Vacanze in l'educazione di un zitellu trè anni


In trè anni, u zitellu di a zitiddina iniziale turnà in a zitella in a prighjera. Forma u funziunalità principali. L'attitudine à u mondu è à sè stessu hè analizatu com'è parte di l'ambiente. U futuru di l'ominu depende di cumu si u so sviluppu in questu pezzu. Erculi è difetti in l'educazione di un figliolu di quattru anni avarà parechje appena à u principiu di a vita sculastica.

Ciò caghigliarii in aducazzioni avemu i permitu.

Avemu sempre assuciatu cù qualcosa, è ùn avemu micca u tempu adattu per i nostri zitelli. Pare sapemu chì ci sò più cose impurtanti per fà. Assicuranza uriginista da u capu, pulizia - cucina - lavatu, famiglie cungianti, interessanti studi di TV ... Cum'è i zitelli puderanu aspetta. Ma, quande vaghjimu più tardi, ùn sò micca stanu. Cumincianu a circari attenzione à u latu, à i pòpuli stranii. Eppo i so parenti sò stati stranii per elli. Per quessa, ùn importa ciò chì hè dura, avete bisognu à piglià a regula almenu una ora di ghjornu per rimettimu à una cumunicazione estreta cun u zitellu. Per esempiu, prima di andà in lu lettu, pusà per a so cumpagnie. Pat nantu à a testa, dumandate a so ghjurnata.

Qualchi parenti ùn sapianu cumu avellu cattivu, si cunsideranu tutta sta "tenerezza" di viteddu senza necessariu. A disciplina è a precisione sò i valori veri in a so presentazione. E "syusi-pusi" pò solu fà u male. Questu l'opinione equivocada hè una difenda seria in l'educazione di un zitellu di tri anni. Ricurdativi, carizziun figliolu hè necessariu cum'è prova di l'amaru parentale. Si sentenu amatu, ellu recluta auto-confidenza. Per d 'altra banda, u zitellu pò esse carricatu da u vostru freienessu vuluntà di strangularu in i braccia è publicamente i bacio. Pruvate micca di impone i vostri sentimenti nantu à ellu. Aghjunghjite l'iniziativa per avè megliu venga da u zitellu.

Ogatissima indulgenza ùn hè micca benefiziu u zitellu. U zitellu spoiled saranu u centru di l'attinzioni di a famiglia. Ùn ci'hè nigatu nunda, sò tutelati di tutti i prublemi. E faccianu cù i primi difficultà di vita, ùn sò micca capaci di superà. Per entra in un colettu di u ziteddu, i zitelli sentinu sosuli - perchè ùn sò micca stati più stele.

Ùn vogliu micca, ùn aghju micca.

A lot ha statu scrittu annantu à a crisa di trè anni. Tuttu à quellu chì hà intesu, moralmenti preparatu per ellu. E ellu, a crisa, anu sempre gestisce "sneak up" in-nòvu. In particulare pè i genitori u so primu figliolu. À u primu, ùn avete micca prestu à fighjà attente à u fattu chì sempre un zitellu discretu è obedientu accumincia à ghjucà un pocu più capricciusu. In modu pocu risponde à i vostri atti è e parolle. Cumminciassi di esse inusual in situ situ. Scrivite micca tuttu ciò per u fattu chì u zitellu era spoiled, pruvate à rinfurzà l'impact educattivu. Allora puderebbe realizà cun perplexità chì nè l'antica verificatu e so misure educate, nè l'novi attuiscenu. Nimu senza zuppa, nunda in tuttu.

A situazione da ghjornu à ghjornu hè cagiunatu sola - u zitellu com'è sustitutu. Infinitu "Vògliu - Ùn vogliu micca", "Ùn aghju micca - ùn aghju micca". Hysteria da scratch, eterna "no" à qualsiasi propositu, intransigente è stubbitu. È da pocu puderebbe cumprenderà chì questa hè a crisa! Pò esse cumu in 2.5 anni, è forsi in 3.5. Appretzu à questu tempu, i zitelli sò formate l'authentificazione, è hè questu causa hè a basa per a crisa impending. Cuminate cun elli viaghja più difficili. Più più strettu si pò cumportanu cù u zitellu, u più insupportable è stubbornu, diventerà. U più periculosu hè l'opzione quandu l'adulti anulavanu i zitelli, chì suggerenu ch'elli anu da insignà una bona lezzione in l'ubbidenza. L'effetti hè rializatu: Mamma e papà in questa batta vene. Ma u zitellu ùn si cunghjigliani cù u rolu di u derrochju, circundà di ottene u so cumpagnu. Puderia diventà un beleale è un liggeru.

