Perchè aspittassi per una donna d'un omu brutale?

A maiò parte di u santu sessu di legge di un veru brutali omu cù un ghiacciolo, è a maiò parte di l'omi pruvate, à u migliori di a so capacità, per parle brutali. Ma, cum'è a regula, ogni donna ùn sia trottu un tale individuu individuu, è micca ogni omu tene à diventà unu. Dopu tuttu, in una figura brutale, qualche qualità cum'è a durezza di carattere, a forza masculina, è a mancanza d'emozioni sò idealmenti cumminati. E, sicuru, più impurtante, tutte e qualità sò direttamente assuciati da a crudeltà. Hè per quessa chì dopu avè scupertu un rappresentante di a "cumunità brutali", assai dami accumincianu a tortu à cunjetura è cunghjettu per cumu si cumportanu cun ellu è ciò chì deve esperà da un cavallerista brutali chì sempre porta una mascara di cumpurenza è indifferenza?


Cusì, i brutali carusi, siddu ùn ci ne scriverà micca solu à una summa, certe volte induve u nostru altru interessu enormu è u desideriu d'acquistà à u mondu internu, u svegliate almenu certi sensi d'emozioni. Ma spessu qualchì parechji solu ùn ponu parta solu à u primu sguardu brutal. In attu, sò simpricimenti attentativi nantu à questu, pudemu dì chì una figura cumplicata di l'omu ùn solu ùn pensa, ma ancu un modu di vita. Cumu pudemu distinguì, in u sensu sèculu di questa parola, u brutali rappresentante di u sessu più forti di l'oseevdobrutale?

Pseudobrutalità: imitazioni cù tutti i cunsiquenzi

Ogni donna hà da ricurdà chì micca solu avemu a tocca à diverse roles - l'omi anu ancu un talentu tutte diversu in questu materia. Sò per questa causa a brutalità puderà esse falsificata. Pruvate da mette una linea trà i dui conceptu. In u primu postu, hè necessariu di determinà a definizione di un omu brutali, à dì, per sapè per quessa ch'ellu hè chjamatu. In generale, questu cuncettu hè cumparèvule à l'imprudenza è a crudeltà, ma cù u quadru genericu di a definizione di u terminu, quellu sparisce immediatamente. Strong, decisive, valente, hè micca solu cruel! Inoltre à tuttu u mondu, tali omu hè stintatu annantu à l'atmosfera di u misteru è u misteru. Questi omi sò 100 punti di l'arti di i cori di u cuncorsu di e donne.

Charm è inflexibilità hè qualcosa chì hè più carattica di i zitelli doleri. Per abbandunà o oculve un such man is very difficult, ma di dicenu "non!" Hè ancu più difficili. Ancu se da u principiu di a cumunicazione cum'è cavalier rindite cù a saturazione, dopu dopu un attuale à a so cambiassi radicali è si va à un nivellu più piacevule. A crudeltà apparente accumene una forma di masculinità è cunfidenza.

Avvanzi è privilegi di u cavallu brutale

Tali omi sò assai affidate (pudete di sicuru, in ogni situazione). À stà vicinu à un such man, a donna sia cum'è un muro di pietra. Hè bisognu chì spessu rappurtati di u sessu più forti ùn anu micca appruvatu simpatia da l'altri, in particulari i genitori di a zitella. I so, prima glance, rudezza è cruelità, di sicuru, repels. Other guys begin to concege anger and jealousy, perchè ùn anu micca quellu chì hà apprufunnutu u vantaghju chì i brutali fianchi avianu più ca abbastanza. I ghjovani ùn cunfèsenu micca à questu in u mondu, discendu u so cumpurtamentu per esse preoccupatu di i sentimenti è di a sicurità di a zitella, perchè vicinu à questu hè quellu chì, anche da a distanza, ùn s'assumiglia micca l'imaghjini di un prìncipe nantu à un cavallu biancu o ancu un cavallu.

Vulgarità

I ragazzi brutali ùn vi mai mostranu a vulgarità lacuna è a rubrica. L'amparanu da l'ochju femminile: a manifestazione di sti vici hè in contru à u pensamentu brutali: u pseudo-brutal chevalier hè ghjustu contru oltre. U so cavallu cuntinuu hè un tentativu d'insultà è umiliate, è a più spessu cun l'aiutu di chjosi imparziali è affirmazioni in l'indirizzu di qualcosa. A maiò parte di tuttu, si face visibile, quandu un ghjovanu vene in una sucità di certi omi. E se tutti l'altri sò più ghjovani o avè un status societale bassinu, seguita chì questu omu si cumprende un autenticu autore. Ma in l'eventu chì un ghjovanu principiatu à suspettà o avvirtemu bè chì l'affari hà vultatu contr'à ellu, ellu immeta appena "fracini i cavaddi" è porta a so veru faccia, diventendu un omu equitatu è adattatu. A strada, cum'è postu shows, ghjusti chì ghjovani sempre caldi per run si sentinu chì a situazione ùn saria micca in tuttu in u so favore.

Insulti

Pseudobrotal pò andà per quasi ogni estremu, kprimeru, mancu chjappà un ochju per offend una donna o, peor esempiu, di suscitarà una manu ingènenza. Allora mostranu a so gattivezza è a cruelità. A più pruvate stabbenu attruvari l'excusa per i so azzioni da e persone chì sianu disruptivi è vincenu a maiò fiertà in parte. I carchi adatti, per regula, ùn paganu micca à i so pseudobrotale o per l'aiutu di interessu ordinariu, pruvate à purtà à l'acqua neve. Eppuru, i fimmineddi di sta situazione pò assicutanu propriu di modu diferenutu. Ci sò e donne chì ci scucciate in stu prughjettu, chì pronta iperta in pienziari è esperimenti prudutti.

Brutale masculinu, chì hè senza prudussu è falsità

Aspittau una donna d'un omu brutale, chì ellu suscitarà una non-bellezza, ùn valenu la pena, perchè mai ùn hà micca fà. Un ghjovanu sempre cunnisciutu u so valore è in ogni situazione, hè per questa mutivu chì ùn hà micca bisognu di ghjucà un ziteddu cun trucchi è truculi. Un omu brutali sempre si cumportanu cum'è hè cusitu è ​​cunfortu, senza cambià u mudellu di u so cumpurtamentu di ogni ghjornu. A masculinità di u machu brutali sempre si manifesta nò solu in u so modu di parlà, ma ancu in un vestitore per vestitu è ​​mantene in ogni momentu. Tuttu in tuttu hè bonu è armoniu cumminatu. In modu, assai sò sbagliati crede chì i brutali muzhiks sempre pruvate à vede cun elle cum'è maliviani - in fattu, questu hè bellu cumpostu. Sulu u so destinu è l'abitudine di vita hè chì ùn anu micca attentatu à l'emozioni è sempre attu cumu bisognu. Tali rapprisintanti di u sessu più forti ùn mai farà qualcosa per pruvucari a so masculinità è a forza, perchè u so status di vita hè chì sò perciuti cum'è si sò, perchè un omu brutali hè fidu à e so propri credevi è veduti!