Trattamentu medicamentu di radiculite lumbar

Radiculitis hè a malatìa cumuni di u sistema nervuali perifferenti. Da a spine nesta spina falla assai nervi rispunsevule per u travagliu coordinatu di u organismu tutale. Sì issi nervi (più precisamente, fasci di fibri nervi, sò ancu radichi di spinali) sò malati o inflamati (in particulare, a causa di l'effettu tossicu di l'infezzione), radiculite succèdanu. Quandu succede quandu l'arrazzu stessu, o vini sanguini chì u supplyanu di sangue, sò comprimuti da una hernia di discu, o da creazioni d'ossei urigginati da a vunedda vertebra, o in casu chì a fibra nervosa deforme da spicce quessi da a inflammazione.

Per quessa, a circulazione di sangue di a fibra nervosa hè interruzata, a so famiglia di l'ossigenu crunulò è a parte di l'inzucchendu di tissuti. In u risultatu, i celluli nervi sò particularmente sensittivi à tutti i tipi di effetti avversi. Ancu l'fatturi internu o internu più insignificanti ponu aghjà à a cundizione di u tissutu sfavorevoli. Questu hè manifestatu da un dulore in a spine, chì signa un periculu. Cosa da fà cù radiculite, scuprite à l'articulu di "U trattamentu medicamentu di radiculite lumbar".

Allora, u signali principali di sciatica hè u dulore. U so postu depreviamente dipende in u locu di spinali. Hè accettatu per distinguishà radiculite cervical, omoplatulante, torsioni è lumbosacra. Cù radiculitis cervica, ci sò severi dolore in u collu è l'occiput, perchè cù tezza è ogni muvimentu di u capu. Una persona cù radiculite cervica pò esse stuposa, eseguisce s'aggreggieghja è un battitu dispicenti. Cù radiculitis lummi, ci hè un dulore finamente in u collu, occipuitu, spalla, omanda è e mani, chì hè amplificatu da vultèndusi a testa, movendu a manu, tossu. Cù radiculite pitittu, ci sò batta di severu dulore in l'spazi intercostali, chì parevanu circundà u pettu. In a lumbosacra, a forma cumuni di radiculite, ci sò u severu dulore à a regione lumbosacra, cu le nglie cù rinfrizzu in a còscia, brillantini, pedi, inguernu. U pene aumenta cù u muvimentu, particularmente durante a caminari è piste. In questu casu, i juncelli di a gemme persiru, puru, chì l'innibazione di i vetbi chì alimenta l'strutturi di i ghjunghje di a malatia hè indulxita.

A radiculite infecciosa (i so prucessi pussibuli - cold, flu, reumatism) sorge in cunnessione cù a presenza di patogeni in u corpu. A causa di a radiculite sintomatica hè u danu à e radici causati da a patologia di i tessuti circundante, in u primu postu - i tissuti di a spina. Sì ùn avete principiatu in tempu per trattà a sciatica, pudete piglià una forma crònica. In questu casu, ogni disordine malattricu, infezzione, cumbattimentu senza cura o ancu un stress nervuu pruvucarà un attaccu di radiculite ogni volta, per quessa, causanu un dulce dulore in u spinu. Tali attacchi sò ripetuti spessu. Cû malatii catarrhemeni facemu principalmente da danni tòxii, cù emborgamentu. In più di l'intrugliu, parechje disturbi di equilibriu aziu è base sò pussibuli, chì cambia a compizzione di u sangue à l'acidificazioni. Tuttu chistu pò causari disturbi è dolore in a regione lumbaru, induve i discu sò dilicati, è i gangili chì anu triplu murale vascular vene trà i verni. Cù intoxicamentu è edema, i mo membrani sò cumpressi, è u flussu di sangue fracani. In queste locu, più accumulati di toxini, radicali à l'acidità (a acidosi locale) è, naturalmente, l'ipoxica si trova. Contra u sfondate di cambiamenti in l'ambienti di u corpu - acidosi - assai furbuli di furia hè furmatu, chì abbanduneghja u spazi intersticiale è prupone sensazioni doloroso.

