Tradizioni romantica: voi di festa

Vucali à a casale in l'ultimi anni avianu diventanu fenomenu assai populari. E se in u matrimoniu in a Chiesa Ortodoxa, u scambiu di vò è impurtanti è ùn ùn entri in u ritu, dopu in u prucessu di u matrimoniu in l'aghjuntu di a registrazione o in a strada, i ghjovani pò dì ancu qualcosa cosa impurtante à l'altri, facenu promessi d'amore.

U ghjornu di a sposa è di u sposu ponti romantica è a sensualità in u prucessu spessu lacuna. Ancu l'invitati più antichi soffrenu u core, quandu tocca e parole nantu à l'amore, la fideltà è a vuluntà di vive cù l'altru un sonu di vita longu è bonu. Questa tradizione di a famosa vittura hè trovi in ​​parechimi ceremimonii europei, chjosi è eclesiasii.

Naturalment, voti ùn sò micca solu serii, ma ancu comic. Allora sò capaci di disturbà a situazione nerviosa è dà una occasione per sordi una volta.

U votu di a sposa

I vucali à casate sò generalmente sò parechji parte. À u primu, i ghjovani pò dì di quantu hè felice chì sò stati cumpresu u so cumpagnu, è aghjunghjenu a so sorte per ellu. Allora ci sò e prumetti è i cumandamenti. Pudete un passaghju di un travagliu adattatu o, si avete un bellu ore, cantate un cantastru. A cosa principal hè chì tutte e parole come from u core è sia chjesa di sincerità.

Prima di riceve scritta un vutu di u casu di una sposa, avete bisognu di negocià cù u sposu ciò chì u vostru votu di u matrimoniu serà: romanticu o comicu, postu chì hè megliu sustenevi à l'altru stile. Includite a vostra musica favurita chì porta ricordi piacè di u vostru amatu, intone à un sensu romantica è pruvate di trasmette nantu à a carta o da l'informatiche e parolle di i vostri sentenzi è aspirazioni. Ricordate chì voi eseguite ancu esse listesse da i invitati, per evitariate i dati intimi innevatoghji.

U testu di u votu di a festa ùn deve esse assai longu. Ancu 2 minuti sò troppu longu. Pruvate per esse bellu, ma cunvince. Dopu scrivintendu un ghjuramentu, appassiunà à fà fronte à un specchiu o davanti à una sposa d'affissà per dà u vostru parolle cusì chjaru è eloquenza.

U testu di i voti di i ghjorni pò esse siguenti:

Sò cun mè à a matina, sì cun mè à a notte, hè cun mè in gioia, sò cun mè in tristura, in i mo pensioni, in i me sogni, ma a maiò parte di tuttu, cuccienti, sì in u mo core. Per sempre!

***

I love you. Oghje hè un ghjornu particulari.

Duoppu avete statu solu un sognu è un preghjudiziu.

Grazie per quellu chì site per mè.

Vi daraghju cura, rispettu è pruteghje.

Aghju daraghju a mo vita u mo amicu è u mo amatu.

***

Quand'i aghju scuntatu, sapia chì u significatu di u veru amuri. Aghju prupietatu chì, finu à ch'e aghju vive, aghju anu glurificatu è rispundimu. Seraghju rinfuzzatu per voi è hà da travaglià per assicurà chì a nostra rilazioni cù ogni annu hè più forte. Aghju prumittu di esse ongiuttu è à sente à voi, rispettate sempre a vostra opinion. Aghju pruclatu chì aghju esse a vostra vera anima è corpu. Aghju prumittu di esse per sempre.

***

Avà, annunziendu l'ochji, cum'è quantu ti vògliu! Quandu sò stata solu l'embodimentu di u mo sognu, ora hè stata vera. Grazie per tuttu ciò chì mi fate per mè, parte di u ricordu di a mo vita cù significatu. Duna a me vita nantu à e vostre mani, a mio ànima è u core sò solu per elli.

***

I love you. Sì u mio amicu.

Oghji ci casu à voi.

A prumessi, incuragisce è inspirerete, riri cun voi

È per cunsola in tristura.

A prumessa di amare in i boni è di u male,

Quandu a vita pari faciule è quandu a vita pari vera,

Quandu a nostra rilazione serà facilitatu è quandu avemu avemu prublemi.

A prumessa di prutezzione è per sempre d'onore.

Tuttu ciò ch'e prumittu e oghje è tutti i ghjorni di a nostra vita.

Grazie à voi, riri, mi sughjettu, ùn sò micca paura di so sughjornu.

Mi aspettu ammenta cù gran gioia per passà u restu di a mo vita cù voi,

Caring for you e aiutà in tutti i difficultazioni chì a vita hà preparatu per noi,

Ju porghju esse veru è dedicatu à voi per u restu di a mo vita.

