Ughjetti di uce di acrilica

Molti chjosi anu da pruvate di rivelà parechji unghji nantu à i so sculture. In u corsu sò parechji rotuli, pinti, aghjunti, spaghetti. Qualchidunu avè un pezzu di l'arti, mentri àutri s'imbutta. A maiò parte di noi vulemu esce da a ghjente è aghjunghje amuletos entusiastas. Ma ùn tutti ùn pò furnisce un viaghju à u salone di bellezza, per via di mancanza di fondi o di u tempu. Per quessa, assai donne sò maestru maestru di u pittura di unghji.

Ughjetti di uce di acrilica

Per fà una opira di l'arti da unghji, ci sò assai sfarenti e vernici. L'scelta di queste o altre ombra depune da u vostru imaginazione è u gustu. Interessante è belli vistu ungliu pitture cù acrilti. Questi chjappi stand un pocu menu di u costu di vernici, ma questu ùn face micca a qualità di e pintures.

Per maestru l'arti di pittura di unghji cù i pittura acrilica, avete bisognu di cumprà un ghjocu di strumenti. Questu settellu pussedi scorta di tanti dimenisuni cù tralci di parechje spessioni. Se ùn pudete micca micca o ùn avete micca imaginazione imaginariu, pudete turnà à un prufessiunale per aiutu. In ogni cità, ci sò assai corsi induve insegni arte di manicura. Ci sò numerosi pubblicazioni stampati, è ancu in furmazione elettronicu, à traversu quale puderanu a maestru di u pittura di unghji cù i pittura acrilica.

Avete bisognu

Technique d'esicuzzioni

Pudete cunsiglià cumminciare cù u to pulenda, hà più travagliu di travagliu. Pigliate a paleta. Posa nantu à una tinta gialla acrilica gialla, rossu, bianca è blu. A prossimu di a paleta, mette u napulinu. Pigliate una piccita spugna. Pulsà a punta di l'spugna nantu à u centru di i 4 pitture di acrilica, è dopu nantu à u napulinu. À l'spugna anu stampatu 4 acrilti. U primu passu hè di cumincià cù quelli chì e staciuni siccà.

Pigliate una sponja, perchè quì sottu, ci hè una pintura di acrilica blu. Pettite una spugna nantu à a punta di u unghje è pressu à u vinu. U listessu, fate in u centru, cambia l'spugna, ci anu da esse chjudi è bianchi sottu. Pulsà l'spugna à u unghje.

L'spugna hè pressata à u liceu più minimu di u filu, à a parti suprema u diritta righjone di u fundu. Se u spaziu di u vinu ùn hè micca coperto ancu cù e tinghje, a prutezione a spugna in a superficia libera di u unghje.

L'spugna vole esse vultata per ch'ellu ci hè una pintura di acrilica blu in cima. Cù l'aiutu di un liparosu d 'oru cuntene 5 linii, aspittà d'aspittà chì u vernice si stalla. À a superficia pintada di u unghje, posto 3 zipuri di vernice vernice. Aghjeghja pocu a punta di l'agulla è piglià u stintu. Per ognunu di sti 3 drops of lacquer plant nantu à u stintu. Espera finu à chì u vernice s'assicta. Pigliate una lacada chjaru è pintàla cù una unione. Hè a prutezzione di u disignu d'unghje è dà più brilli. U vernice si purga.