Chì qualità chì a donna muderna hà bisognu

Una donna vera, chjamata à centassi di poechi, circate l'admirazione visitatore cù millares d'artisti talentu, hè sempre imprevisible, charming è seducente. Stòricamente si cose chì vole ancu esse ubbidienti, maghi e senza cunflittu.

Oghje, a società esce da esse fideli, fideli, onesti. Centu seculi, e donne cummattiru per l'aghjustatu di un cumpagnu equitu à un omu. E in i so sforzi hà assolutu assai. A donna moderna in quasi nimu ùn hè micca inferitu: hè dotatu da i listessi diritti, anu a listessa opportunità è u risultatu di u so travagliu, ùn sapia micca menu impressesiva. In certi paesi - i sustegnu di a fede musulmana - di sicuru, ci sò costumi antichi, chì a donna resta un persona secundaria è hè chjamatu per fà u benefiziu necessariu à l'omu. In ogni casu, per risolvi i misteri di u misteriu modu orientali ùn era micca pussibule di parechji centesimi anni, per quessa ùn si pò dì chì e femini moderni asiatichi ùn anu micca sulassatu i so predecessori in parechni maneri.

Ma cun accurtezza pudete parlà cum'è a donna hà cambiatu in a società, à l'Islam, chì hè solu mediatu. A so imagine cambiò dramaticamenti: chinu di glossu di moda, chinu d'orgogliu per ciò chì avia stata ottinutu è intensificatu ineschebile fontene d'inspirazione. In cunmbiu cù a donna, a società cumunu cambiatu ancu. In u risultatu, u munnu hà parlatu di una nova era, un altru puntu in u sviluppu di l'individuu, l'era di l'ugualità. Allora chì chì hà una donna veramente muderna è veru in un mondu tali?

Una donna muderna ùn hè più in làscita di una heroina, tocca è feble.

Ùn u fattu chì hè un cambiu pusitivu. Ù micca ne forse à fà a fuglietta assai faciuli. Ma u restu restu: in a società moderna, una donna ùn pò esse di più di furnisce di rinviata à u putere di l'abbili masculili fiduciale. Hè stata autocrática. Questu hè per questu - una bisognu psicologicu. E à u cuntrariu di un omu chì, in modu di manera predeterminata, crede in a so capacità, una donna ùn saria micca pussibule di pruvà la so qualità d'una manera distinta d'avè ottinendu u risultatu dumandatu. Sì, è un omu mudernu hè issa assai menu interessatu di una donna chì ùn hè micca pussibile di sustegnu ancu cun una conversazione seria o discussione di altru di i so prughjetti. In cunseguenza, u rolu di una pupula senza difesa di una donna muderna hè issa un dominante ùn pò stà.

In ogni casu, u fattu assai chì a quistione di quali qualità una donna muderna hà bisognu, in generale s'arriddou, parolle di trasfurmazioni persunali di a mità femina da u pianeta. Hè necessariu per l'apparechjuli distanti di i belezzii muderni per piglià a cura di truvà a risposta à a quistione, chì deve esse? Eppuru, nimu: sò stati insegnati e reguli di cumpurtamentu in a soziunità da una età ghjovana, chì cresce una dominazione maschile è u so dirigente inescuuta. È davanti à a donna muderna, tutte e manere sò aperti - in a politica, in a jurisprudenza, in u mondu creativo di e posizione. E nisunu ci sò qualsiasi restrizioni o regule: pò esse cum'è ghjustificà u megliu risultatu per ellu stessu. Cunsulzione: una donna muderna hà bisognu à analizà e prospetti è adopranu e seri. E devu esse solu per elli, per elli è per elli.

Una donna muderna hà mantunutu pruduttu.

I donne si fate emprendedore successu, ottene risultati moddi in i publichi statali, ancu in sportivi e donne, nisuna manera, hè micca inferitu à l'omi. Per una banda, hè un gran passante: cum'è una persona, una donna qualita è decentu, l'omi finalment ricunnisciute. In ogni modu, questu hè un riscu chì hè presente in ogni attu cumu l'edge sò borbone. E quì tutti i besii sò spargugliati in i splinteretti è ùn ci hè praticamenti micca una distinzione chjaru trà l'esfera di l'attività di una donna è un omu.

In fattu, tuttu quì chì pocu chì a donna hà salvatu solu per ella stessu (o più bien, hè a natura chì hà fattu per ella) hè limitata à a capacità di portà i zitelli è a capacità di cambià basa. E dopu, l'ultimi cù l'anni, troppu, a donna hè persa. Ma a donna - u passatu, u futuru, u veru, deve esse a donna. Cù a so qualità caractere di una veru seducedora, attenta talentosa, mamma carentale è fede moglie. Inutili, da e qualità distintiva di una donna, solu a maternità se neva. È in u tempu, perde in l'abbundanza di l'attività masculina. È a so sucità serà cundonduta. In cumunioni, trà e qualità chì una donna muderna hà pussutu, a feminità indefatigable hè indispensabile. Per senza ellu, u romanticismu sarà perisu.

Principi di e donne muderni.

Hè per quessa chì e donne sò belli è maravigliosu chì si sò fitte in l'imaghjini d'un cunsigliu sàviu è un capriccioso mistress, un amicu affidante è un capimachu severu, un seduzione charmante è u guardiastru di u focu. Cumu pudendu capisce questu per parechji anni, l'omi. Cume si una donna di a cummerciale hè cusì concise è concreta à a presentazione di u so proghjettu è hè stata cusì incomprensa è imprevisible - in una relazione cù u so maritu? Cumu hè una ama de casa hà sappiutu di fà tutti i facenzi di i decorar una casa di amicu cun una grandi tela cù u so ornamentu bordate propiu? Cumu si un studiente si puderà andà à i banchina, è studia "perfettamente", è cumunicà cù l'amatori in parechji?

Induvularmente, una donna durante i so anni di u sviluppu persunale hà cunsigliatu risultati incridibuli. Ma questu hè micca u limitu. E ancu più cusì - senza raggiuni per stà. Una donna verita sempre cerca una imaginazione inestimabilita, standard, un ideale. Ma ci sò una quantità di signali chì aiutanu à ogni donna per capiscenu s'ellu si puderebene imaghjine da ellu vicinu, o quellu chì ferma assai pè travaglià. Ci hè 5 d'elli.

1. Una donna genuna moderna ùn hà micca squadra i so talentu, ma ùn si vanta micca di elli. In quantu, valora u successu è u fallimentu. Ma in ogni situazione si ricurdeghja chì e dui aspetti di u successu son ingerente è inconstant.

2. Un veru mudellu mudernu duverà esse capaci di rispittà à l'altri. Ma solu quelli di quelli chì sò degni di u so rispettu. Non solu ùn apprezzà a cumpagnie di un omu, ma una sucità di l'omi sempre apprezzate.

3. Una vera donna muderna hà avutu i capacità di l'analisi letteraria. Cum'è una stella di a prima magnituduna, ùn hè micca teme à circà l'intornu cun l'associu (amatori, cumpagnie, cunniscini) di uguali valur. Inutili, a so vita ùn hè micca un piacè.

4. Una donna muderna hè bella è internamente. Ùn hè micca impastatu di l'envejeria è sapi capisce ogni mumentu. Sicurizza o l'eccessivu autuditità ùn hè micca per ella. Ùn ci l'accetta micca è ùn l'apprezzate in altri.

5. E, sicuru, una donna moderna muderna hè intelligente, talentu, interessante. Cum'è i so predecessori. Solu chì cunnosci dinò è, a furtuna di i generazioni prediletti, ùn hà micca escecta a so dignità da l'audienza.