Perchè avè sviluppatu i sapori mini motri?

U sviluppu di i sapareri prufessiunarii in i zitelli hè un prucessu longu è continuu, durante quale u zitellu saperà u mondu, cumencia à cumunicà cun ellu, uttinutu a destrezza è ancu cumincià à parlà. À volta i genitori chì ùn anu micca cunsultatu di stu subjecte si dumandenu per quessa scopu di sviluppà i motivi di u mutivu di una zitella? Pruvamu a risposta à sta quistione.

Hè cunnisciutu di crescere motore hè nunda più chì un travagliu coordinatu di i sistemi muscular, osso è nervoso di u corpu. U so sviluppu beni ancu dipende nantu à l'organi di sensu, in particulare u sistema visuale, chì hè necessariu per u zitellu per ripetirete precise precintate movimenti cù i dettati. A strada, cù u rispettu di i muturi di a manu è di i dete, u termu "destreza" pò esse usatu. I prughjetti millichi fine inclusi una varietà di i muvimenti, accuminciannu cù gestiti primitivi (per esempiu, cullendu ghjenti) à i muvimenti più chjosi, nantu à a quale, per mezu di a strada, l'urigine di u zitellu hè furmatu. A scienza prova l'esistenza di una cunnessione entre u sviluppu di e capacità di u mutivu finitu è ​​a parolla in i zitelli. Per quessa, i sperienti ricunniscinu à sviluppà e cumpetenze insignante di i motori di una età curretta, cumprese i primi ghjorni di vita, è per questu a so vita.

Hè amparatu chì u sviluppu di sleight di dete in un zitellu cuntribuisce à un sviluppu mudernu è veloci di u discorsu. Questa hè basatu nantu à u fattu chì e sperimentazione di motore di piccula prufessione parechji parte di u sensu di u sensu di u sensu di u sensu di u sensu di u sensu di u zitellu. Un ligale qualità di u mutivu di u zitellu li permettenu di fà movimenti precisi cù manichi picciotti è, grazia à questu quì cuminciarà à cumunicà crescente cù a lingua. Studii cù un logudore di parlà ùn devi micca necessariu per ellu.

I paisuccii cù cumpetenze prufiziunali fermani sviluppati malamenti sò più difficiuli di dà una lettera à a scola. Spessu ùn si pò micca esse fora di i schietti è anch'elli di a forma necessaria, perchè i so dite è un sbagliu ùn ubbidenu micca, ùn anu micca a destreza. In ogni modu, stu prublema hè solu solu. Nunda impedisce di principià per attivà a sviluppà e cumpetenze di muturi di e mani di u to babbu, ancu s'ellu hà principiatu à andà à a scola.

A lettere sarà per ellu un sughjettu favuritu, perchè sarà fácil per scrive è l'scola ùn pare micca complicati è micca interessanti. Questu hè duvutu à u fattu chì, cù u sviluppu di l'attrezzi prufessiunale, l'attinzioni, u parolle, a coordinazione, l'imaginazione, u pensamentu, l'observazione, a memoria visuale, a destreza sò dinò megliu.

Per scopu di determinà quantu sviluppà u so cumpurtamentu prufessori petite per i vostri zitelli (cunsigliatu di 3 anni), pudete invitarlu à realizà diversi travagli in una forma di jocu. Chistu pò esse una "Piramide" (putate nantu à una vittura d'annu), pudete esse dati a funzione di puderà colborà pignotti o altre pezzi più chjucchi, per fricà i buttuni nantu à a robba è di l'arnesi nantu à i scarpi, ligami in unziunelli o cintes. Vede à stu momentu per u zitellu, fendu curazioni à u ritmu à quale faci a missione, a mobilità cù u so dettu. S'ellu hà rializatu bè cumplittamenti in ogni mistu à un bon ritmu, senza straining his fingers and brush, hè u risultatu bè. Se u zitellu ùn hà micca successu, a cumpagnia hè accumpagnata da irritazioni, i so dite ùn ùn ubbidenu, ùn eranu inactive - almenu pensate è dà u tempu di sviluppà i so sapori.

Specializatori recommandé parenti per avè l'apprupri conscientu l'scelta di ghjuculi per u zitellu. Dà preferenza à i ghjucari cù l'azzofillu, à i buchi, i palazzi, i pezzi petits. I più parte di u ghjocu prublemi, u megliu. U zitellu deve avè un designer. È a più vechja di l'età, u megliu u ditagliu di u designer. Hè cresce chì hè u designer chì aiuta à l'esèrcitu di u mutillà finale è l'imaginazione parallella, u pensamentu, i sapienti utili.

A basa di studii prufondi è numerosi di u sensu di u sensu di u core è di i zitelli, i neurocientífici è i psiculoghi viaghjenu cunghjuntu unanimu annantu à l'esistenza di una cunnessione entre u livellu di u sviluppu di l'abilitazioni di u motore finu è da i sapè in i zitelli. Un zitellu cù a sperienza di u motoru fine da i dete e di a manu tenenu più parte di u cervu rispunsevuli di u discorsu. Hè ciò chì i dete più intelligenti chì u zitellu hà, u più fugliale è u più veloce hà domanu u discorsu.