L'usu di geranium in a medicina famigliali

Geranium (crane) - una sala di fiore, vita personificata di a billezza burgesa di u primu seculu XX. Sta pianta in tuttu u mondu, ancu in i monti tropichi, hà più di trente centu spezie. U so nome pocu di u fiore era due a similitudu di u fruttu cù u beccu di a gruffa. Geraniu hè in più usatu in a medicina famigliali per u friddu cumuni, otitis, neurale è una varietà di malatie di l'organi internu.

Descrizzione.

In a traduzzione da u grecu, geranium ("gerani" o "geranione") significa "crane". In a Germania, a pianta hè chjamata "Storchschnäbel" (Storchschnäbel), in Gran Bretagna è l'USA - "cranebill" (Cranesbill). A fiorita pertenece à a famiglia di geranium, in u mondu ci sò più di 300 spezie, è in Russia solu 40. A pianta riproduce vegetativamenti è e sene, u piriu di u fiore hè di 20 à 40 ghjorni. A pruprietà più curatoghja tene u sangue di geranium sangue.

Propizziu utili è applicazione di geranium.

Fulghjini, fiori, gerghi di geranium cuntenenu flavonoids, olii essenzali, vitamini, carbihidrati, tannini, radichi cuntenenu fenoli.

Gerani hè usatu cum'è astringente per i disordini intestinali, lupus, neurale, malatie femini, insomnio, epilepsia, reumatismu, infezioni respiratorii.

Consigli di a medicina tradiziunale.

Gerani hè un veru metanu di casa, cù assai malatii, pruponi l'aiutu in valori davanti, dà ricuperazione senza pidini.

Questa pianta incantevuli face, u mèdicu di casa, in u vicinatu cun noi - è guariscenze da u dulore, è portanu bellezza à a casa.