Agghiunciu un catu caru è diliziosu


Ricunnò Preferitu per fà un pastellu di casa, è u furmèntu? E lùcenu di dulori ùn aiutanu micca, è u maestru ùn pò micca venite da una volta. Ùn vi scantatu, ùn ci hè un modu! Avemu suggerutu chì avete coccu un magnificu biscottu grandi ... in ligna nantu à una puchina. Credu chì u furasteru u caldi prezzu è cusciottu hè difficiule, periculu per u prublema di famiglia? Avà ti pudemu pruvà per voi chì questu hè micca cusì!

I prudutti cose u minimu. Per affucà un bagnu splenditu in una panezza di circa 22 cm in diametru, piglià:

4 ova di pollo

1 tazza di zuccheru

1 tazza di farina

un pezzu di salitu

Inoltre, avete bisognu di un cìrculu chjucu da un paparu è un diametru uguali à u diametru di u fondu di a panetta, un pappagallo di cuttuni limu è, in fattu, una paleta di circa 22 cm di diametru cù una tapa. Sì avete trattatu nantu à una stufa di gas, avissi da cunsigliu per fà quì cù un divisore sottu a panella per guardà a flame equitativa distribuita. Cusì, avemu aduprà a preparazione di u biscuit.

L'oghje deve esse sceltu una ora prima di pudè, perch'elli si trovanu a temperatura di l'ambienti. Farina immediatamente prima di coccia per sift, per saturà cù l'osigurimu, in un pezzu separatu. Oghji divinamente pulitizzati in i lami è squirri. In u tazzulatu di preparalli a pasta, mette l'arragghi. Oghje i biancu cun pezzu di salini cun un mezcladoru. Se u mezcladoru hà un cambiamentu di velocità, hè megliu cumincià à inizisce una veloce veloce, anu aumentatu gradualmente cum'è chì i proteins chjuchi frenà. Senza senza firmarisi, in un pocu di ricevuti, avemu l'azuccaramentu. I Proteini sò turnate in una massa exuberante è elastica. Sì l'arriccate cun una cullette è ponu turnà sta cullette, l'ardutti ùn deve micca cascà.

Dopu chì i bianchi sò batti, preparanu una pane in quale per foglie un biscottu. Posa nantu à a fondu di u pane un cilamentu oliu di carta per foglie. I mura di u panu ùn deve micca greased by any means! U grassu "falla" a pasta, ùn devi micca permessu di risu propiu. Turn the hotplate in under average. Pundu a pane nantu à u quematori. Let it warm up, finu à purtate a massa pè i vostri sensi. Ùn chjude u panu cù una cupizza. Mentre chì a panella hè calda, seguiteremu per fà a pasta. Unu unu unu entrà in l'anziani in l'albumen cù u zuccherinu, mentre cuntinuava a batta cù un mezcladoru. Dopu à quessa, u mezificatu hè eliminatu, ùn hà micca bisognu più. In seguitu, a pane hè stata aminata cun una cullette (convenientemente di legno, ma hè pussibile è di solitu, da acque inoxidable). In a massa, aghjunghje una cuchita di farina, ogni tempu cun prudente, trascendendu da a cima di u fondu, cum'è "si vultò" a pasta. Hè fermu chì ùn ponu micca interferiti, perchè l'arrabbià ùn si metteranu è e burbuli di l'aire. Inutili, a massa sarà massa densu. Ùn hè tantu longu. Aviu hà avutu una pasta di l'ombra sputica cusì vultendu in coherenza. E a panica in questu ora hà digià calatu. Pour a massa di biscuttimenti, aghjustatu currettamente nantu à a stufa è firmate fermu cù una tapa, impannillata in una spugna di cuttuni. Questu hè un segellu supplementu, perchè quellu vaporu ùn ùn sparisce micca di a panetta durante a robba.

U biscuit in una pannella cù un diametru di 22 cm hè furnitu vicinu à 25-30 minuti. Hè assai impurtante di capisce quandu hè prestu. Eppuru, o quasi prestu. Dopu qualchì 20 minuti avete sentu un odore diliziu. Biscuit "aghjuncò". Duvita hà risuscitatu, sarà prestu prestu. Dopu à sett'anni minuti, pudete sublevate a tappa è punzzione di u biscuit cun un raffu persianu (o puzziche). Se u lustru hè seccu, senza a pasta di testa, allura u biscottu hè prestu. Sì dapperu, cù una pasta stucanta, sughjate l'ùtili. Dopu à cinque minuti, verificate micca di patevanu. Ùn vi maravigliate di l'apparenza di a biscuttina: hà da ... una superficia bianca. È ùn hè micca surprisante. Dopu tuttu, ùn avemu micca scuperta ghjustu, u top era cun vapore. Ma sta superficia hè chjara. Quandu u biscottu hè prestu, rinfriscà a tapa. Chì pare è cinque minuti. Dopu questu, cun un filu finitu finitu (se a panetta ùn hè micca cun u stanchinu) o una spatula di Teflon fino (se a pan cù un capigliatu speciale) cura cù cura e separà a castagna da i mura di a panella in tuttu di u diamitru. Allora vinarà. Hè megliu nantu à a retaglia, ma per vugliu di una reta ch'ella hè pussibule è nantu à una tavula di legno. Perchè À u fondu hè u paper oiled, un biscottu facilità per separà. Eliminà u papetu. Biscuit hè prestu. A so superficia blanquasunita hè in modu incarceratu in ogni crema.

Per pranzi bagnati sò adattati da l'aluminiu, l'azzaru in inoxu o cù u revestimentu di Teflon. Una cundizione impurtante: anu avutu ancu parechje, senza bisoso.

Bon appetit!