Perchè u fugliale di a pelle nantu à a faccia?

In l'articulu "Cosa da fà chì a pelle hè cagna nantu à a face" avemu dettu qualcosa di cura di a pelle chì necessite. Peeling di a pelle di a faccia pò esse di cura impropressu, o serà un sintimu di qualchì malatia. Prima di piglià qualunqui accion, avemu a determinazione di i motivi.

A pelle nantu à a face hè scalata, se:
- solu nantu à a face a pelle hè cagna,
- doppu a lavare affacca chì a faccia hè tirata stritta,
- a furia hè irritata dopu à cambià di clima o per una nova crema.

A causa di scacciatura serà inutilmente cura di a pelle. È, probabbilmente a vostra pelusa hè sensible è di secutu. U tipu di faccia pò esse qualcosa. A pelle scalosa è oliosa, seca è cunglisa. U primu cosa di fà hè di pulizziari a faccia di i scalci di a pelle queratinizzata, e mai più accadute avè micca sensu, se chistu ùn hè micca fattu.

Cosa da fà chì a pelle nantu à a faccia

Dopu a purificazione, fate una masque, fate 1 spinafu di zucchero di pumu, 1 spoonu di zucca di limonu, 1 spoonu di patata, 1 spoonu di zuccheria. Aduprà a mischju per 15 minuti in a fàccia, poi paniate l'acqua calda è aduprate una crema acne. U risultatu sarà visu in seguitu. A crema ùn deve esse solu ùmerica. Dopu à quessa, a pelle ùn hè mancosa a mugcata.

Sì:
- a pelle hè ciacca nantu à u corpu è in a fàccia,
- lavate più di 2 volte à ghjornu, utilizate modu attivu,
- Pigliate un bagni caldoi ogni ghjornu.

Hè a guaranzia persunale hè rispettu, ma cù questu pudete esse u overdo. Se ùn pudete usalli constantemente pruduzzioni cù cumpunenti antibacteriali, permette u privatu a pelle di una barrera protettiva naturale. U stessu passa si pigliate bagni caldi ordinali. A pelle principia à seccia. Hè per quessa, anu irritatu è sbuccià. Rice u so sapellu è gels di gates. Hè necessariu di piglià un riparatu male cù un moisturizing, effettu attivu. Ciaperi calvi ùn cogliu più di 2 volte di ghjornu. Dopu qualchì trattamentu di l'acqua, appiccau u lustru frescu à a pelle.

Se ùn pudete micca vintu senza u bagnu, vi permette micca un piacè di più ch'è più di 2 volte à settimana. L'acqua ùn deve esse ghjustu. Saria bellu aghjunghje un oliu di bagnu assicuratu. Puderanu a mugla è restaurà a barrera protettiva. A pelle ùn deve micca strufinata cù una siccità in ogni casu, hè solu bisognu à piglià un poco umanu.

U pruduttu naturali di a cura di a pelle hè u oliu d'aliva. Hè una struttura spiciale è hè assugata da a stanza da a pelle è perfettamenti perfetta. A ricetta hè abbastanza sèmplice, dopu à a splutazioni o un bagnu, appricà una strata fina di oliu à a pelle. Dopu à 10 o 15 minuti, pat ascima u restu di l'oliu cù una tisole o pilone.

Se a pelle di a fàccia hè sbuchjata:
- A pelle à a pelle hè accumpagnata da pruvede sughjettu,
- a pelle hè ciacca è intracellata,
- questu problema ùn hè micca solu per più di trè simani.

Eccu avete bisognu di pensà. Pitture pò esse assuciatu cù assai prublemi, cumpresa a seborrea, eczema, psoriasis. E se avete rispondenu ancu in 1 di 3 questi, avete sempre cunsultate un dermatistu. Ùn poniscite micca crema è ungulate chì cuntene l'hormone. Hè vale de rinunzià creme è ungulate cù additivi aromatique.

Maschera di u toce per a pelle di a pelle
Add to the egg yolk of half a cucumber di leucoccose, 10 succhi di limonu, 3 o 4 zetti d'oliu vegetale. Aghjustassi a misura finu à a forma di spuma, dopu aghjunghje una cucharadita di floccata o avena. A mascara regule u equilibriu acqua, nutre e purifica a pelle.

