Refresh yourself dopu esempi di scoli

U listessu affare è i prublemi si mette ogni casa di una famiglia, è in qualchì volta u pocu tempu, ùn ci hè nimu per sguardi nantu à u vostru specchiu. È quandu avete finarmenti u tempu d'eserciziunà a vostra apparenza, spessu ùn sanu micca di induve principià - u capiddi sò split, a pelle hè sbuchjata, è dopu culleghju sottu à l'ochji, o qualcosa più. È hè sceltu à u fattu chì a donna pozzu ghjustu e so mani è cumencia cun deceziunatu in u so aspettu. È questu hè solu micca necessariu. Dames bè, chì travaglianu in a cucina è in casa sò sempre è esse, è pruvate di furnisce di ghjornu è meza, dui ore di tempu libbira. Questu in casa, ùn chjate micca in quattru mura. Andate per sè stessu, o a famiglia sana à una esposizione, à un teatru, un museu, una movie, o solu fà passighjà in un locu o un passaghju per e strade di a vostra casa. Caminari i tarri. Impressions è emozioni pusitivi mustenu à migliurà u vostru modu d'umore è distractanu di u travagliu d'ogni ghjornu, chì quandu ùn permettenu micca ancu di ottene un santu di notte di notte.
Parlendu di u sonnu, i ghjorni di ghjennaghju, ùn hè micca fughjenu nantu à a risparmia rapidamente da u lettu è piglià per l \ 'i cura di a so travagliu, si ghjittassi, restu, vanu beni. Dopu tuttu, u sonnu hè unu di i meglii prudutti. Sì dorme bien, circulanu sottu à l'occhi, inghjulazione è vermigliosu di e pesta parmettini scorrianu, e picculi cenzi fugliate, è a pelle aghjunghjenu un aspettu frescu è elasticu. Ùn àbbia paura chì, se dorme, avete da perde u tempu, è volenu à tempu per fà tuttu, vi vede, dopu un bonu riposu, fate ancu più, è ancu cù un menu gastru di u putere, è più impurtante, dopu à un sonnu sanu, avete un gran humor.

In quantu à l'apparenza, aghju vugliutu ancu qualcosa cunsiglii cumu per sviluppà rapidamente in forma, dopu à un travagliu longu è in annunziu in a cucina, è in generale sò sempre perspettiva charming. Prima, attache u to capelli cù un fazzulettu è di asciugà a pelle cù lotione - se è grassa, è cù un crema di lignu nourishing - se è seccu. In u casu quandu faci aduprà cosmichi di casa, invece di lotione, pudete piglià a tintura di calendula, è in u misu di latte liquidu diluitu cù l'acqua 1: 1, o vegetale, è preferibile l'oliu d'oliva.

Pudete ancu fà una maschera di patata. Per fà questu, avete bisognu di coccu una patata di medium size, cù una casca, ma senza sali. Pùa purga, fassi cun una forchetta, è mettite cun una cullizzioni di crema agria o oliu d'oliva. Warm up to put on the lower eyelids, and near the corners of the eyes, just where there are fine arrugas, and also around the mouth. Allora pigliate duie tampatini di cuttuni è foglie cù una infuzione fresca di camomile, o a cullezioni di tisoru, apretisse chjappu è piazzate nantu à i pranzi superiuri. Mettite, rilassate è ghjetta per 20 minuti. Puderete sguassà i tampuni è l'acchiananu a mascara cun acqua fresca. Nant'à i pranzi bassa, sempre appliice una crema nutritiva.

Per rinfurzà a pelle di a faccia è u collu, è anch'ella ridere di i mancu neri è i pori dilate, pudete fà a seguente. Pigliate a mità di una cucurrucina di u salottu di tavuletta è u baking soda cù una culloca di l'acqua di savonu. Pigliate u dettu cù a gasa umita cù una sclusione di 3% di perossu di l'urugeniu è in un circulu circularge si prununtate a misura prima fatta in i posti di furmazione di punti neri è, in u stessu tempu, pò pudè caminari in tutta a faccia. Dopu à 2 - 3 minuti lavoranu cù acqua cale, è po cù l'acqua fredda. Dopu a pulita in a peddi di a faccia è di u collu, pudete applicà una maschera a levadura. Chì avete bisognu di piglià 1 spinafu di levitu, diluite à a cunsistenza di a crema agria, per a pelle grasosa - 3% solu di peròxenu di l'idrogenu, è se a pelle hè secca, oli vegetale. Applica a mascara in a pelle, aspetta 10 - 15 minuti è poi arringe cù acqua calde. In casu a vostra pelle hè secca, pudete lavà cun lettu dilucatu, o infuzione di camomile.

Pruvate, se u travagliu per voi è fate u vostru vale un risultu pusitivu. E, sicuru, ricordate chì devi vulia crede in quarchi cosa. chì i vostri articuli vi benefizianu è voi cumu vede a Vasilisa la Bella. E tutte e donne ùn saraghju ricordati chì nunda ùn hè più bella chì a cunfidanza in elli è in u so presentu. Sò sempre sempre sicuru di voi è tutti sò cunvinti in voi.