Perchè mi sentu un sensu constante di culpabilita

A nostra tortu hè a nostra carica. Parechje persone si dumandà: "Perchè mi sentu un sensu constante di culpabilita?". À quarcunu questa cundine dura più più forte, à qualchissia hè più faciule. Ci hè sempre una cosa - hè. E cum'è qualsiasi sintimu, hè riflessu in pinsamenti, è per consensu in ezioni. Allura la culpria diventa u primu "paese" di l'avanzatu è l'inimitu di tranquillità. E quì ci sò duie scelte: fate una lotta, perdone è vive o si aghju sempre esse aghjustata da l'erruri è u remorse.

Pianu incredible

In u stessu, un sensu di culpabiltà ùn porta micca nunda negativu. Hè mali, avè un fattu brutale, per capiscinu quessa è riparanu (se pute), o fate l'errore, ripintenza è ùn ne micca ripetitu. In una parolla, insegna per truvà i limiti di ciò chì hè permissibile è micca di trasversà. Ma questu hè ideale. In rialità, hè diffirenti. Generalmente tutti quede agisce assai peggiu: dopu fattu un sbagliu, sò "sceciti" da un sensu constante di culpabilita. E da inertzia, avemu rimorsu ùn solu per i nostri offensiu, ma per l'imperfezione di u mondu sanu. Ùn vi maravigliate induve vene - sta situazione hè di a zitella.

Da una prima età, i genitori, senza esse cunservezziunatu, insegenu à u zitellu se sincerà culpèvule. In u princìpiu, hè ghjustu rimarche annantu à ellu è moralizing, cumu è ciò chì farà, dumandendu e so probabilità di u zitellu stessu. È dinò, in turne, crede constantemente chì ùn ghjustificà l'esperanza. À l'età, a pressione hè sola aumenta. Cammari, culleghi è, in generale, a sucità in tuttu, sò aghjuntu à i parenti. Ci hè chì avemu devi tuttu a tutti. Oghji aiutanu à a so cumpagnia di u so travagliu, quand'elli sò chini, sijeminu cù i figlioli di l'altri abbineghjani, quandu hè assai incùvene per noi, avemu intesu listessi per a vita, ma esse u più duru. E comu ùn aiutà, l'offesi perchè. Hè ciò chì hà da esse tornatu trà un sensu di culpabili è i nostri propri sperienze. Eppuru, sicuru, ùn deve esse cusì. E quale si puderemu esse dichje di e cose più seriu. Quandu de sùbitu stumbledu è hà fattu un sbagliu, grande, anche globale. Se ùn avete micca perditu in u tempu, "hà" "manghja", à u megliu, uni simane, o ancu una vita. E la tranquillità.

Retevule culpèvule

A via per a guariscenza di un sensu constantu di culpabili ùn hè micca solu fàciliu. Letting go of yourself hè sempre più difficiule di cating. Ma l'allungazione pò inizia! A cosa principal hè di piglià u primu passu. È dete esse a realizazione chì un vanu sensu di culpabili hè sempre presente in a vostra vita. Appena avete usatu à fà è s'apprima à questu pensamentu, pudete dumandà. Eppo sò i difficultazioni veri cumincianu. Avemu bisognu à amparà cusì analizà a situazione, capiscenu l'ombra di sentenzi è emozioni, per ùn mancu sia manipulatu da l'altri populi, sviluppà a forza di forza è a fiducia. Tuttu chistu pò solu esse acquistatu da travagliu di travagliu nantu à ellu stessu.

  1. Per principià, bisognu à amparà à cuntrole u so discorsu. Bastamente quandu importa da i paroli "scusassi" è "pardunà". Hè chjaru chì avete bisognu di usà solu un sbagliu hè statu cunfidatu. In tutti l'altri casi, valuta à pensà: sì culata?
  2. Sapete à ricunnosce i manipulatori. Puderanu esse sia culligati è persone assai vicinu. Ma, invece di questu, avete bisognu à dì "nè" à tutti u listessu modu. Questu ùn significheghja micca devenu ancu esse rifiutati. Anzi, avemu avutu a usu di l'usu di u stessu per u fattu chì l'aiutu serà furnitu, ma solu in a più di situazione d'urgenza o micca à u detrimentu d'un sè stessu.
  3. Impurtante hè a sperienza di distingue a respunsabilità di u cambiamentu di i prublemi di l'altri prughjetti à i so spalle. Ùn hè micca bisognu di rispunsabilità, ma à u listessu tempu un sensu di culpabiltà, per i sbagliati d'altri solu perchè qualchissia ùn hè micca capaci di risolve i so prublemi.
  4. Ùn ùn mette in l'autore flagellazioni è chì a culpa sempre segues a punizioni. E pinsamenti sempre à pensà à l'sbagghiu, ùn averebbe spartimentu. Dunque, se u malu ntrigenti avianu principiatu in a vostra vita, vale degnu di pinsà, forsi hè quell'ellu ùn deve esse culperi per qualcosa?
  5. Sapete, se u sensu di a culpabilità hè cusì forte chì ùn hè micca putigente di trattà cun ellu, hè megliu per turnà à un spettiziu-psicoterapista. Di sicuru, ùn hè micca piacevule à aperta à una altra persona, ancu un duttore. Ma a ricumpenza sarà ridette di remordimentu vanu è d'autore flagellazioni.