Azioni terpiutici à eliminà e allistendu i sintomi
Comu si cunnosce prublema di a pelle pò esse facilitatu da parechji fatturi, ma u trattamentu devè solu a cura.

Renunce u sapellu bruttu. Molti variità di savonu sò assai difficili per a pelle seca. In parechji casi, ponu esse suldati di a peladura di a pelle per sempre, se cambemu à savori dolci cù cuntenutu grassu. Hè riprisentatu di cunservà a soap "Dove", a secca più di a pelle. Certi cocinerani di a pelle puderebettu infurmà a pelle è tutti aiutu à u fattu chì cuntenenu oliu d'oliva. Certi piacerebbe bisognu à fighjure di lotioni cun lanolin, chì causanu allergià in parechje persone.

Ùn aghja micca a vostra pelle
Se tenete una sensibilizazione di a pelle dopu à u bagnu, hè bisognu à sicondu a furza bè senza frottu, ma, solu cù una siccica di manera chì ùn ci hè nisuna irritazione di a pelle. Se l'acqua da a superficia evapora, a pelle hè siccata, in questu casu l'acqua scorri da a superficia di a pelle è da a prufundità.

Utilice emolljenti è moisturizers. Quandu a pelle hè secca, bisognu di lubricate cù qualchissia moisturizer. Ci hè una larga selezione di rimedii rimedii, assai prudutti nantu à grassu. Questa crea una struttura impermisiva entre u pelle è l'aria, chì impedisce a perdita di umidità in u pelle. A vaseline hè un esempiu classic di grass grasa. In a farmaceutica, nantu à una venda libera, ci sò parechji modi per esse e scuperte è amuzzu di a pelle. Se a prublema di u pelle agghicassi, fate u duttore per prescrive bundanza forti per voi.

Avete a cura di a preservazione di l'umidità in u pelle. In più di l'adopru di i moisturizers, cù a pelle fugliosa, secca, avete bisognu d'adopru misuri supplementari, perchè i fondi sò ancu perfetti in a pelle.

In l'absenza d'infezzione è cù a pelle assai secca nantu à e to mani, pudete aduprà una crema di un centu cù l'hydrocortisone. A crema hè appiicata à a pelle prima di andà in dorme, è da questu vinili o guanti di plastica sò sopra à e mani, chì ponu esse acquistatu in ogni farmacevule.

Cosa da fà cù a pelle di a fàccia. Se avete sbagliatu nantu à a stima vicinu à u borde di u capeddu, u nasu, e cigliu, avete bisognu à un 0.5% di crema cù hydrocortisone. Questa crema ùn deve esse applicata più di 1 ora per ghjornu per 1 o 2 simane.

Mascarelli per a pelle è a pelle seca
Mascare di mustarda per a pelle seca
Pigliate una cullizzioni di mustarda secca è mettite cun 1 settimana di l'oliu vegetale è aghjunghje un acqua pocu fogliu. U mistu resultanti serà appiicatu à a faccia per 5 minuti, da esse chjappà cù acqua calde. Cù una pedru pallidu passu, si mette nantu à 4 o 5 minuti nantu à a vista di i macchufi di mustarda ordinali. Dopu tali prucessu, avemu aduprà una crema nutritiva.

A pelle seca è scalizia boni una nutrition bona è a hydration. Pigliate una cuppa spina di melone, 2 cappi, 2 cullizzioni di l'oliu vegetale. Tuttu hè bonu è caliu un pocu.
A cumpusizioni hè appiicata ogni cincucentu minuti nantu à a faccia, varias capas. Senza a mascara in faccia durante 20 minuti, è scumpressate cù un swab umiltatu cù una scorcia di calce, o simpaticamente lavare cù l'acqua caldera ordinale.

Maschera nutiziosa per a pelle seca. Imbulighjate in i listessi proporzioni (1 spoon) d'oliu d'oliva, zuccheri di zucca, latte scuro è cottage cheese. Tuttu à appaghjà una mezora uniforme à ottene una massa uniforme, è ponu una gruta capa nantu à a faccia. E dopu à 15 minuti, lavamu la facciuzione cù l'acqua calda, è serà ancu megliu se ne fenecimu a nostra faccia cun un cubu di ghiaccio da u acqua.

