Perchè u criaturu chianci da aduprà?

U primu chianu di u zitellu hè u sonu più longu, solu per una nova madre è per un neonatologu. Sicondu a so intensità è a ricchezza, hè ghjudicatu quantu ellu hè prontu à vena à u nostru munnu.

U significatu biologicu principali di questu chianciallu hè di prevene à a separazione di a mamma è di u zitellu in i primi lodi dopu a nascita. Questu hè u mutivu principalu per chì u babbu chianci dopu à dà nascita.

Perchè un criaturu avutu, chiancile hè l'unica manera solu chì ellu puderà dì à a so mamma per e so bisogni prima di guadagnà u parolle. U primu chianu di u zitellu hè un prutezzione per a prutezzione, una reazzione di teme è malattimentu quandu vi vene in un ambiente novu, pocu chjaru è pocu rilassante.

Chiddu chì u zitellu sperienze in u prucessu, è in i primi instancipi dopu a nascita, pò esse paragunate cù e sensazioni di una persona chì crescenu à u ghjuchju di u ghjacciu: perdita d'orientazione, friddu, diffesa di respira. Aghjunghjite à questu sensu di sprimà quandu u passaghju di u canali di nascita è tuttu questu - dopu à 9 mesi in una famosa casa calda è cusitissima. Hè per quessa, in a più parte di l'assistenza maternità moderna, a pràtica d'appricà u zitellu à u pettu immediatamenti dopu à nascita (in casu chì ùn hè micca una minaccia per a salute di u zitellu è a mamma). U zitellu calmessi, sintìannusi u calore di u so corpu, a sèntenu i sanu familiale di u core di a mo mamma è a voce di a mamma.

Un fattu incantevule: un tempu assai longu - finu à sitt mesi dopu a nascita, è più - i zitelli, spessu chianci senza là. In particulare - a notte. U zitellu, perchè era, sughjabile in dorme - l'ochji sò chjusti è ùn ci ne scurdate micca. Questu ùn hè micca u chiancianu di u dulore, o di u resinimentu. Simply, cun l'aiutu di una gran varietà di intonazioni, un omu pocu pala à parechji di i so bisognu. Una mamma prudente principia da distinguishà diverse tipi di chianciulmente. Per esempiu, hè nutatu chì cù u dulore, un zitellu, cum'è un regnu, pubbliceghja chjosi forti è schirmuti cù "bachi", mentri un chiantu di famu hè più monotunariu, principia cù sonnii scintillanti è creci cun u tempu.

I causi principali di chiancià in i zitelli di u primu annu di a vita sò più spessu: u zingu, u dolore (u prublema più cumuni hè u còlicu di l'intestione è l'eruzioni), a temperatura ambienti incùmoduli, irritazioni di a pelle di i diaperi umdi, fatigue, furore (per esempiu - per risposta à a restrizzioni di libertà muvimenti); Inoltre, u zitellu pò esse tristeze è solitario.

In mente di parechji genitori, finu à questu ghjornu, ci sò parechji miti nantu à u zitellu chì chiancianu, suppostite mentri chiancianu un zitellu "sviluppa pulmonomi", o "tempers u caratteru". Invece, ricentimenti, i psiculoghi sò inclinati à l'opinione chì in chiancimentu perchè ùn ci hè nunda útil per u zitellu. Invece, per contrari: se a mamma ùn si cose da un pezzu tantu, l'espertu di l'ominu hà riesce u stress - a so pazosa frà ùn hè stata senza prutezzione. Questa puderia avè l'affruntà influenza a psyche di u zitellu. Inoltre - un chianciddu chianciatu "à u celu" pò danni, ancu à u livellu fisiulogicu: pruvucarà l'inghjentu di l'ossigenu, o cunniscenze patologicu di u sistema respiratorju. I giuvani parenti spessu preoccupati si spulanu i so ziteddi, riaggienu à tutti i chianciti. Specialists dicenu: per i zitelli sottu un annu, nisun "pampering" hè di quistione. A risposta rapida di i genitori à i bisogni di u zitellu li dà un sensu di sicurezza è cunsulazione, chì cuntene à u so sviluppu harmoniu.

