U trattamentu cù u velu d'abi

Una di i ghjovani tendenzi di a scienza muderna hè tutale. U significatu di sta tendenza in l'usu di una varietà di prudutti medicinali, chì sò pruduciuti da l'abi è i tenenu per a recuperazione di u corpu. Stu metudu usa una varietà di prudutti d'apicultura: propolis, polen di fiori, gelatina reale è u velu d'abi.

In esencia, ogni abettuta hè una siringa unibrachju unica cù una medicina è ùn anu micca analogi in i so capacità terapètique.

U vicu hè influenzia positiva à a salute umana, cusì aumentendu l'immunità. I prudutti di Aiacciu include un quantità enorme di minerali è quasi tutte e vitamini, è anu avutu ancu prupietà antimicrobiana, radiopuntutiva, antivirazioni, immunostimulazione è antihypòdica.

U trattamentu cù u venomu di l'apicultori prupone l'usu di tavule spezii è charts. Per ogni maladie, ci hè una zona specifica per a piccatu. U vino biancu hè un putente catalyticu per quasi tutti i prucessi fisiulogichi chì sucinen in u corpu umanu.

Per l'apiterapia, hè necessariu d'utilizà l'attitudini di l'abbitanti viventi. Prima di principià u prucedimentu, deve sapè se u corpu umanu porta u velu di l'apicultori. Per questu, si svolge un test biològicu. U trattamentu cù u velenu d'ave pò durà di dui à quattru settimani. Durante l'apiterapia in i punti bioattivu di u corpu umanu, i prucessi di apicultori sò realizati. Per ogni paciente, u spegnerizà individuale selezziunate a dosa ottima di venenu. A sta dosa dipenda sana da a malatia umana.

Storia di u tarritoriu

I Persone sò trattati cun veninu d'apicultori per un tempu assai longu. Ancu nantu à u papiru egizianu, scritta uni parechji milenii fà, i pruprietariu mediali di u poison di bee sò riflettuti.

A maiò parte di a droga, basata annantu à u melu, propolis è u polene, anu pruduciutu in Grecia, l'India è a Roma antica. In i Grechi antichi, invece di salutazione, era cunsideratu un signu di educazione di dicenu: "Dunque l'apicultori sò sting you".

I residenti di a Russia anu tandu trattatu una varietà di malatie cù propolis è meli.

Hè cunnisciutu per certu chì Ivan u terribbili trattatu a so gout cù l'aiutu di l'apicultori.

Meli prima di a rivoluzione fù numinatu com'è una medicina ufficiale. I medichi spessu offerti à i so pattu per u trattamentu in una varietà di malatie.

In l'URSS, l'apiterapia hè statu appruvata da u Ministeru di Salute à un livellu ufficiali in u 1959. In u stessu annu, una struzzione figurò nantu à l'usu di l'abella in a medicina. Allora in u paese cuminciaru à insignà professale à l'apitherapista.

U sistema nervuu è l'apiterapia

In u velu in a bee umanità, solu in quantità limitati, produce un effettu stimulanti, è in quantità grande, à u cuntrariu, allora. U veru venenu hà un effettu anticonvulsivu excelente è ancu efficacimente aiuta cù u dulore di diverse urighjini. L'Apituppia aiuta à l'insomnia, mute a memoria è sullana l'umore. Aghjuntenu u flussu di sangue è reduces the drain of brain. U vellumu cuntribuisce à a riduzzione di a nicotina è di l'alcoolenza. Aiutate cù osteocondrose, neuropatija, tremor d'estremità, neuritis, stuttering, migraña, tics, fobia, herniata discu, accidenza vitturiana, histeria, depressioni, parsunalità cerebral, parkinsonismu, paralizia, paresis, esclerosi annulari è poliomyelitis.

Apitherapy: sistema etopemià è u sistema cardiovascular

U metu apiterapia hè capacitu per sminerà a pressione arteriale è dilate i vini sanguini.

Aiutà à migliurà a funzioni di u cori di u nivellu di colesterolu di sangue. Inoltre, u velu è a vinu hè adupratu com'è antiaggregant, anticoagulanti, è anu ancu un effetti antiarhtimu. U visu d'ape pò aiutà à aumentà u voluminu di sangue. Apiterapia hè aduprata per ei malatie com angina pectoris, malatie cardia ischemichi, e cunsiquenzi di l'infartamentu di miocardi, vinu varice, ipertensione, trombophlebitis di l'estremità inferiali, miocardite, arritmia, anemia è miocardite.

Sistema respiratorio è apitherapy

U vellumu aiuta à dilute sputum è espansione i bronchi, è anu ancu un effettu expectoranti. L'Apiterufia excellence si tratta l'asma bronchial, bronchitis crònica, pneumosclerosis e l'effetti di pleurisy.

U sistema digestivu è l'apiterapia

U vellumu stimula u fegatu, a peristalsi di u viaghju gastrointestinali, aumenta u numaru di enzimi digiunuttivi, bile è u juice gastricu. U venomu hè un bonu effettu sullevatu è pò esse usatu per l'ulceri peptici di u stomacu è duodenu. Ùn pudete micca aduprà vena à ape in l'exacerbamentu di a cholelithiasis, gastroduodenite è e hemorroide crònica.

Musculoskeletal and apitherapy

Apriteapy aiuta à articuriziu deformatu, artrite allergique è infatigiosa, artritis reumatoide, a malatia di Bechterew, a contractura di Dupuytren è a contractura musculaire.

U sistema endocrinu è apitherapy

L'Apiterufia aumenta a pruduzzione di corticoesteroide da i glànduli suprarenali. Stu metudu improvesu u funziunamentu di i glànduli sexu è a glutine di tiroide, è dinò l'aiutu à reducesu u zuccherinu in sangue. Trata u diabolu tipu 2 è goiter totoxiconticu.

Apriteapy aiuta cù eczema, psoriasis, neurodermatitis, dermatite, è ancu cù a prurite di a ricerca di ogni localization.

U veru venenu aiuta ancu aiutu di malati ofimatichi: perspettiva pridifera o miopistiche, iridocculite è glaucoma.

Cù u sistema genitourinariu, u venomu di l 'abica tratta u ciclu menstruali, a menopause pathologica, l'adnexitis croniali, a infertilità hormonal è di u tubu. In l'omi, a lista di e malatie guarida hè cusì: impotenza, adenoma prostata, prostatitis.

Contraindicazioni à trattamentu venenu: