Perfume, perfume, una storia di spìriti, quotes and sayings about spirits

Vulete i spìriti di diventà una parte integra di a vostra imagine, u so decoru esplicitu? Allora benvenutati à u regnu di fragrances maici! Perfume, perfume, una storia di spiriti, statura è affirmazioni nantu à i spiriti - avemu da parlà à tuttu quì.

Storia

A storia di spiriti principia da u tempu immemorial. E persone anu scupertu a pussibilità extraordinaria di l'olfattu chì ponu creà l'umore adattu. In i tempi antichi, duranti i rituali, i sacrificadori di i di pagani cunsacciavanu graminus, e razzi di e piante è i fiori in polli. Iddi credevanu chì "fumu" deliciosu puderia imprizzà i dii, è creanu un ambienti di misteru è improbabili di ciò chì succede. In ogni modu, l'incensu hè ancu apprezzatu fora di i tempii.

I primi pirsuni per fà fragrances una parte di a so cultura èranu l'Egiziani. Freranu li so corpi cù l'olii è l'ungulate cun l'olfattu di cinnamonu o di u meli. E questi cusì cusì era cusì caru ch'eddu puderia sia cunnisciutu da ella. A regina mitrovana Cleopatra hà urdinatu a puddicà e veli di i so navi cù spiriti, perchè chì u ciauru divinu annunzià a so arribata.

In Persia, frà ricchi, hè stata cunsiderata una bona manera di cultivà viole, gessi è liri e rosi rosso in i so giardini, per pudè usà à fà incensione. Ci hè à i persiani chì avemu devi l'invenzione di l'acqua rossa. L'antichi grechi pruvate per fà cumpunimenti di sfarenti aranelli è anu registratu i so ricetti, dettagli e quali i pruduttori cose chì sapi. È i Rumani rascià e so carritteri, dopu à u quali anu pomatu l'ungulante nantu à a pelle. In u Medievu, u prufume perfumariu hè stata utilizata per incastezziunate l'odori offruti da a causa di pura iegge. Hè da quì chì l'spiritui liquidi sò inventati nantu à l'alkoholicu è l'olii essenziali, cunnisciutu à noi cusì finu è usatu in perfumeria.

U tempu passava, ma un perfume differenti continuu à esse cum'è pupulari. Hè saputo chì Napuliuni Bonaparti era assai piazzatu à l'olfattu di u jasmine è di i viole. È hà tradutu à a so persona corona per un ghjornu finu à 12 litri di perfume. È ùn era micca un capimatu simplice. L'imperatore hà cridutu chì un aranciu piacevule aiuta à a gestione efficace a lotta. E, aide, in campagni militari, hà utilice perfumi per a disinfezione. A strada, in u 1804 fundò u primu cumpagnu di perfume è cosmichi è hàvenu inventà l'acqua fragrante, chì ellu chjamava bagnu.

U babbu di a perfumeria moderna hè Francois Coty. Era micca solu un "nasu" brillanti, ma ancu un bon entrepreneur. Hà pussessu di l'idea di vende perfume in boni cunghji, è micca in boni pialetti simile. Hà cumminciò macari cugini i sapori naturali cù arrichi artificiali per a prima volta. Cusì in u 1917 l'aroma "Chypre" hè statu compostu, chì purtò a famiglia di u Koti. Oghje chì u prucessu tecnulugia permette l'usi l'attitudini fragranti più incredibili. In a vendita vene un gran número di spiriti, è scegliendu "a so propria" pò esse difficiule. Ma puderemu capisce di sta diversità.

Sceglite u prufume

Quandu sceglie un fragranza, si deve di primurà di ricurdà chì ogni persona hè una "química di a pelle" unica. Questu significa chì quelli spiriti chì avete gustu "nantu à a famiglia" pò pudè oliu di manera diversa in a vostra pelle. Perfume deve esse seleccionatu ind'è individualmente. Per dà quì cunsiglii sò assai difficili, ma ci sò parechje regule generale.

I sperimenti ùn avete micca vindicà à a tenda è prova tuttu. Hè improbabile chì questu modu vi aiutavamu a scelta bona. Pudete cuntattà i cuntenuti di un massimu di trè prugli. Inutili, "sniff", cunfundite è ùn avè micca solu ciò chì vulete.

Dopu avè aspriùtu cù spiriti, assicuratevi di caminarià cun elli per un tempu, perchè a frasa aperta. In più, nantu à a vostra pelle, pò cambià un pocu. E avete bisognu di centru nantu à u "trenu", perchè ellu vi cumparisce ogni ghjornu.

I cumpunenti di Perfume sò cumposti nantu à u principiu di una triad: una nota iniziale (o suprana), una nota centrale (o una nota di u core), è una nota basta (o "loop"). Appena l'applicazione di sti nota gradualmenti rimpiami l'altri, è l'aranura chì era "abre".

Hè ancu megliu incuntrà parechji sapori per un altru umore è per diverse occasioni. In modu, pudete leghje e scritte in riviste, publicità o libretti. Ci hè spessu definitu di a natura di u perfume: romantica, sportiva, raffinata è cusì. Pò dassi chì vi diceranu quale chef a prefittà di creà una certa impresa.

Inoltre, ùn hè micca superflante per attentu à l'embiu è u nome. Di solitu, u disignu di perfume (soprattuttu culore) currisponde à u so caratteru. A Prudizzioni palesa chì hè abbastanza difficultu à scuntrallu l'arburu di l'aghjurnu d'aire à una casella negra nica.

Sì vi piace qualche perfume, ricurdate u fabricatore. Forsi ancu voi cum'è i so sapori novi, cum'è qualchì cosa cum'è una marca o un disegnatore.

L'avemu aduprà cù u vantaghju

Avà qualchì parolla nantu à utilizà. L'arghjintini pusate nantu à l'internu di i maghi è i coddi, detti l'armati, in u decocuulu è sottu i ghjinochji - cusì u prufumu "vene à a vita" cù ogni muvimentu chì fate. Pudete ancu esse chjappi i vostri capiddi (in particulari i boni nantu à i chjusi rete l'acqua di canzoni) o robba (solu pulita - pò stà mancanza). Hè assai impurtante per ricurdà chì u numuru di spiriti deve di induve esse. Ùn hè bonu di esse perfettu scented in una stanza chjuca. E in generale un suffocante, battendu in u nasu, perdu bellu piacevule in ogni rispettu, l'oliu hè cunsideratu una forma dolenta. È ùn si scurdate di u sughje hà rinfurzatu a fragranza. Perchè, se è caldi in a stanza o in a strada, uttene u spiritu cun cura, altru o cume si fala da voi.

Usendu u stessu perfume, eventualmenti avete usatu à fà è ùn dete avè avutu u cuntenutu. E ùn pudete micca esse stabilitu se forse forte o debbuli. Dunque, ancu s'ellu parechji l'alti spiritu deve esse mudificate per piglià un pocu di u gustu preferitu. Ma allura, sicuru, pudete ritornu.

U perfume hè megliu in u pacatu, preferibile in un locu friddu. Ma hè bellu, sè u pudete messe in buttiglia in a dressing table in a stanza. A principal cosa - chì ùn era micca calore. Dopu tuttu, da u calore è di a luz di u sole, i spiritosi s'agisce assai rapidamente - questu hè signalatu da un arghjintu mudificatu è culore. Ùn pudete micca macà dinò burbichi in u bagnu. Ci hè troppu norme a temperatura cambia, è questu porta u cuntenutu di e belli buttigli in disrepair. Se ùn site micca sicura chì vi sarete spumaturet, ùn pudemu micca cumprà buttiglieri enormi. L'acqua fragranza ùn pò micca "vive" per sempre, perchè si sarà pietà si l'aroma spona, è micca avè statu "in a salvatica".

