un svanatura, i so diti cambiani a cambiani a pusizione - chì significa chì vede a dimensione è u foru di u svantaggiu è capisce chì a pusizione iniziale di u manicu hè sbagliata è deve esse cambiatu.

Ma solu di u fattu chì i sviluppi ghjuculi cù una varietà di temi aiutanu à un zitellu a determinate per l'ochji a so forma è a dimensione, ancu hà acquistendu pocu di novi movimenti è manere di manipulà e cose. Nanzu solu l'hà detti cù e so mani è i sentenu, è cusì ponu vintu u caghjunu cun curiosità, mentre à u sonu di u colpu determina: un ghjucatu bellu, o sulidu, pò capisce chì quellu sceglite pò cuntrata in a cam, ma quellu sempre ferma in a forma uriginale. Per quessa, hè impurtante chì in l'arsenale di ghjoculi u zitellu hà duvutu diferenze à l'articuli toccu chì l'aiutallu à arricchisce a percepzione sensu. Pigliate una robba è cose à i sfarenti cereali: da u triacca è finisce cù fille grande - cusì diventerà hà sviluppatu a petite prufessiunità di e mane di u zitellu. Ùn pensate micca chì per i ghjoculi cù u zitellu hai bisognu à quelli jucati chì pudete cumprà à u mercatu o in una magazzina di zitelli - l'articuli di casa cum'è e cunfiglia esmaltata è taglioli, tappe è culleri seranu utuli. E in u prublema di studiu, l'impastitu capite chì l'ùtta pò cumprà l'oggettu è una cullette - per rimpruverari, ma per contru hè improbabile di travaglià. Ma l'asperanza acquistata finu à quandu sparisce, finu à chì u zitellu s'apprunia da l'ughjettu. Questu provoca un interesse intensificatu cunfortu in qualcosa cosa, chì almenu sparì scuperta da u so campu di visione.

Inoltre, a siconda mità di a vita di u zitellu hè marcatu da novi modi di manipulà. Per esempiu, entieghja chì questu articulu pò esse disassembledu in parechji articuli più chjucu, è in ssu boxe si trova un grande buttone chì si pò assicurà. E si avete agitueghjatu sta casella, si ponu esse diventata cumu in ellu sempre cambia a pusizione di u buttone. Per fà sviluppà stu intelligente è e so sapè, avete bisognu di rattles complexe - per a ripruppalità di ezioni cù chì e duie pene di u zitellu hè necessariu. Cumincià cù una mano, ellu hà u scherzu per u pianu, è a seconda volta a bola in ellu o move una piccula testa à u filatu di "via". Tali games, novu, aiuta in u sviluppu di e formule simplici è primariu di penseru di u zitellu.

U sviluppu di u criaturu ùn si ferma più, u più chè trattatu, più ciò chì pudere di fà è esse capaci di fà dopu. Sviluppà l'attività cognitiva di u zitellu - feste in u trasluzente (primu) scatuli di ghjovani brillanti - pruvate à avè ottene. Puderete pudete aduprà una casà opaca - l'aghjunghje, perchè u zitellu sente un sonu è capisce chì quarchi cosa hè chjucata in ellu. Dàtene un migliore di biberintuile intagliu di acqua, è uverà torna è rende chì in questa situazione u fluidu di u collu sarà forti. Ùn àbbia paura di piglià un picculu sperimentu - questu solu aiutà u so sviluppu rapidu.

Puderanu prestu in literalamenti spluta di una varietà di i prudutti di i zitelli chì vi aiutaranu in l'urganizazione d'uttellu utili cù u zitellu. Ci vole à essa desmuntellati è recullati, imbulighjate è imbuttati, muteu e parte di una fini di u ghjocu à l'altru. Tuttu stu fattu hè assai cumbugliu ancu per voi - per micca di scurdà u zitellu. Eccu, per esempiu, hè una grande manzana bella. U zitellu ghjè cun ellu è spetta à u so secretu in una mistura - a pummira pò spuntà in dui semitti. E intra lu fruttu, truvà un antru rigalu - un vermiculite chì pò mancà lucale quandu pressu cù dete. Hè ancu utile ghjucatori di musica - u buttone chì pulite - è a musica bella! U zitellu sappieghja rapidamente a cunnissioni trà sti azzioni, è ùn ne scurdate micca da ghjucà divertitu.

Comu digià intesu, hè in u periodu da sei mesi à un annu chì u sviluppu di u zitellu fa un gran santu. Un'annumia di mesi avà cuminciò solu un ughjettu in a penna, è oghje ch'ellu sperimenta cù tuttu ciò chì pò alcuni. A vostra tareta hè simplificata: aiutanu à cunnosce u mondu, rallegendu in novi cumprendi together and him - è tuttu fate fine! Dopu tuttu, vi dà un esempiu, chì seguitavanu cun piacè.

Ricerche di cunclusioni di tutte e cose, simu cunsultate pocu tempu: chì ghjoculi sò necessità pè i zitelli di 6 mesi è anziana.

  1. Suggerimenti multicolori di tutti forma è di dimensione.
  2. Pishchalki di gomma.
  3. Tutte bundanza di pilche è bola, tumbler è, sicuru, autucere.
  4. Bocciardi è pezzi di tela, cù chì u zitellu ghjucarà embiu, cummossu unu à unu, da a so mamma, a ghjente u bonu.
  5. Giochi per u sviluppu di a percepzione sensu: differente per u toccu, diferenti in forma.
  6. Ietjetti prefabricati è disunificati, labirinti di maggiorienti, buttoni, cintes e zipperi di u vistimentu.