Perchè u pede falò in a finestra?

Ciò chì significa quandu un titmaturu culpisce in a finestra?
Ancu in i tempi muderni, quandu tuttu hè duminatu da a tecnulugia, e persone continuanu crede in parechji sinceri. Per esempiu, un fallimentu, se un ghjattu neru curria per a strada o per migliurà a so cundizioni finanziari, se a piccita cumincia à a finestra. Agree, per vede un ciannu pocu, scappa per una finestra hè una opportunità rara. Dunque, avemu suggeratu chì vi cunzidira si valisate d'interpretà u fenomenu cum'è un segnu o un cumpurtamentu di l'acellu logicamente.

D 'unni ci era un signu annantu à l'uccolu, sbattivanu a finestra?

Per crede o micca in i miràculi, un affari tutale di ogni persona. I nostri antenati crèdenu chì u titmouse pò purtà noi belli è boni. Prima di prucederà à l'interpretazioni, vegemu perchè l'acelli sò purtati sti modu.

A spiegazione hè abbastanza sèmplice: i titmouses ùn vulianu micca voltu à e regioni più caliu per l'inviu, è ùn anu micca solu alimentazione. Vìdenu u lume da i finestri, è da i crachje sentenu l'odore di u pane è l'altri alimentazioni, perchè pruvate per entra in l'abitudine umana è cose è manghja. Cusì, ùn ci hè ragiunata per esse bellu ghjornu da stu signu. In ogni casu, i nostri antenati prifirivanu ntroduciri la riunione cù l'alloghju dun modu diversu.

In l'antichità, i finestri di a casa si sò cunsiderati un portali, una ligami trà u mondu di i vivi è i morti. Tuttu perchè u mortu in quellu tempu hè stata tolta da a casa per una finestra. Basatu nantu à a tradizione, a ghjente hà cridutu chì l'avecanu culpiscenu à a finestra à a morte imminenti di unu di i membri di a famiglia.

In ogni casu, ci hè un oppostu oppostu. U signu si cunsidereghja auspicious, se era una finestra o inagriccialla in a finestra. Questi paesi di l'antichità eranu cunsiderate cum'è guardianu di una casa, perchè oghje persone chì deve esse amici di una migliura di una situazione finanziaria, avanzatu di serviziu o qualchi messagi boni.

U tit hè culpitu à a finestra, per chì?

Quandu l'impegnu di un pappaghju à a finestra hè stata cunsiderata da parechji per esse un furore di prublemi, ci era manere di impediscenu difficultà.

  1. Per prutezzià a casa da u danu, ogni membru di a famiglia averebbe attaccà una cinta rossa à u manicu di a finestra.
  2. Per eliminà i difficultamenti, rowan hè stata utilizata. Per questu fiancu, i mancu di i pianti eranu stati cunpostu è pusendu entre i finestri di i finestri in a casa.
  3. Una altra manera di cummattiri u disastru imminenti hè una simplicità di u pappu di lignu. Ci si deve esse postu nantu à a finestra com'è se a porta era abbandunata è surtite a casa per almenu una ora, pigliò cun elli tutti i domicilii è anchi animali. Hè struitu chì i prublemi, avendu intratu ind'i l'alloghju, nimu ùn ùn trovi u scurdà.
  4. I nostri babbi cosevanu, si a finestra hè stata culpita blu, bisognu di cunsecrate a casa. U primu cosa di fà hè lavà a finestra, aghjustendu un pochi ganduli di acqua cunsacratu à l'acqua cusì cumunu. E cammisa per tutte e sughjetti in l 'uruguaise cù una candela in i vostri mani, leghjendu ludi.
  5. Dopu chì u titmouse hà attaccu à a finestra, a casa più chjucu deve esse tene tutti i monti chì sò in casa è i purtemu à a intradazione vicine di e strade. U soldi sò stallati quì, persuadi a disgrazia à retrocede è si ne vanu senza retrovisione è parlendu.

A Prudizzioni ammenta chì parechji sinte, particularmente negativu, sò solu affettuenu e persone chì crede in questu. Cusì, hè megliu ùn prisintà à u sonu di l'acelli in a finestra, perchè ùn ci hè una spiegazione naturali completamente naturali per questu. Ma sì sè statu supersticiosu, megliu cresce in i signali positivi, perchè u bluebird, in più di l'impurtanti di u prublemu, hè ancu cunzidiratu un simbulu di una prima addiziunaria à a famiglia.

È ùn si scurdate di aiutà à l'acchj paese nantu à l'invernu duru, chì stallate e migliori di pane nantu à u ventu.