È ùn scurdate di u perfume oghje hè un mezzu di l'espressioni. Pudete influenza perchè cumu perciutu da altri. L'arburondici pudianu diventà più bella in l'ochji di l'altri, o ponu sprupuliser l'impressione tuttu. Dunque, ricurdate chì in l'acqua fragrante, cum'è in tuttu ciò chì cuncernanu à a vostra aspettazione, ci devi esse u gustu, moderu è esperienza. Ùn hè micca per nunda chì dicenu chì a creazione d'una imatge cù l'aiutu di fragrance hè un veru artu.

Tipi di Perfumes

Ci sò parechji tipi di fragrances. In ogni casu, hè chjaru di distinguishà i seguenti gruppi principali.

Citrus fruit. Per a so pruduzione, l'olii derivati ​​da limone, mandarina, aranciu, pompelmo, bergamota è altre fruttu simili sò usati. Tali sapori sò generalmente luminoso è frescu.

Floral. Per nome, pudete avete chì a basa hè un arricatu fiurali: rose, carnation, lily, narciso, violeta, liri di a vallée, jasmine è altri. Ddi spiriti sò generalmente boni assai femini è, dunque populari.

Wood. L'arburatura principale sò sàntale, rose bush, patchouli, cedar, vetiver. Sò spessu mezcolate cù noti di irieri blu, murta è musk. Li spiriti d'stu tipu sò abbastanza forti.

Falghi (vetuti di vinu) . Cio nettu chì i pianti antichi ùn anu nunda di fà cù i spiriti di stu tipu, è sò numinati dopu à u prufume Fougere Royale. Hè stata basatu nantu à l'oliu di fenu novu imuttu (cusì hè oliu cumarina di sintesi sintetica, utilita in u prucessu di produczione). Di solitu issi spiriti anu un sabore vegetale. Cumariu sò spessu mistu cù noti di geranium, lavanda, legnu, bergamota è a muscosa di roe.

Navi. U nome di stu gruppu passò da u prufume "Chypre" di François Coty, di quale era digià parlatu. Hè basatu nantu à l'olfattu di u musculu d'oak, à quali sò aghjunti note d'incense-labdanum, patchouli, resina, salvatore, bergamota.

Ambreu (orientale o orientali) . Li spiriti d'stu tipu sò assai brillanti è forti, sò cunsiderati a notte. Sò fragrancesti di pulee, vaniglia, canna, spices, è includendu ancu e l'appuntamentu "note d'animali".

Coghju. Stu gruppu hè più di perfume d'un omu. L'arburatura principale: juniper, u tarchico, u fumu, u lignu, u tabacco.

Ogni varianti principali di sapori include un gran numaru di sottogruppi. Inoltre, ci sò altre tipi. Per esempiu, frutta, verde, marina, piccante, aldeidi . L'ultimi (aldeidi) sò chimichi, sò cumposti d'olivi artifice. L'esempiu cchiù striatu di perfume aldehyde hè Chanel No. 5.

Inoltre, i sapori sò spartuti in tipi sicondu di a cuncintrazioni, chì impone a persistenza di u perfume. Quandu u percentuale, u più stàbbili u sapori, u menu hè necessariu quan s'utilice:

- Perfume (parfum, extrait) - cuncentrazione di 20-30%.

- Perfume, acqua-perfume (eau de parfum, Parfum de Toilette, Esprit de parfum) - cuncentrazione di 15-25%.

- Water toilet (eau de Toilette) - cuncentrazione di 10-20%.

Dà prufume, perfume, storia di spiriti, citatinni è e raccunti nantu à i spiriti hè dichjaratu è scritta assai. Ma più vivaciously and concisely spoke about the spirits of Coco Chanel: "U perfumu hè un invisibile, ma inghjoctabila, senza rivalità, un accessori di moda. Ellu anuncia l'aparicio di una donna è seguita a ricurdà di quandu ella abbandunò.