A scelta in vita hè abbastanza complicata

Sempre hè difficiuli di sceglie, ancu s'ellu hè di compra di scarpi. Ma quandu, in i nostri mani a vita è a morte di l'amori o di u nostru destinatu, l'scelta queste nantu à i nostri capi cù una spada di Damocles. Pò esse facilitatu comprenda i motivi subconsciousu chì guidanu quandu avemu accettatu (o micca accettanu) certu decizione. Vi parvaraghju chì ogni scelta in a vita hè un passu à cumplicità à l'opera è u preghjudiziu.

Un disastru cù un felice finale

In a rumanzu per William Styroon "Heroine di Sòfia", chì hè culera à un campu di cuncintrazioni, a Gestapo hà riposu a scelta in a vita una situazione difficili: unu di i so dui figlioli - un figliu o figliola - anu da esse tombatu immediata, è chì saranu salvati da a vita. A risposta di sta quistione, hà cunnannatu a so anni di suffrì è, anche si sata da u campu di cuncentrazione, si suicidiu, incapaci di soprappi u sensu di culpabilita.

Pensa chì, prima di sta alternativa è una scelta in a vita di una situazione custera cunfortu, una donna solu ponu esse in una guerra? Alas, nuddu. Dopu à u tsunami in u Tailandese in u 2004, u mondu sanu si sò passatu à a storia di l'australiana Gillian Searle. Idda era vicinu à a spiaggia cù i so figlioli: un annu è un mezu Blake è una Lachi di 5 anni, quandu a prima onda hè stata. Gillian aghjunghjò i zitelli - è hà dettuna chì era purtatu da a currente in mari.

Per salvà , avete bisognu à mantene nantu à u troncu di a palma, chì significa chì unu di i zitelli poveru esse liberatu. "Aghju decisu chì megliu megliu si era un anzianu", dettu a rettili dopu. Ma Lachi ùn si pudia nassi, teme l'acqua è dumannò a so mamma per salverà. Gillian dumandò una donna per riceve u zitellu annantu à ellu. Tuttu u passiu in sicondi, è avà perdutu vista di u so figliolu. Sta storia, a cuntrastari à a novella, hà una fini felici. L'australianu salvò u zitellu, è l'anzianu, cù u so maritu, seguitu à dui ori dopu u disastru: ma questu chì a donna stranera l'hà pigliatu, swanciu certamenti un cane à l'hotel è hà scappatu in a stanza induve l'acqua era ghjucatu. Uni pochi ghjorni dopu, quandu Searles hà viatu in casa, u zitellu era chiancennu cuntinuamenti è tenendu a manu di a so mamma.

Cumu Gigliu passà questu? Perchè l'abbandunà di u zitellu maiò ùn hà micca sapè natale, cum'è u ghjovanu? In vista chì a decisione duve esse fatta da instantà, era una scelta difficultu à a vita, basatu annantu à i so sentenziali veri è l'impulsi subconsciousu, senza cunziddi l'opinioni di l'altri o principii etiti. In quessi casi, quandu, dicenu, avete bisognu di sceglie quale per salvà di u focu: una mòglia o un zitellu, una persona salvatica qualcosa chì hè più impurtante per ellu per i boni ragiò. Scaricate quellu chì amanu più, o quellu chì si senti culpèvule, o quellu chì "hà difficiliatu", dicenu un criaturu è siveru. I ragiò ponu esse sfarenti.

A più impurtante hè chì sta donna hà fatta un scelta in a vita assai complicata, è ùn abbandunava micca, altri omi avianu morta. Hè una bona mamma, perchè intuintu chì u zitellu hà più chances. È hè stata premiata per a so valentia da Diu o di destinazione.


Fantasy about twins

L'elezzioni futuri in a vita sò assai difficili in una situazione estremita - un prucessu rari chì cascanu à a lotta di pocu di pirsuni. Ma ogni noi duvitamu selezziunà un postu, omi, amici, futuru. Perchè l'scelta hè cusì difficiliata?

Perchè avemu a rinunziari tutte l'oportunità eccetu solu una. L'avemu l'avemu anticipatu cum'è parting, perdita di qualcosa impurtante. Un pacientu di un psicologu, una ghjovana, ùn pudia cuncepisce per un bellu pezzu, hà fattu assai tentattivi à l'inseminazione artificiale, è, finarmenti, i medichi dicenu chì tuttu era in modu. Ma a peculiarità di stu metudu hè chì parechji ova sò fecundati da una volta. Hè necessariu di fà una scelta chì qualchissia parte è quale pè sguassà. Ogni ghjucadore futuru hè una sposta felice, ognunu pò diventà un genius, patruni, campeanu Olimpico, solu un zitellu maleficu è amanti ... Sottu influenza di fantasìi di a maternità felice ùn puderebbenu micca fà sceltu è abbandunà i quattru ova. Avà hà parechje gemelli, è pudete imagine chì pisu terribili hè questu. A donna hà appellu à dumandà perchè l'ansietà à i zitelli ùn permettenu micca di guidà una vita normale. Scopri tutte l'uggetti persici, ripienu a casa cù alarma, à a notte quasi ùn dorme è ùn pò micca stà sola cù i zitelli - solu in a prisenza di u so maritu. In fatti, i so pinsamenti obsessivu nantu à un accidentu o un attaccu di latte hè u risultatu di u fattu chì hà impussu u so odi di i zitelli à u subconsciousu. Di sicuru, ùn cunnosci micca. A mamma esterna è affittuosa, incodiava a fantasia di a maternità ideale, l'idea di ella cum'è donna in difettu à l'altru, una mamma eccezziunale chì ùn mai perde a so figliola (ancu à u stadu d'oghje). Ma quantu custu costu una fantasia!