Vuddi di u sposu

Parechje omancu abbandunate i voti di cunjunamentu, crede chì esse l'esurtazione di i so sentimenti in u publicu ùn hè micca una bona idea. In ogni casu, se u vostru amatu di i sogni di senti da voi i parolle di l'amuri à una casale, ùn site micca avutu messu in annunziu. In fine, ùn hè micca necessariu di scrive un ghjuridore stessu. Pudete piglià i testi findi o leghje un poema romantico, pigliò a bride da a manu è u so persona di vista in u so ochji.

In u ghjuramentu di u sposu di u matrimoniu, ci sò in norme prumetti per pruteggiri a mòglia trà tutti l'atune, per pruteggià è di esse un fidu ancu in tuttu.

Esempii di vuta di i sposi di u sposu

Tutti i mio pinseri about you, u mo immortale love.

Ùn sò solu per vede cun voi o micca campatu in tutti ...

Amore à mè è ùn mai cundannate u fede di u vostru amatori.

Per sempre tòiu.

U sternu hè u mio.

Parente inseme.

***

Da u mumentu chì avè vistu prima è hà sappiutu chì tipu di persona sia, vi dettu chì mi vogliu vede cun voi per tuttu a mo vita. A mente, a bellezza, l'ànima di ciò chì anu fattu da a natura, ispirazioni è fendu chì mi sentinu megliu. A prumessa di voglia sempre, tutte a mo vita. Aghju prumittu di rispittàle, sè sempre onestu è fideli. Ju in tribunale per ghjornu.

***

Avemu prumessu di l'altri per esse amici e amici cose in u matrimoniu.

Per parlu è esse, cunfidarà è apprezzà l'altri, rispettu è assicurate l'uniquenessi di l'altri;

Mantene è facenu più l'altru durante tutte l'amore è l'duluri di a vita.

Demu a prumessa di sparta i nostri esperimenti, i pinsamenti è i sònii, finu à quantu valè a nostra azioni cumuni.

Let our life forever bound and our love us helps together.

Cumpliremos una casa in quale l'armonia regnarà.

Chì a nostra casa si sàzianu di paci, felicità è amore.

A prumessi e ti appiccicate è ti vògliu.

Tutti malu - scurdate, capiscenu tuttu, perdona tuttu.

Mi circundaraghju cun cura, attenzione, calidez.

Ju por di quelli chì sò in questa mesa

Ùn penseraghju micca per quellu chì chjode l'affettu.

Aghju fattu tene tenerezza, fidi, amore!

Vi scurdate di ddu ghjornu, un piacevule, un sensu sinsuisce,

È un mumentu chì u focu spunta.

Ddu saggiu sacru chì ghjuranu per guardà!

Ùn rumpierà a cunniscenza di un filu finu.

Divide in meza l'amarezza, dolcezza, sognu.

E pigliate un altu impensable.

Fall - together, and together stand obstinately.

A matina u tù è u zitellu sò bè.

In pena, in debule, in teme - ùn turnate micca,

Ùn vende micca, ùn aghju micca tradutu è ùn vi ùn lasciarà, ghjuramentu!

Vìti di vìti còmicu

Oghji apprufittati apposta cù una parte di l'umorità, se a festa hè tematicu. Per esempiu, in u mari o stile di piacè. Hè difficiuli di scriviri stu testu, hè megliu presa prestu o cunsultà un maestru pastorale.

Fu ayer ayer (nomi di mamma), oggi è già (u nome di u sposu). Eppo, aghju pigliate u cumandimu in me mani. E ti prumeghja chì ùn ci hè mai avutu l'asperatu in a nostra casa! Ju nun avè capitu, solu in parechji ghjorni. I promessi di manera chì vogliu truvà sempre u cunjunu in a casa! Ogni misi, veramente, accuciu u salario, mandatu à u percorsu ragiunatu.

***

Aghju prumittu chì ci sarà sempre lunch è cena nantu à a tavula, perchè chì a sindicazione serà forte è amiche. Ùn abbandunarà u mo maritu, perchè per mè hè u megliu è bonu. Ùn li daraghju micca à nimu! Eppuru, se ne necessariu, l'aghju avutu!

***

I, a mòglia, s'ingaghja à amassi u me sposu

È in u calore è u friddu, u dulore per dui dividini!

Ùn cuntraddete è ùn avete micca còllera,

Ùn ùn svegliate prima di a mattina!

È hè ancu savore per nutriscia ogni ghjornu.

Per travaglià in van à ùn mancari,

Salario in u tempu di rinunce!

I vacanze - una tazza di embasi di serve!

I figlioli di boni spartiri,

È ùn ti scurdate di a to figliola!

Quandu hè megliu per prumove di voti?

Sì stati messu in a chjesa per un ritu Protestante, pudete scambià cuncessione pusendu arghjintinu nantu à l'altri. In u ritu Ortodoxu, questu hè impurtante.

Per fà un ghjuramentu in una ceremonia in l'aghjuntu, avete bisognu à avè u vostru registratore in anticipu, chì u prucessu hè rigistratu rigulari.

Inoltre, i voti di u sposu pò esse apertu una festa o pre-ballà a so prima danza.