Esposizione di mitosi cusmetichi

Molti prudutti di cusmetite sò vinduti bè bè, grazi à i mitosi sustegnu da l'imprese. Avemu vistu è senti a listessa cosa in l'annunziu, in i stati è à a TV, perchè tutti cridene chì hè veru. Ma in rialità, l'industria bellezza specificamente accumpensa parechji miti, perchè hè cusì beneficiale, per esempiu, spessu sintemu à l'agenti rejiminante è quantu hè effettue ingredienti naturali. Fighjemu quessi mietu vicinu.


U mitu nùmulu 1: Se u pruduttu hè caru, ghjè bonu

Fattu: Tutti i prodotti boni è boni sò parti di i fondi di qualsiasi categurìa di prezzu - sia caru è prezzu. Ci hè parechje cosmetti di costu, chì inclusi l'acqua è a cera, è ci sò ancu prudutti di prezzu chì anu una cumulazione di l'òrdine. Per quessa, se ci hè costera di costu, questu ùn significa micca chì hè più utili chì in cosmetti, chì cose da menu. Inoltre, si avete acquistatu un pruduttu pruduttu, questu ùn significa micca chì vi farà male. Tuttu ciò dipende micca di u prezzu di i cosmiculemi, ma in a so cumpusizioni.

Myth # 2: I prudutti di cosmichi sò selezziunate per età

Fatti: E persone di a stessa età avè diverse tipi di pelle, perchè qualsiasi cumpatoghji hà bisognu d'esse elettu da un tipu di pelle, micca per età. Oliu, cunghjunzione, secca, pelle normalita, sulciata, allergià, eczema - chì cosa hà da fà cù l'età? Parechji ghjuvani è e donne anu combatu u pelle, è assai donne di l'età. Ùn ci hè micca una pruduzione documentata chì mostra chì a pelle matura ùn hè micca necessariu u listessu chì u ghjovanu. Spessu i vasitteri, chì sò scritti "per a pelle matura" - hè solu apparechju a idruce è nunda più.

U mitu # 3: Durante u ghjornu è a notte, a pelle hè diversa

Fatti : Per a coghju à vede grande, necessita antioxidante, ingredienti di basa è ingredienti di cumunicà per mantene a salute. Per quessa, a sola diferenza tra i prudutti di ghjornu è notte ghjornu deve esse a prisenza di un cumpunente di soluzione per l'usi in u ghjornu.

Mithè numero 4: À l'età, i pimpiuli in i donne sò

Hè fattutu: Parechji fimmini dopu à 35, 45 è ancu 55 pò pisà l'acne, è ancu i adolescenti. Sì l'età di l'avancamentu ùn avete micca l'acne, chì ùn significheghja micca chì ùn sianu micca sempre. Spessu, l'omi anu sempre in acne in l'adulescenza, quandu l'hormonali cessate di ghjucà, è e donne vanu cù flutteri hormonali di a maiò parte di a so vita (questa hè a causa di l'acne spessu salta durante a menstruazione).

Mite # 5: Un pruduttu di qualità pò esse in ogni pacchettu

Fate: Prima di tuttu, fate cura à l'embiu - hè assai impurtante! Vitamini, antioxidanti è altre sustanziu effettuali ùn sò micca pussutu purtate l'aria, per ùn sparte micca chì quandu si pigghianu a crema cù i vostri ditte, permetteghjenu i bacchi. Per quessa, quandu si compra, fate cura à l'embiu.

U mitu # 6: Per usu prolongatu di un medio cosmicu, a peddi hè utilizatu, per quessa ci hè cambiatu da u tempu.

Fattu: A vostra pelle aghjusta à a cosmetologia, è u corpu à una dieta sana. Se un tomate è una aranciata sò oghji utili per u to corpu, in 15 anni sò da ellu per vampolezny, ancu s'ellu ci mangianu tutti i ghjorni. Ci hè ancu cù a to pelle - pudete aduprà i vostri cosmicii favoriti quantu vulete. Utilice puru crescere sunrisate per priservà i risultati che avete assicutatu.

