Hysteria in zitelli

Nuvembre o dopu, i genitori facenu un fenomenu cum'è isteria di zitellu. E spessu i genitori ùn sapìanu cumu si dete. Spessu, l'histerefia di i zitelli sò in parechje persone è i paisani anu "blush". A question hè adupratu, chì fà cume s'ellu hè una histeria in i zitelli è cumu per fà.

Hè a histeria si sviluppa in i babori

U scoppiu emutivu più forte chì apparissi in a forma di còllera, irritazione, aggressione, dispramentu hè un histere di zitellu. In l'eventu di isteria, un zitillùcciu principia à curpondate, chiancile è chianci forti. Cumu stu fenominu in u zitellu, e funzioni di i sapè di motore hè strappatu, pò assicurà ogni oggettu è ùn ne micca sentitu dulore. In certi casi cù rabia cuntrullata, u zitellu sperienza: mancanza di l'aria (u babbu soffre l'aria), invulsioni involontari, è à volte un pocu syncope. Dopu un rimpruverimentu di energia, u sistema nervuali deve bisognu. Dopu à a fini di l'attaccu, u zitellu sia dorme o si mette in una stupore.

Chì ci hè a causa di stati stati

Sicondu i psiculoghi, e tantrumi in i zitelli sottu un annu sò raramenti è sò causati in particulare per parechje malatie. Hysterics sò normi in i zitelli dopu una vera età d'un annu. U fattu hè chì da u annu u zitellu hè digià principiatu per capisce a so impurtanza. Hysteria a questa età hè spessu una reazione, un fallimentu, chì u zitellu ùn hè micca esce. E chiancià in stu casu, u zitellu ùn principia micca solu per esse, ma di u resentimentu. À a listessa ora, i genitori, di cumpassione di i so figlioli, pruvate a calmallu è sighiri i so dumande in ogni modu. Ma in u menti di u mulinu, hè digià postponatu chì si chianci è chianci, pudete alcunisce.

Acostumatu à u fattu chì cù l'aiutu di tali prutesta, hè pussibule alcune a so ghjustu, u zitellu principia a preparazione di tali accussini cù qualchì rifughju da i so genitori. Hè più freti cum'è histerezzi sò in i zitelli à i 4 anni, postu doppu questu anni, u zitellu s'adunna chì u punizioni seguità. In particulare l'azzioni cum'è l'u zitellu piace à arrangià in locu fugliale, induve i genitori, per ùn avè micca di disgraziatu, necessariu compru à questa o questa jucarà, dolce, etc. Or esse quelli chì si dispendanu una piccula "astuzia", ​​ripruducianu i genitori è i genitori hanu bisognu di a dumanda. À u tempu, tali azzioni per u zitellu addivintà a norma.

Inoltre, altri fattori pò causanu istetica in i zitelli. Per esempiu, qualsiasi malatìa, sopratuttu cù a temperature, fatigue, fallimentu in u regnu di u zitellu. È dinò una longa sughjornu in loca assai, u longu paesu, induve hè assai permessa, di famu è di sedimentu. Inoltre, variate disordini mentali pò pruvucà un scanzamentu emutivu. In ogni casu, se u to figliolu culleghje l'histerefia assai spessu - cuntattate un specialista.

Cumu si tratta di stu scommentu emotoriu

A più impurtante cù chì avete bisognu à inizià una "lotta" cù i histerefichi hè prevenzione. Prima di vultà à un locu fugliale, soprattuttu shopping, fate cura di parechji matessi. U zitellu deve esse pienu, mette nantu à a staghjoni, perchè u sonnu duru. Qualchì inconvénizientà pò pruvucà una tantra. Inoltre, ùn scurdate micca chì una disputa entre i genitori, ignurando u zitellu pò ancu causà una cundizione in i migghiori.

In a maiò parte di i casi, l'histerefia di u zitellu sò a causa di u rifiutu di cumprà parechji ghjoculi, dolci, etc. Mentre chì u zitellu sia chjucu, pò esse influenzatu da "distruzzioni". Per esempiu, "lu car surtia", "u ventu ghjustu", etc. Pudete puru cambià l'attenzione di u zitellu à u ghjocu.

Sì li histèresi ùn anu micca bisognu, hè megliu ùn calalli u to figliolu. Sè avellu messu cun ellu, ùn ùn mancanu prestu quandu sta "presentazione". A cosa principalu, ùn importa ciò chì anu dulore, ùn dà micca in i vostri sentimenti, hè megliu ùn deve cura. U zitellu chì capisce chì ellu hà persu è seranu calmu. Se fate cusì parechji volte, i tantroni di u zitellu stà. Ùn pudete micca punisce un zitellu per u so cumpurtamentu, particularmente per tutti. Quandu u so picculu si stalla, scòscenu a causa di u so discontenti. Spiicalli à quellu chì ti piace assai. Dopu avete imparu à ignurà a histeria di u so figliolu, anu da esse parete, cum'è u zitellu sperà chì questu ùn hà micca ghjunghje à nunda.