Crespi un cane da u cane

Quandu pudete cumprà un cane, avete devi avà à mente chì questu ùn hè micca un campionu, hè solu un cucciu chì deti spiranza. Fate a vostra scelta, ricordate: u cucciolo di i so genitori rebite un certu settore di informazioni, stabilitu à u livellu geneticu. Questu si includanu carattere, perseveranza, diligenza in furmazione, livellu d'attività mentale, livellu di nervu, predisposizione à anormalità mentale. In questu rispettu, avete deve cura selezziunate una maschili, se u scopu di u so cuntenutu hè di cultivà un cane da u campionu di i cuncorsi di l'esposizione. Paga attente assai à i genitori di cuccioli - sia avè un sistema nervudu suffirenziu forti.

Organizazione di nutrimentu propiu.

Se avete seguitu tutti i sti cunsiglii è cercanu un cucciolo di una bona erudità chì studia u mondu intornu cun interesse prufessinu, a to manu hè di sceglie l'alimentu adattatu pè a vostra mascu. I disputi di i periculi è i benefici di l'alimentu latinu prestu sò stati mantinuti da parechje persone. Cume i ghjacari i manciari? A banda hè assai piacevule. A preparazione di u stessu alimentariu domesticu per a petità hè un prucessu manzatu, è porta assai u tempu. Assicurà una dieta equilibrata di u to ghjacaru ùn hè micca difficiule quandu s'imposa cun alimentu preparatu. In u nisun casu avete salvate a nutrimenta di u ghjacaru, spiciarmenti u cucciolo. Sustanti ùnicu chì u ghjinu ùn riceve micca in a zitella, in adultezza, ùn hè più chinu.

Organizazione di spassighjati.

U muvimentu occupanu unu di i roles principali in l'educazione di u campionu di e mostra. Hè una misconceptione prufonda per crede chì u muvimentu sviluppa solu a massa muscula di un cane. U sviluppu è rinfurzà u sistemu ottene cunsiste à a dependenza diretta nantu à a natura è a persistenza di i carichi di cuccioli durante u caminu. U cane si movia sempre mentre ellu ci piace.

Socializazione.

Prublem per e mostra di ghjocu duverebbe purtà in a società. U ghjugliu deve esse capaci di cuntattà u cuntattu cù e persone è altri cani. Ùn pudete micca lascià un cucciolo nantu à a strada sola. Tuttu u tempu avete bisognu cù un cucciolo, è trova ancu ghjoculi chì u vostru cucciu puderia ghjucà. U cuntattu di u cane cù u patrone, cum'è l'interessu in u travagliu - sò elementi impurtanti di a natura di u cane di mostra. Per crede un champion, un canu deve esegumente cumerciate parechje cumandamenti, cum'è questi fundamentali: "A Vicin'à", "Me", "Place", è specifiche, cum'è "Stance". Inoltre, u ghjugliu avissi avutu una reazzione tranquilla quandu analizava cù cura per un espertu in u ring. A riazione à u toccu da un strangeru deve esse calmma.

Training.

Dui mesi sò l'età di u cucciolo, in u quale avete da principià per insignà u lezziò di u stand di mostra. Per esse entrenamentu, sceglie una superficie fissa (pudete tabella, ma a so superficia ùn deve micca traslatu). Durante a lezziunale, assicuratevi chì i piani sò aggradèvuli - i piani di u pioppu sò esattamente paralleli, a retacca deve esse posta à una distanza di un passu chjaru. In questu casu, u ghjacaru deve firmà tranquillu, mantene a so testa bè, ùn devi esse micca cuddaru. I so lezziò si deve esse gradualmente, ùn si micca scurdate - per un esercitu currettu di l'esercitu di cuddaru deve esse elogiatu è trattatu cù piacè.

Per riparà l'esercitu cù u rack, hè necessariu per esse ingaghjati cù u cucciu è in a strada troppu. In casa - in un ambiente rilassatu. In a strada - a furmazione sarà in un ambienti pocu cunfortu, u ghjinuu serà distractatu da parechji tipi d'irritanti, questu feranu nantu à questu l'abilità di distractà l'una di l'ordine di l'anzianu.

Pudete inizià esse u ghjocu in esportamenti cum'è un cucciolo, ma pudete fà questu si a preparazione si permette, è u cane hè prestu per l'exposition psiculologicu. Inoltre, cù a salute, u ghjugliu ùn avissi micca avutu u prublema.

U cane, chì riclamava un postu di premiu in l'exhibitu è ​​fermamente apprezzatu da i ghjudici, avissiru duvutu immensu. U sviluppu di u cane di u futuru campiunale di esicuzzioni - una occupazione di tempu, devu un pezzu di tempu, forza è pacienza.

Pudete assistisce in a preparazione di u maniatore.

I patruni sò pirsuni chì sò addupirati da parechji patrullà muderni. A maiò spessu u maniatru mostra a capacità di u cane per esse esse uperativu da u patrone. I pruprietori di i cani, basendu in l'opinione di un prufessiunale, ponu cunsultà un maniatru per cunsiglii, è dopu studià a natura di l'animali, ellu darà cunsiglii cumu per cumu interactuarle cù u patrone di u cane. A maiò spessu causa di a mancanza di tempu è di pacienza cù u patrone, u prucessu tutale di preparà un cane per un manicurist di l'exposition s'impegna. Stu prucessu di preparazione hà parechji aspetti pusitivi. In più di u fattu chì u vostru ghjacaru è preparatu da una persona cù assai sperienza in questu campu, u maniglianista hè quasi senza nervu in l'annu, mentri u pruprietariu si spiegà una forte fiertà chì si trasmissione à u cane. Tali migdi affettanu nè negativu a stampa generale di l'exposizione. Hè sopratuttu ùn pò micca esse cose à schiavi di una grande scala - quì ogni participante hè datu quarchi minutu. Sì avè sempre vulete rapprisentà u vostru cane à l'esposizione, è à u listessu tempu ponu altimètri, per u principiu, sia un spettru in un grande canù spettaculu. Allora pudete acquistà cù e règule è observe cumu si cumportanu.