Questu hè novu da u fattu chì a scienza lattica, subacuta già sappiutu: hè una volta era, è poi calmetu. In infezzioni respiratorii aguti è influenza, i sindromi radiculari addiventanu più aguti è male. À u listessu tempu, cum'è chì l'odeur de puntuale oghjja, l'invicta di u bassu è si ritrova in i radichi. Per via di a so irritazione, pò esse ughjettu reattivatu in i ghjuvoli di u pezzu, u sciccareddu in u sacru, coccyx. A causa di sti doluri hè cambiamenti radicularis. Sì a pruduzzioni di sangue di a regione lumbosacra, u flussu di sangue sanguinale di a regione di u radicali, se ùn ci n'hè micca fatturà predisposing to delaying toxins, mutivi radiculari ùn saranu micca, ma radiculite lumbari: i musculi accuncianu più toxine, per via di a so azzioni è a lotta per a vita, ci sò formate cunevanu (oxymosphoric acid, cetone bodies), chì causanu sensazioni doloroso. Radical, inclusi radicular, sindromi in infezioni respiratorii aguti è influenza influenzanu i punti daveru di u corpu, induve hè una predisposición à a patologicu corrispondenza: u flussu sanguiu hà rottatu, ci sò processi adesivi, spustamenti vertebrati chì causanu sindromu di compressioni. Cumu sindromisivi di compressioni in u territoriu locu, i stessi cambiamenti sò in a cavità abdominal com'è cunsultatu di cunglomerati, addezioni, implicazione nodulamale nodule è nodes d'entre node. Per via di sprime i navi, i tugini pò acumularu quì, un prucessu tossicu pò esse sviluppatu; i conglomerati chì ovenu sò capaci di crescente; novi ponu esse furmatu. Cusì, l'infezione è l'ingrossimentu chì l'accumpenu pò purtà à radiculite lumbar. Ci sò e malatie ùn sò micca assai severi, i so medicazione sò faciuli, ma se ùn fate micca a terapia necessaria di u principiu, u prucessu patologicu pò passà da ellu.

Trattamentu:

1. Hot shower, drink hot drink (due a questa risizzione di a temperatura di u corpu). Aumintari u voluminu di sangue circulante mellora u so flussu; u liquidu diluvia i toxine, perchè a decolorazione di e poveru; Inoltre, i tugini sò liberati à l'esternu cù sudore.

2. Gimnastica respiratoria 1: respirazione corta - pausa - exhalazione. Cù una corta inalazione, l'accumenza di carbonate di carbonus, chì dilate i lattice riduce, l'oxigenu veni à i so "spalle" quì, tutti i prucessi metabolichi addiventanu, i prudutti di u metabolismu energicu sò prontu è distrughjenu, per esempiu, l'acidu latticiu à u gasu è l'acqua; quarchi cosa chì ùn hà micca oxidatu (coperuli di cetone, varii aminòcids), hè oxidatu è digeritatu da u corpu o scumpressate.

Cusì, i prucessi spastiquesi è tossichi sò di particulari impurtanza, perchè pò causà cumplicati serii. I misuri espositi quì sottu ponu pussibule di evitari ste cumplicati. Sì pateci è pillini analgésichi (per esempiu, i stomani sallicylates chì parvenenu distruverà u dolore, ma i musculus spasmodedici è i vini sanguini è per riduce l'ingaghjamentu internu di prucessu di sangue), l'inzucchendu ùn subirà micca, è u dolore riavviarà novu. D 'altra banda, i tossini sò accumusi in grossi navi, risultatu in una pressione arteriale è venosa. Sì ci hè varicesu, l'usu di a quimioterapia farà necessàricamente cunsiquenzi negattivi. Cusì, i medicini sò dati d'urìggini naturali, è quandu anu utilizate, hè necessariu di rimpruverà quelli cambiamenti di natura tossica, vascular, nervosa chì si sò in frutti severi, cumpresa a gripe. Hè assai impurtante per rindirizzà dinò in u corpu. A question si sviluppa: fà e toxins accumulate in l'osse? U fattu chì i capilarità di l'ossi sò assai chjucchi, mutassi bè, perchè ancu in i cundizzioni normali, u flussu di sangu in elli hè difficiule. Per esempiu, per e carcereveri enormi, l'atleti ùn anu micca pressu u mossu, ma l'osse, perchè i musculi sò suminati di sangue, u sangue ùn pò passà per i viti sanguini cunvoluti di l'intruduce, perchè ci sò parechji tipi di coaguli di sangue, microcitromii chì causanu dolore in l'ossi è più spessu in l'spazi subperiostu. In u spaziu subperiostu, spessu ci sò pagliziuli di vessi è vilucali, infiltrates, chì sò assai bè rapreziati da i diti è sò sbulicati. Moltu piticu, quandu queste formazioni sò stati in l'ossa, hè più difficili di trattà cun elle. Per assicurà chì una infezzjoni aggressiva ùn si spargiu in tuttu u corpu, e mette urgente deve esse tastate.