Eempioni parechji , quandu una persona ùn pò micca ellu sceglie di duie opportunità excelente, perchè hè a misericòrdia di l'idee falsa, hè una multitùdine. Un altru pacifieru di u psicologu for longa longa dubbitava quantu agisce: stà cun u so maritu, una persona intelligente, sutile è educata cù quale era sempre interessata, o vai à u so amante - ancu micca stupidu, ma ancu simplice, ma cù soldi, empieza, successu. Opu un divorziu, hà maritatu un amatori, ma cuntinua a soffrenza. Ùn hè micca abbastanza per fà una scelta external, chì hè un attu. A cosa principal hè l'intesa interna. Se una persona hè pronta per trattà a perdita di una di l'opportunità, hè un prucessu mentale è mentale di a perdita, cum'è terapeute, u prucessu di "dolu". Dimissione, pudete campà. Ma parechji ùn anu pussutu d'accetta a pèrdita, e so vite s'entrainenu in l'infernu. Sta donna ùn hà micca ricuperatu a so perdita, hè sempre missing something, suffrissi di depressione. Ùn hà micca fattu a scelta interna. Sè pare à ella chì pò avè un spituatu chì cumplittamenti sanu cumplettamente tutti i so bisogni: l'intelligenti è l'aleguru, è l'empiezii, è ricchi. Ma in rialità, questu hè micca successu.


Invernu impurtante

Una altra rage per ellu sceglie una vita hè abbastanza difficiliosa, diventa un travagliu difficiue - a disprezza di rispunsabilità. Da u puntu di vista di Demyan Popov, in a nostra cultura, l'scelta hè cumplessa per u fattu chì avemu, a disgrazia di l'Europeani è l'Amiricani, sò tradiziunamenti culligati trà i genitori, a famiglia, u clan. Avemu supponi à patroniser è soporta i zitelli, fornitu un ligami potente trà e generazioni. Ward, per una banda, dà un sensu di sicurità, à l'altru - ùn permette micca crescente. I ghjovani ùn volenu micca e ùn sapianu cumu per risponde per a so vita. Per esempiu, un omu appiccicatu appena cun un problema: si graduabile di u college, ma ùn ùn piace l'specialità, è ùn decide micca di ciò chì facenu. Aghju pruvatu un postu, altru, partinu è si mette in casa, à a mo mamma sottu u cantonu. Pare chì questu hè una scelta prufessionale, ma in a realità hè una scelta entre duie pussibulità: di guidà una vita adulta cun tutti i misure è demeriti o di mantene un zitellu. Amici, una zitella, un patri pusà u zitellu per truvà, finarmenti, qualchì travagliu, si facia statu indipendenti. A zitella amoliscia à surtite. L'amichi ùn a più invita à un cafe, perchè ùn hà micca soldi. À u listessu tempu, a mo mamma hè bona, nunda ùn preoccupa. Stu guy si deve finisce u prucessu di sipartimentu, chì si faci in parechje stadiu: a cortà u cordone umbilical, weaning, a prima classa, u periodu di pubertà, è poi li zitici anu da voce da u nidu. A sizzioni hè assai difficili si i figlioli adulti viscose cù i so genitori.


Home scandali chì participanu a mamma è u maritu sò un flagellu di famiglie forciuti di campà in u stessu territoriu. Sicondu Demyan Popov, in una situazione chì a donna hè "entre dui incendi" - un resentimentu di una mamma chì ùn piace à u so figliolu è l'offisa di un son-in-lege chì ùn piace à a so matri - a scelta hè in unequivocale. Una donna adultera hà da pudè ritruvà una ligna trà a so vita persunale è a famiglia di i so parenti. Pudete scopre l'argumenti di i parenti, ma avete bisognu di fà sapè chì, ancu s'elli amanu, vi fàcenu cù a vostra vita inde independente. U stissu scrittu à a rilazioni di u maritu cù i so parenti.

