Cu cura adattata di a pelle juventus

Cum'è sapete, ogni persona hè bella in u so modu. Hè presuppoienti di stà in cumpagnia di qualsiasi standard, perchè tutti i nostri imperfezziunati pò esse trasfurmati in "pezzi", in dignità. Li cumplicati circa a so apparizione si sorgienu principarmenti à una età ghjuchada, quandu i ghjovani ghjusti ùn sò micca satisfied with age features that affect the condition of their skin facial. Ma l'apparechju adattatu di a pelle nova pò esse eliminati assai problemi di l'apparizione, è per quessa, cumplicati. A regula principale di cura adattà à a pelle juventus hè a regulezza, a cunsistenza, a regulezza di l'cosmetologia d'urganisazione.

A nostra pelle fatta da trè taglioli: l'epidermisa (in u quandu u prucessu di regenerazione di cellulare), a dermisa (a membrana elastica in a quali si trovanu a glandula secretarii di a so facial), u tessulu grassu sottucatatiu (chì hè cunsiste di caghjoli di grass). A nostra pelle hè una strata protettiva, participeghja in u prucessu di termoregulazione, respira, u metabolismu. A cundizione di a pelle ùn pò micca sempre esse stessa. Varia sicondu u tempu di l'annu è ancu nantu à u clima, nantu à e caratteristiche di u travagliu è a vita umana. Dunque, a pelle à parechji volte precise una cura diferenciata.

U cura appressu à a pelle ghjovanu hè principalmente cuncessu da u so tipu. A più veramente, u to furore di u pelle è i cura appruvati pò esse determinate da un cosmetologu. Ma hè pussibule è di domicile per definisce u tipu di a pelle hè.

A distinzione chjaru trà i tipi di pelle ùn pò esse realizatu, ma cunventia, tutti i tipi di pelle sò spartuti in trè gruppi: secche, grasse, normale. Ora i medichi-cosmetologi distinguiscenu un quartu tipu di coghju - cunfiusu (mischju), a pelle di stu tipu avà ancu bisognu d'assistenza appruvata.

A pelle normale nantu à i forchetta hè liscia, finta. Ùn cuntene una cantina suffirenzia di umidità, ùn si forma un brillo greche. Tali pelle sò generalmente cunsuladori prudutti di cusmeticu, ùn ùn mostra micca e pori dilate è punti neri.

A pelle seca hè magica, sensible, hè bisognu di purificazione è cura. A pelle seca hè propensa à freti freti. Ùn ha micca puteri dilunatizzati, ma hè più propensu à a formazione di zimmione premature. A pelle pò esse siccà è per via di cura in modu impurtante. Per esempiu, u lavare freti cù l'acqua dura pò degresa è secca ancu a peddi nurmale.

A pelle Azzurri hè propiu à l'apparenza di brillo grise, pori dilate, punti neri. A pelle Azzurri pò spessu spusciate e spina, infezzione, in particulare si hè indispundarevule.

Raruta in una donna, ci hè un pruttu ideale. Solu l'assistenza propria pò fà a pelle belle è sana.

Per a pelle di qualsiasi tipu, unu deve esse cumincià à piglià cura di una prima giovane, postu chì hè sugettu à diverse influenzi: atmosferichi, temperatura. A prublema di a pelle hè affettata da espressioni faciali, abituamenti male è assai più. S'ellu ùn hè micca bè di cura di a pelle, serà sottumessu di cambiamenti, prima imperceptible, è da poi riversibile. A pelle pò esse furmata, flabby, secca, u so crescente premature can begin.

I prugetti higiènici per ogni tipu di pelle sò distinti da i seguenti:

- purificazione (cù l'acqua è un mezzu per lavà, adattatu per u pelle);

- toning (tonic);

- cibo (crema).

Per lavà, usamu questu o quellu acqua. L'acqua più adattata per lavà hè 34 gradi (micca friddu è micca calda). Sta tampiratura di l'acqua favorezca à u tonu di a pelle di a faccia. L'acqua freda aggrava a nutrimenta di a pelle, pò causà estrechissement di i navi. A pelle pò esse diventata è diventata cuttutta cù armi premature. L'acqua fredda si deve esse usata aduprà a fàccia di parechje volte à settimana, ma micca sempre. L'acqua calda rinfriscia u pezzu bè, ma di lavurazzu di ghjornu cun l'acqua calda dilates i vini in u ventu. A faccia diventa un ombra rossa, u poru si espanda. Per rinfurzà i navi in ​​a fàccia di u lavu contrare - acqua fredda è freda, finisci cù lavà cun acqua fria.

Tonic è crema sò aplicati à a pelle, dopu à purificà per i linii massaggi. Li ligami di masaje sò i linii di u minimu stretchimentu di a pelle. Nant'à u quella, partianu da u mezu di u manduca à u mandibula per i ore, in i pani, - da i cantoni di a bocca à l'uce, da u mezu di u labellu superiore à l'uce, da l'ale di u nasu - à l'uce. Per ùn ùn stenderà a pelle, a crema hè appiicata cù movimenti light patting.

Una volta à settimana, i mascarelli face usanu: nutritiva, ricuperà o assecenu. A mascara hè ancu aplicatu à i movimenti di massaggi, saldatu da 20 minuti, è piuvitatu cù l'acqua calda.