Avà capisci per chì chiancià à un zitellu dopu à u partitu hè normale. E avà parlavanu cumu per sughjurnà u criatu novu?

U primu hè di offre un alimentu. "Scimmia" hè a calma sia u pettu di a mamma. Ci hè parechje mutandine per questa: una frequenza freti per nutrimentu è l'affari di a famiglia mamma è a calidez di u corpu di a mamma. U mètudu mudernu di "allattendu" "libera" stimula l'applicazione di u zitellu à u pettu sempre, finu à chì mostra un preoccuppa. S'ellu ùn hè micca pussibule, a mamma hà da alimentà u zitellu da a buttiglia, attache è pressu à u so corpu. Dopu à a fine di l'alimenta, pudete darà u vostru zitellu un chipellenu: i zitelli chì sò nantu à l'alimentazioni artificiali di più chì l'altri hanu bisognu à suddisfà u riflittendu affucatu.

Siconda , avete bisognu à affichà chì a tela di u zitellu ùn sperimenta micca malcomità - un pappaggiu finitu è ​​umitu, o un pappagallo chì hè persa in sottu si pò causà irritazione. Inoltre, i zitelli ùn pacenanu u calori è u friddu. Per quessa, i genitori vanu spessu verificate chì a ropa è u lettu di u zitellu sò guardi. E vedi cumeddia chì a temperatura di l'abitazione hè bella. Inoltre, avete da esse sicura chì u zitellu ùn hè micca lasciatu da i soi maraviglii cutiti - di tali affare, i guanti sò perfettamenti salvati - "anti-scratch".

U terzu hè di realizà un cumplessu di prucessi per eliminà colic intestinali. Oghje, i farmuttuti offre una larga varietà di droghe chì sguassate u còlicu. Ma, e nimu hà anu annullatu "mètudi" grandfathering: ange vodichka, allughjatu nantu à u panicu, "caldu secu", una massima massima calmante - tuttu ciò ponu facilità a vita per un ominu è i so genitori. E, sicuru - per una mamma amavate, hè necessaria una dieta speciale, chì anca l'esterni, colti, frutti dolci, è altri prudutti chì prumove a gasing in l'intestinali.

A quarta manera hè vechja cum'è u mondu, ma a so fiducia ùn hè micca interrugata: hè necessariu di purtarè u zitellu nantu à e so mani, brusgiate a picca. Pudete "bracciale" - ponu esse specialmente pertinenti quandu u pesu di u zitellu hà più di cinque chilogrammi.

Quinta - cantate una canzuna, o simpricimenti parlà cun elli. A voce di a mamma cariaffia - excelente calmante.

U sestu . Parechji zitelli scontranu di sfurzari i denti da l'età di trè mesi. Per quessa, aghjustate diverse denticulati è gel analgésichi vale digià in anticipu. Oghji cù un effettu di enfasi sò assai efficace.

U VII . Rari, ma, però, succede chì altri ne qualchì altru viaghjà (è assai altri) viaghja un risultatu. U babbu chianci per un tempu assai longu è ùn ne stava mancassi. Fighjenu à i so riziziunamenti fisiulogichi. Forsi, chianciulinu hè assuciatu cù qualcuna malatia seriu. In questu casu, u megliu hè di vede un medico.

Vucu , è più impurtante - ùn vi irritate. Ricurdà sempre chì un criaturu avà ùn chiancia à tuttu per disturbà u vostru sonnu o per pruvà a vostra pacienza per a forza. Pi chiancià "per u danu" ellu ùn simpricamente ùn sia micca. L'ughjettu stimatu è l'attitudine negativa di i genitori sò trasfiriute à u zitellu. E, di listessa manera, a calmesa è a bona misura di a mamma hè "absorbita" da u zitellu, chì cuntribuisci à u so tempore sughjurnate.