Trattamentu medicamentu di radiculite:

1. Drogazzi chì sullivanu l'inflamazioni; analgistiche è i regeneranti (per esempiu, bee o vini veni, tintura di pimenta amara).

2. Visita u bagnu.

3. Posizione stretta: l'stomacu in u tavulu, i piani nantu à u pavimentu (15-20 minuti), è frettu cù l'ingudu.

4. Eerzii per a spina.

1. Intucate, intende nantu à e vostre mani, riparisce a pusizione per 15 a 20 seconde, è cunsumalli. Riticà 4-5 volte.

2. Siccomu a manu nantu à a tavula è licentà a pelvica.

5. Girone cù ungulate basatu nantu à l'erbe.

6. Tough bed.

7. Eserciti complexi per i ghjungi.

Cumu fà furgimenti correctament

E mani anu da esse caliu. In una mano vogliu o mette una strumentu per a pulizia. Appindicate l'unrucidamentu à l'area affettata è traccate a pianta cù u focu dulore da u pianu finu à 10-20 minuti (cun ​​u severu dulore - 5 minuti). Watch per a presenza di prufume nantu à a manu, per ùn avè micca tuccatu l'area affettata cù una manu secca. Dopu à u prucedimentu, u postu di ferite devenditore ponu esse in bonu affettu è pruvate micca chill. Hè ancu utile aduprà compressi: u pomu hè liggeru fissatu nantu à a pelle, coperto cù u polietilenu (ideale hè chjese da coperà cù e foglie freschi di una di e pianti - làssanu, salvezza, casgiu di bagnu è bagnu di limonu, è e prime 1-2 foglie di bernardia o foglie di col), cun tela di lana è riparà.

Cosa da fà cù u dulore in i articuli

Hè impurtante chì capisce chì, cù i friddi, ghjunti pò ancu influenzallu una persona sana relativamente sana. In casu, siddu hà pigliatu un friddu, ùn hè in modu avà: forsi, com'è u risultatu di fatigue accumulata, l'eserci immunologicu, l'estressi prolongati, u corpu hè debilitatu, perchè l'infezzione hè attivata. Invece, l'infezzione pò esse cusì forte chì pò ancu culpisce una persona sana sana, "bombardeeghja" cù sustanzi tossichi. Infine, ci sò diversi tipi di periostitis - malatii associati à i danni reumatoide, quandu infizzioni "dormant" in u sangue falesenu in bufalini. U più chjucu ci sò situati in i articuli. Ci hè un focu "latinu" crònicu forti è fermu cun una infizzione pocu attivu, assimigendu à saprophytes. Ma se sapiri si sapiti facenu principale in a nasofarani, ora ponu in ogni locu. Questa hè a so infezzjoni latente. Chì sò i sintomi? Questi sò dighi, prufonda o sottucutiana, subperiosteal; u dulore in l'abdomen, chì appressu, apparse dopu; i maloforte; Tempu 37.2-37.4 ° C, è di volte una temperatura di temperatura à 38 ° C seguita da una diminuenza; state di fatigue. Sì sta infezzjoni hè prisente in u corpu, è di più "malicioso" è di virus activu hè stata prisentata, tutti i foci "dormant" "despertà" - in i articuli, u subperiostru. L'organamentu hè forti debilitatu, perchè cummatti contru l'inghjùndulu internu è contru l'esternu, è hè difficiule di farfà nantu à dui fronti. Allora avemu una tali reazzione cumula. Quandu una persona di u tempu di tempu pèrdite, per esempiu, reumatismu (è reumatismu hè una scunfitta di u cori, i so cunecculi - endocardiu, miocardio, valute di corazon), dopu per variate tipi di OP3 è a grippa, u prucessu reumatoide pò esse attivatu. Ma avemu avutu parlante di i doloresi cumuni, è sò solu ligati à u fattu chì i navi petite sò affettati, una endarteriti succede. Sì a sangue ancu d'una manera "spresse" per l'arterie, in a venula (venules sò i tanti vini sanguini chì furnianu u flussu di sangue di l'ogligeni di i capulati à i vini), persiste, perchè anu infartatu è inchatu, è u sangue pò passà per elli solu crescente a pressione, è a prissioni in a retaa capulmana hè difficiua di creà. In u risultatu, ci hè inzzione, ci hè accumulazione di materiali tossicali, è u sindromu di u dolore. Se tratta bè trattatu l'artrite aguda cun inchieru è vermigliosu, passanu bella abbastanza rapidamente. Aghju avutu assai prufessiunale in u trattamentu medicu di e malatie, cumpresu quelli chì sò accumpagnati da u dulore in i ghjinuvesi dopu i danni, squeezing.