Cumu pattu

Ùn aghju micca stette finu à quandu u tempu chì a culpiscenu si face un prublema enormi, sùbitu a cumincià immediatamente à ridivà. Per fà questu, avete bisognu di una carta di carta è un saccu. Stu metudu di "lotta" hè spissu usatu per a simplice ragiunata chì vi permette di visualiserà pensamentu. È, per quessa, hè megliu cumprenderà è guardà a situazione da l'esternu. So:

U primu unu . À u più chjucu, fate u ghjornu è fate scrittu. Hè bisogna com'è un rigalu sanu di fatti, nisuna emozioni, senza autorezza è digressione lyrical, cum'è "bonu, ùn aghju micca pensatu ...". A cosa principal hè di ricurdà di tuttu, ancu s'ellu hè moltu vargogativi è displeghjenti, è di scrive.

U passaghju dui. Pigliate chì per ogni accion accumpagna periamatu da a causa o, ancu un pocu, hè impurtante. Dunque, pudete spiegà tuttu! E più importantemente, scrivite oghje nantu à a fini di a storia. Di sicuru, questu hè micca cusì faciule. Spécialmente, per fate una mala punizioni, invistitu l'invidia o, forsi, insulte. Ma pudè admittemu à voi stessu duvete esse sincera è francu.

Step three . Ùn importa micca quantu trite hà sonatu, ghjustiifiche. Penzvi currettamente per quessa chì pudete avè un attu per a quale avete a toccate sì. È finu à chì trova, ùn si micca, ricurdate da ghjornu à ghjornu. Finu finu à u pensamentu di l'innocenza sò fermamente "micca zasadava" in a testa.

Passu quattru. Fate ridereze di u passatu, littiralmenti. È se dì ancu più preziosu, da a foglia in tuttu ciò chì hè registratu. Pò esse credendu è scattered cendizzioni à u ventu, stracciatu in pezzi petitsi è scurtati. In generale, fate cù ciò chì ti piace, solu ùn lasciarà micca. Stu prucessu aiuta à aiutà di liberà l'emozioni negligeni è l'esperimenti. Di sicuru, tutte e culpè da ùn vi manca, ma vi cuntene un pusitivu pusitivu per avanà.

U passu cinque . Certe volte, i nostri sicreti sò scary and shameful chì ùn hè micca simplice di dì à i so parenti. Ma, si ùn vi pudete amparà più di più, aghjunghje cù qualchissia chì ùn cunnosci micca: una persona di fiducia, un capizariu o un cumpagnante occasione. Cù qualchissia, hè impurtante chì si faci più faciule.

Sixisimu. Atone per a culpabilità, ricurdendu chì u passatu pò esse rimessu. Sfortunatamente, ùn pudemu micca retrocede, è fate tuttu di manera diferenta. Ma pudemu dumandà u pirdunu di una persona chì hè stata offretta, chjamà direttamente o riunione, o mentale, se hè quellu o ùn hè micca vivu. In questu casu, hè bisognu di fà imagine l'imaghjini di una persona o piglià a so fotografia è per ellu stessu, ma ferma sinceramente dumandà u pirdunu. E appena da a situazione a lettura, ricurdativi è ùn sia più in questu. Ma ancu di megliu, se u vostru sensibilizazione è a cumprinsioni di l'errore seranu accumpagnatu da accertativi. Per esempiu, avvisanu à l'altri populi di mette in u listessu problema.

Seven Seven. È l'ultimu questu chì deve esse hè u più difficiule. Forsi pervistarè è scurdà. Fate à voi stessu: "Perchè avemu a vita di una vita cun un sensu di culpitu constante? Ùn hè dirittu! "A ghjente ùn sò micca machini. Ancu s'avechjaranu, fate l'inghjulazione, odi, offense. È a vita prisenta "sorpresi" in un tempu quandu ùn sò micca preparati per elli. È l'unicu ciò chì pudemu dì à noi stessu: "Ghjera è passava". Eppo inculcate sta pagina in u vostru destinu è vive senza un sensu di culpabilità, ma cun una experience colosale.

U passatu ùn si pò mudificà, ma perpende nantu à voi, chì serà u presentu è u futuru. Amparate da i sbagli di e lezioni è ùn ne non ripetiri. Stay on the bright side of life - è u sentimentu di culpabilità cessare di vede in tuttu.