Quandu una persona si assume rispunsabilità è facenu selezziunate in a vita di situazione difficiule per tutti i so azzioni, hè assai più faciule di vive. Ci hè un sensu di libertà. Ci hè una chance di realizà, invece di cumprà i desideri d'una persona. Quandu una persona hà rializatu, ellu hè una vita felice, ogni nova scelta diventa più menu penosa per ellu, perchè accetta a perdita più faciule.


Stufa di u Titanic

U risultu di ogni scelta cusì concreta in a vita hè assai cumpatta, quellu chì hè davanti à noi hè in qualche sensu predeterminatu da a nostra storia persunale è a struttura di a psique. Per esempiu, se a decisione fatta hè causannu dannu à qualchissia, a maiò parte di a persone si sentenu culpabilhe. Ma solu qualchissia making one important choice under the influence of this feeling. Unu di i me amici, un omu maritatu, hà patitu da u fughje cù una ghjovana affannora, ma ùn pensa ancu u divorziu. A so mòglia u ligame è a cumpassione: hè malatu cù diabete.


Un sensu normale di a culpabilità hè incubata in a struttura di a psique. I parenti spieganate à u zitellu ciò chì facenu fà esse fattu, è chì ùn pò micca esse fattu, formate a so supergo ego. Fate l'oghje, hè culpita. Ma in a pirsunalità di un magazinu depressivu histericamente, u sensu di a culpagna creci a una scala patoglica. E, à u cuntrariu, in i persone di u tipu psicopatiche, u super-ego è a culpabilità ùn anu assenza in principiu - hè sustituitu da u scantu. U psicòpadu hà pigliatu una decisione, guidata da u scantu di ellu stessu, è l'interessi di l'altri populi ùn li micca moltu à tuttu. I psiculopuli spessu saranu i zitelli senza figlià o i zitelli da famiglie assai disfuncionale, di quale ùn ci hè nimu per assiste.

Ma a parsunalità di u magazzinu narcisista face u sensu di vergogerie. S'è avemu a gricanza di a culpabiltà quandu fà una cosa chì ùn hè micca cunnessu incù i nostri standard internu, a vergogerie hè u temerà di aspittà mala à l'ochji di l'altri. Perchè u narcisista, hè insupportable per pruvà sottumessi à debule, insostenibile, in necessità di qualcosa. In certi casi, preferia di sacrificà a so vita per avè humiliatu davanti à quarcunu. Ci anu ricurdatu, per esempiu, a storia tràggica di u Titanic. Mentri i passageri di a seconda è terza classa assaltava e barche, aristucratici in a sala di vivaci eranu befridienti champagne. L'Educazione ùn permettenu micca di participà à questu fuss sucio. I preferite per perdu, ma di priservà a dignità.

A pirsunalità di u chjamatu tipu obsesivo-compulsivo tende à pensioni obsezziuli è azzioni, per quessa, ùn pò mai fà l'ultima scelta. Questa persona cambiarà e decisioni senza eternità o ricusà à sceglie a tutti, perchè scantalu. In l'scelta ùn vede micca e pussibulità, ma i praticelli: à a manca andaranu - avete da perderà u cavallu, à a diritta chì andaraghju, a spada faria ... Quandu l'altri dari cunsiglii à sta persona, ellu sempre avà u contraargumentu: "hè bonu, ma ...".


A causa di l'indecisioni pò ancu chjappà in l'altru: in paura di l'aggressione. L'aggressione hè presente in ogni persone, ma per certi persone a so manifestazione hè interdetta. In l'agressione famigliale hè stata cunsiderata qualcosa inacceptabila è terribili, o se i genitori ùn permettenu micca à u zitellu per esse l'esse u so bisognu è i veri sentimenti, crede inseguritate, dipende è infidele. À l'altri risultati pò causà un scontru impurtante in a zitella. Un picciottu, quandu era ghjovanu, hà fattu un altru pezzu cù una petra è era intimurìtu timore chì l'avia tombu. Dopu ddu puntu, ci hè una dispensa interna di agressione per ellu. Ùn si sente micca cundanna, ùn ùn sà di realizà ch'ellu hè in còllera, ùn pudere micca resistà a influenzi esterni è com'è u risultatu in una vita d'altru una persona. U nostru cumpagnu hè di aiutà à rializà a so còllera, è appena amparate cumu per espresà.


L'esemplu canonicu di una tale persona hè l'eroi di a "Maratona di l'ochju". Ùn hè micca pussibile di nigà à nuddu, per offensione di nimu, è per quessa ùn ellu ùn puderete ellu entre duie donne. A quarchi puntu, quandu una grande muntagna hè aghjuntu à i prublemi maiò, spiegà un'alture: chjelli à un collegu chì hè statudu in u collu per assai anni; ùn voli refuser mani cù u cavallu. U visor hè una speranza chì ellu hà per piglià u destinu in i so mani, hà fattu una decisione impurtante ... Ma dinò una ilusione. U finale metaforica mostra l'attore chì ghjuta sottu u vaghjimu di u vaghjimu: ellu, com'è sempre, si va da i sfidi chì a vita tira.