Ùn pigliate methindol è voltarene, chì hè, l'hormone non sterojdi chì spasmodize i capulati è disturbanu u flussu di sangue. I vapuri spontanati in i tempii di a situazione tòxica in elli sò obliterate, questu, coperto. Ci hè una resistenza secondaire à u flussu di sangue - u numaru di capulati aperti cresce, i capulati rimanighjenu sottu una pressjoni più numerosa, u sangue passa più lentamente è ci sò inzuru. Ma u più impurtante hè chì i menu i peschieri sò imbulighjate, a nutrimenti più pocu chì i tissuti si trovani, perchè u sviluppu di u sindromicu locu ischemic, chì pruvucà u sviluppu di microspiche (fibrosi, esclusiva) per u fattu chì u sangue ùn ùn vene micca, è a limfa torna. U prucessu di furmazione di un antru tissu, a fine trà a norma è a fibrosi, hè stata. Stu statu dura un pezzu, perchè avemu l'avutu di riversà u prucessu. Sapendu queste sappressu di gelatina (sottucutanu, in u tissue, musculus, pò esse in ogni locu: in i rizzi, in i pulmoni, etc.) chì neianu in stu statu. Hè più dulurosu, perchè i ricori in elli sò cumpressi è irritati. Sti infiltrati sò tipichi di danni cronichi è sostate in l'organizmu da gruppi di i bacchi. A Settling in the tissue subcutaneous, formanu una tappa protubettante vicinu à l'altru, perchè i cieli di u sangue ùn anu micca distrughji unu unu. Liquid sprejenu in menu, ci hè un edema di gelatina, è da a cundensazione.

Hè per quessa, l'infezione di e articuli è l'ocurrence di u dulore sò più spissu assuciatu à i prucessi infettivi-inflamatorii "dormant" crònii, cù una situazione disfuncionala in i navi. Quandu una altra infezzjoni, più forte, entra à u corpu, si ghjusta à i spots deboli cù un leitu vascular agghiate. Ci hè chì persiste, si stabilisce è si multiplica. Ci hè vintu menu di sangue, l'ossigenu, i prucessi metabolichi si ritentanu quì. Usendu a terminologia orientali, pudemu dì chì quì ci hè energia accumulata Yin (friddu), è ùn ci hè nè energia Yang, per quessa l'energia di Qi, chì hè, l'energia elettrica, ùn passa micca. E paràaccii bioquimichi, elettri è magnetichi sò ridotti ancu. Sta situazione stimula u sviluppu di un prucessu infettuicu infuviculoso. Questu hè particularmente cusì à i peri, perchè anu una pesche assai pesante. Intricciannu di sangue da quì sottu, anche a pressione in i vini è u negativu, hè sempri difficili. Inoltre, sìammu, perchè durante un pezzu u tempu piglianu un pocu di pose, è per quessa e zoni di vini compressi sò furmati, u prucessu di sangu s'aggregisci, in i lochi situati sottu à stagnate. E questu hè bonu per l'infizzione, allora u principiu di attivà.

Mentre chì a infestazione juncca in u sangue, hè difficiule per ellu in un locu è settle. A infizzioni precisa di plasma, chì pò assicurà in tissuti, duva quì per queste ci sò e cundizioni necessarii. In junzioni, e cundizzioni sò creati. L'articuli sò sacchetti articular (bursa), in u quali, à causa di l'effettu di l'infezzjoni, ci sò prucessi ischemichi è bursitis flàcidu lenticular crunqui chì sviluppanu cù dolore in i tendini durante a fossa popliteali; I fossili sò stampati, chì impediscenu junzioni è di e disciplini dissimulati. À primu ùn anu migliurà, ma solu ripiglià è interferiscenu. In questu staghjunu, hè assai impurtante per appicultà. Ancu un cantellu solu cunfurendu parechje una ricuperazione sana, cum'è avemu avutu l'infezzione fora di a chjappia, è i ciculi bianchi di sangue di sangue sò "sorted out". In infiltrazzioni, l'infezzione hè sempri fatta, è hè più faciule per a distruisce chì in u sangue. Sutta a situazione scritta, hè assai impurtante per cumincià à travaglià in una manera puntuale. Avà sapemu à fà u trattamentu medicu di radiculite lumbar.