Sì avete una fugliale scaly pruvate per fà una ricetta: pozzu, 1 spinafu di casgiu grùassu, 1 spoonu di latti quarchi, è megliu utilizatu grassu grassu in uce di latte. Una picca calenta una culloca di l'oliu vegetale, un pocu di salinu è aghjunghje à a mistura. Una volta, rinfriscà è per 15 minuti, mette nantu à a faccia, pate lavenu cù l'acqua à a temperatura di l'ambienti.

Rice di u casgiu Cream per a pelle seca . Pigliate una cullizzioni di casgiu cotte, una cullarina di l'oliu di pezzu o ½ pepina d'oliu di pisci, una culletta cuppa sopra ghiacciata, una culloca di tagliola, una cullizzioni di casca di limonu secca, mandarina o aranciu (pre-terra in farina). Tuttu u mischinu è impone nantu à a faccia di un capiddi uniformi per 10 o 15 minuti, pudite lavate a vista in acqua calda. Bonu per quelli chì anu capillu dilate.

Pigliate 2 cullizzioni di l'infuzione di l'anziani, (per questu, 2 cullen di teurione di foglie di zuppa di secco farfantaranu da cun ½ tazza d'acqua fervente, fretenu cù una tapa è affissate 30 minuti è tene). 1 tablespoon ole flakes, fate a coccia in latti, finu à chì a vassa viaghja, è mischjà tuttu (infuzione di foglie è mandarina oatmeal). Puderammo una massa cálida nantu à u collu è a faccia cun un colpu spichju, pudemu lavà a faccia prima cun acqua cale è po cù l'acqua fresca. Dopu issu prucessu, a scala di a pelle hè freschata è affucata.

Per a pelle fugliale, caldu calami u vegetale o l'oliu d'aliva. Scorcheremu u ciuperu di cotti in oliu è frettu a rusticità. L'oliu nantu à a faccia seremu una media ora, è da seguiteremu lavamu l'acqua calda.

Mascara di lice per a pelle seca di a fàccia. Per fà questu, piglià 1 culletta spuglata di lignu, pour 1 tazza di acqua foglia, fassi fraccalà finu à chì a consistenza ùn hè micca mancu grossu. Let cool the mass to make it warm, and apply for 10 or 15 minutes, then wash off the mask with warm water. Hè un bonu effettu sulforatu è aiuta à eliminà a peladura di a pelle.

Poi s'immisturisce è purifica a pelcula scalosa da a ricetta : una culloca di capelli di linden seconde farà vintu ½ tazza d'acqua fogera è fridda solu. Pigliate una colonna di tile è aghjunghje cù 1 spinafuia di farinata è 1 spinafu d'oliu d'oliu. Se u mistura hè moltu, diluite cù infuzzione di cal. Sè pussibuli, aghjunghje à sta infusione quarchi putti di vitamina E. U massu resultanti, mette nantu à a fàccia è, dopu à 15 minuti, lavuleghje cù l'acqua calda.

Mascara d'ova. Piglia una rosula d'ova, aghjunghje una cucharadita di flocculata d'avena e stirate cun 1 tablespoon d'oli vegetale (qualunque). Pusitemu questa massa in faccia, masajuleghja un pocu. Dopu à 15 minuti, lavane cù acqua calde. Questa mascara sarà bona per a pelle di a pelle.

Maschera more. Pigliate una cullizzioni in leghje secca: chamomile, st John's wort, milfoil, zucca, frasi, cons di lupu. Mesturà è piglià 1 spoonada di e chjucchi è fremenu 1 tazza d'acqua furiu, è aghjunghjemu a brùpara per 20 minuti. Pigliate 2 cullizzioni di l'infuzione di liquid, aghjunghje una colazione di u zucchero da una dolce, 1 focu è 1 colti di coce di u meli. Traspirà a faccia cù questa mutazione è avemu da lascià nantu à a fàccia durante 15 minuti, da pudemu lavandemu cù l'acqua calde.