U mitu # 7: E cumpunenti naturale sò megliu cà quelli sintetici

Fatti: Ci hè parechje ingredienti naturali chì sò assai utili per a peddi, ma ci sò ancu assai ingredienti naturali chì sò dannichi per quessa, perchè causanu irritazione. Per via di l'irritazione, a pelle produce less collagen, u cumencia à ricufià dinù è, in u risultatu, cresce. L'ingredienti naturali chì rindeghjenu a pelle possuenanu mentol, camphor, calce, olii essenziale, limonu, ylang ylang, lavanda è assai più. Ci hè parechje ingredienti sintetici chì intervenenu perfetta à a pelle. Molti prudutti utilizanu ingredienti naturali è sintetici, l'efficacia è a utilità di quale hè pruvata.

U mitu # 8: Ci hè producti cusmetichi chì ponu eliminà e ricci

Fate: Sfortunatamente, ùn hè micca un pruduttu pocu pruduttu chì ponu impedir l'aparicio di arruganti o sguassate. Ancu l'altru più caru ùn sò micca capaci di questu. Ci hè solu un modu per evitari di l'envidittu di a pelle. Tutti i ghjorni uttene u sunscreen prima di vultà in sunburn. Di sicuru, ci sò prudutti chì ponu migliurà a pelle, facenu più elàsticu è elasticu. Eccu ghjuchjaru i moisturizers umuranti cù antioxidanti, sunscreens, retinoids, exfoliate è assai altri. Ma ricurdativi chì i soldi chì vi prumove di liberà di e ricche di l'arrugas, ùn mai farà micca. Pensate à sè stessu, siddu i credi è veramente puderanu chjappà i musici, quandu ogni mese ùn deve micca liberatu novi fondi, è tutta l'avanna hè ghjovana è bella.

U mitu # 9: Per a pelle sensitiva, puderà bisognu di i prudutti "hypoallergenici"

Fatti: Ùn ci sò micca règuli e normi medichi per quale u pruduttu pò esse veramente cunzidutu "allistrali". Hè solu un muvimentu di marketing.

U mitu # 10: L'acne venenu da u make-up

Fattu: probabbilmente micca. Ùn ci sò studii chì palesanu chì u maquillaje o cosmichi sò a causa di l'apparizione di l'acne, è ùn ci sò studii chì puderanu esse tandu chì cumpunenti sò problematique. In u 1970, un sperimentu fu fattu in a pelle di u cunigliu per verificà l'infurmazioni o ùn pò esse un focu. I ingredienti di u 100% di cuncentrazione sò appiicati à ellu, ma ùn ci era micca perdita di a pelle. Dopu truvò chì stu studiu ùn hà nunda di fà cù l'usu di u maquillu da e donne. Ma ancu questu, e donne anu sempre u granu da parechji prudutti di a pelle. A tali retazioni ponu esse di parechji cumpunenti in u pruduttu, chì causanu agents irritanti. Chì significarà? Truvà a versione ottima di i prudutti cosichi avè bisognu à esse prucessu è errore. Prufessiunale è capisce ciò chì secondu a to pelle, è chì provoca irritazione. Ùn sò micca prevenzioni medichi chì puderanu aiutà in questu. A più chjaru di ricurdà è chì Tamgame dice "ùn provoca micca l'acne" è "ùn ci clog pori" ùn hè micca veru, in a industria cosmética ùn significa micca nunda.

U mitu # 11: U sensu di pezza o rinfrescante hè indicativa chì u pruduttu cusitu hè veramente travagliu

Fate: Sta manifestazione hè luntanu da a verità! Tingling hè un signu chjaru di irritazione, chì hà da guidà una inflamazioni di a pelle. I prudutti chì dà una sensazione tali, quandu s'utilice, pò causà male: per sfacciate a produzzione d'elastin è collagen, per sfacciate u prucessu curatori è per incrementà u crescente di bacteriu, chì tocca necessariu à l'acne. Ricurdativi chì u minturnu, u camphor è u menthol sò potenziale irritanti. Perchè l'aghjunghjenu à i prudutti cosichi? Per fà infjammazione locale è per riniscendarni à i tessuti contatti contatti. In altri palori, una inflamazioni hè sustituita da un altru, è questu hè in ogni casu male per u pelle. Ancu se a pelle ùn vi manca affissu, cù l'agenti cù ingredienti irritanti, avete da curà a vostra cutizzione ogni ghjornu.

L'scelta hè a tòia, crede in questu, o cuntinueghja à passà tempu è soldi nantu à fondi chì ùn deve micca u risultatu urientatu. Avà sapete chì ùn avete micca bisognu à crede in tutti i belli pubblicita chì prumesse l'impossible. Eat right, observe strong-shouldered, cuverete ochju è in ogni età andarè in fine.