Studi stritte si deve cuntenente chì in trè anni, a furmazione di personalità. Ùn impastanu constantemente u vostru idee. Questu supressesu u desideriu di u zitellu à esse rializatu è piglià u so postu in u mondu chì u circondu. Ùn "micca" rumputu a persona à u principiu di u so sviluppu. I criterii ghjucunu accumincianu a dumandà rispettu per elli, i so intenzioni è a voluntatissima. Per stubbornness si tratanu di dimustrà chì anu avutu questu volte. Anu sentate ancu u nostru caratteru è truvate debule in questu. Per pudè usà à difenda a so indipendenza. I so terzezza constantemente averemu micca. Ciò chì ci avemu tippdicabulemu, hè veramente pruibitu, o se facemu più sforzi, a situazione pò cambià? E so parolle aggradèvuli sò "nè", "Ùn vogliu micca" è "ùn aghju micca". Qualsevolu vi prupone, quantu dumanda - a prima retazioni serà "nè". Perchè sta pruposta vene da voi, i genitori. Cumu ùn pudere micca pratiche?

Ma u guardò da l'altra banda. Ancu ancu spessu ùn dì micca à ellu. Sweet ùn pò micca, ghjucà football in l'appartamentu, troppu, ùn pudete micca cumprà un auto è ùn sò micca include caricaturas. E accumincia a copre. U zitellu sviluppeghja è rende chì hè a stessa persona chì l'altri. In particulare - cum'è i so genitori. È ùn ci hè micca in inzumidità, cum'è si trovanu chjucu, è sò grande, ùn si pò esse pazienti più.

Perchè i zitelli ùn ubbidenu micca? Perchè ùn anu micca capitu per quessa hè necessariu fà cum'è a manu dumande. Ùn si capiscenu bè parechje elementare chì sò cumprèbile à qualsiasi adultu. Ùn avemu micca pensatu lògicu. Avà, cumu pudè spiegà un spugliatu di trè anni chì hà bisognu à andà à l'ortu, si ùn vole micca esse ghjurà oghje? E perchè ùn a mamma ùn pudite cumprà una maquina chì vole tantu male? O ùn vi permette di manghjalli assai chocolati? Inoltre, ùn pò micca sappu da ricerche infurmazione. Hè deve esse ripetuta diversi volte, perch'elli a finiscinu è capiscenu quarchi cunvinzione per elli.

I paisani sò di sustene stu perìculu difficultu cù a minimu perdita. A più raghjone in questa situazione ùn duverà micca ciò chì passa in seriu, dimustrave u flessibilità è pacienza. Andate in quantu à u capriccioso ùn valariu, ma quandu hè pussibile di cede senza pinzellà, pruvate micca infurzà a situazione cù u vostru aderenza à i principii.

Vuliu esse indipindenti, fate chì ellu sia. È ùn circate micca in i so affari finu à chì si dumanda. Ùn pò micca affissà u buttone nantu à a so brusa, ponti, si fate l'aiutà cù i so ditti inepte - ùn interferiscenu micca. Avà ancu micca apprezzatu è, di più propriu, avete risicatu cun voi ancu più. Cumu vistutu è vestitu. Incorrectly pull the tights - say: "Please change your tights". Cundinella poutu di cappice - apuntate à l'errore è dumandate a correzione. E accussì in tuttu. Attualmente e so règule. Quandu vi vene in casa, dumandate ch'ellu trova i vostri sabatelli. O pigliate i pratiche à a cucina, lavbe a tavula cun un pudutu dopu avè manghjatu. Involve u zitellu in a limpieza di l'appartamentu. Sì ùn averebtu successu, aiutà aiutu. È fatemu amparà.