Una cullizzioni di nutrittiva cuncha mezclita cun una cullizzioni di mayonnaise è una cullizzioni di te foglie di tè tè in tè. Puderemu annantu à u collu è a faccia in una fina, ancu capelli, dopu à 2 o 3 minuti, appricamu un capu più. Dopu à 10 o 15 minuti, lavamu cu u latto quandu, chì serà diluted cù acqua in proporzioni ugguali.

Una ricetta per una nutizie, maschera tònica pè a pelle seca. Pigliate l'isula di l'ova cù 1 spoonu di crema agria, aghjunghjenu a crescita secca di una mandarina in u macchini di cafè è copre a mezcolita cù una cupizza. Dopu à 15 minuti, aghjunghje una cucharadita di l'oliu vegetale è mischjianu. Cù un colpu spìritu, ponu una mascara in faccia è lasciate un poco, poi l'arrimbà cù l'acqua calda.

A prescription of a masked rejuvenating for skin sece of face. Emu piglià 1 spinafu di crescita gruelada, una culloca di cucumber juice e 20 drops of propolis finu à chì a spuma figura. Pruvucassi assai una cumpusizioni per 15 minuti in a fàccia, sguassate cun un discu umitu, di cuttimi caliu, dopu chì aghjustemu a fàccia cù un zuccaru di zucca.

Refreshing mint mask for skin dry. Pigliate 2 cullizzioni di foglie freschi o secchi, è poverà un vetro di acqua fogera. Fate fogghi per 3 minuti, fighjemu un pocu è tende. Un ciuvinu fittu di e foglie sarà appiicatu à a faccia è dopu à 15 minuti partiremosche cun una padrona di padedda di padedda.

Blanjenu è nutizie nantu à a pelle per a pelle seca. Pigliate una colazione di grassa addina, aghjunghje cù una colazione di verdura verde. Pozzu nantu à questa faccia maschile è dopu à 15 o 20 minuti lavora a faccia d'acqua cale.

Maereoni cosmetica per a hidratazione è nutiziosa a pelle seca di a faccia. Puderemu fretallu l'oletta d'ova cù 1 spoonfula di l'oliu di girasole è sciecchia u mistu resultanti cù a faccia. Dopu à 15 minuti, lavò a più maschera cù l'acqua calda. Questu hè acquistatu cum'è una mayonnaise naturali, chì hè adattatu per manghjà è per preparà capretti face.

Una ricetta per una maiò nutritiva per a pelle è a pelle seca cù effettu prune. Emu mischju in a stessa pruduzioni crema, crema agria, latte e furmagliu gritu. Impulsarà a maschera riceva una grossa cullana nantu à u collu è in a faccia per 15 minuti, da pudemu lavoru cù l'acqua calenta.

Fate l'oletta cù a melata, aghjunghje l'oliu di pezzu. Pute a mascara in 3 capigliuni, facendu ogni capu stalla pocu. L'ultimu filu hè tenu durante 10 o 15 minuti. Lavute a più maschera cun acqua cale, è, se ne necessariu, appricà una crema in a vostra face. U cursu di trattamentu hè 25 maschi tutti l'altri ghjorni.

Mascara per a pelle seca di a faccia. Pigliate 2 cullenade di u meli, 1 cucurrucana di latte naturale, 1 alberghiera, 1/3 banana.
Se ùn site micca sicuru chì a mantenza hè naturali, sustitùtinu cù qualchì verdura, per esempiu, l'oliu o l'amandule. Ancu usemu cottage cheese, cream, fatty sour cream.
Preparate una maschera: per questu scald l'albergo, avemu da ascizzà cù acqua fridda, caccià a pelosa è caccià a petra. Passeremu a banana e l'albicoccia amparati à una macchina di carne o l'avemu intristu in un mezcladoru. Cumpiemu u melu è a mantova è aghjunghje a massa resultanti à a polpa di frutta. Tutti mischiati. Emu pute una mascara in 15 or 20 minuti, da pudemu lavandemu cù l'acqua calda. Facemu masks 2 o 3 volte à settimana per un mesi.

Avà sapemu ciò chì fà, se a pelle nantu à a faccia hè falata. Appliunendu e ricette di queste mascara, pudete migliurà a cundizione di a vostra pelle. E duvete bisognu à seguità a vostri pelle più per fà più piacevuli è velvety.