Un picciriddu figghiu.

Un passatu di trè anni hè sempri cummattiu cù un travagliu. Allora elabureghja qualchissia, u piacè fugliale cù a so "ordine" in l'appartamentu. Hè bisognu à avè u tempu di circà a finestra, di ghjucà cù fucselle, di parlà à u telefunu cù a so avutra è leghje cù a so mamma un conte di fata. Hè assai orgogliu di i so talenti. Se un annu avianu gudutu di u prucessu, qualchi cosa di u risultatu, avà hè riesciutu cù u fattu chì ferma beni. Per quessa, ùn hè micca surprisante chì, avendu amparatu à cutà da tagliu, pò esse strufinate e muntagne di carta. E dopu avè maestru maestru di u disignu di una casa, fate sempre solu. E duva vaghjime horrible: nantu à i servitori, cupuni, in u libru di i genitori è ancu in u wallpaper. Apri a l'autocrítica, u zitellu face a valura più realistichi di u successu. Pò esse tombatu perchè si chjappà o hà fasce chjaru qualcosa chì ùn hà micca bella. O ghjittassi u ballu micca cusì u so frateddu maiò. Ghjè prumessu stuck in perfection. È a nostra tarea hè di vede cusì à migliurà i so risultati.

L'età in 3-4 anni hè più favurevule per maestru di e cumpetenze di u travagliu manuale. Hè necessariu à questa età per insignà u zitellu per lavà i mani in modu apprìbule è i limpiassi. Scurciate i vostri ditagli, allughjendu un pezzu in un spaziale, chì limpieghja i vostri ghjoculi. Allora ellu stessu principia à seguità a rutina.

I amici scrivevanu i zitelli. Chì mentre i so dibujosanu sò più simili di doodle, ponu qualcosa di parlà di l'autore. Per esempiu, annantu à u livellu di u so sviluppu mentale. Hè stabilitu chì ci hè una dependenza diretta entre ellu è u caratteru di l'attività grafica di u zitellu. In 12-15 mesi un zitellu chì sviluppa nurmale pò sculacciate linee disorderly. In 2-2,5 anni - per copià u circhiu, in 2,5-3 anni - una croce, è in 4 anni - un quadru.

Sottu i zitelli picchì i zitelli partendu di 3 anni. Sò parechji un cefalufopu, cumpostu di trè parte: u capu, l'ochji, i giglii è e mani, chì ponu esse distisu da u corpu. À 4-4.5 anni, un artista petite pò digià gràzia qualchì facilità un omu da sei parte. A strada, per un psicodiagnosticu especialista, u dibuju di una persona hè a fonte più precisa di l'infurmazione nantu à un zitellu.

Per fà un spaziu minimu in a crianza di u zitellu, verificate chì si sviluppa sicondu normi fisiulogichi. Eccu l'insignamenti principali di u sviluppu di un criaturu tri anni.

U sviluppu fisicu di u zitellu. U zitellu devenu:

• Chjave una ghjuravine meccanica.

• Per signale per restriite u muvimentu.

Salto da l'altura à a larga 15-20 centimetri.

• Catch the ball senza pressu à u pettu. Caccia cù e mani.

U sviluppu mudernu di u zitellu. U zitellu devenu:

• Sapete i sei culori primari. Select items by color and shade.

• Sapete alcune formi geomettichi: "circhiu", "triangulu", "quadru".

• Conti a quattru.

• Sapete l'ora di ghjornu è stagione.

• Dumanni: "perchè?", "Cosa?", "Perchè?".

• Escutte è retellà. Identificà un ligame significativu in a storia o racontu.

U sviluppu emutionale di u zitellu.

• Sviluppeghja un sensu di vergasi.

• Hè capacitu per cumparisce è simpatìscenu, cumencia à capisce l'ughjettu emocuali di l'altri populi.

• Immediately and cheerful.

• Pudete parlà di i so sentimenti.

• Comprende e règule di cumpurtamentu, ma ùn mancora à cuntinuà u so dispiacenzi è sentenzi.

I difettori hè a debulebilità umana. E a dignità umana hè di ricanuscià.