Petti è manu frigeridi

Qualchidunu chì hà incontru cù un prublema o chjuchella sapi chì i so pedi è e mani sò stati frigorifiche micca solu in l'inguernu, ma ancu in l'estiu à a temperatura di l'ambienti, e mani è pedi sò assai friddi, pudete cumenciu à friddà, sburdà cù l'oca. plaid o manta.

Ancu in un invernu chjuca, a minus temperature pò causari doloru in i dete e ponti, ùn ci hè disiu di sorte, vogliu per andà in i paesi custiera per sempre è stà. Stu prublema hè ingughjatu, ma micca seriu, è ci pò esse raggiunanti per questa, si ponu esse eliminati, è si ùn ci hè micca una malatìa specifica, avete bisognu di truvà un state incunificata, almenu a mità, per esempiu a palisazione aristucratica è u celu di i chjavi.

Quandu i pedi è e mani sò friddi in tuttu u tempu, questu hè quandu a circulazione capulmana hè disturbata. Spessu chì succede una malatia di distonia vegetativa, a basa per l'apparizione di sta maladie hè: e consecuenzia di e malatie infizziosi, l'aumentate l'emutionità. Sti sìntimi sintemu in l'adulescenza cù mudelli hormonali, cù caractères de personalità, cum'è sospettità excessiva, anxiety, cù osteocondrose di cervica.

In i malatii di l'organi femminili, cun l'emoglobina ridotta, i mani è i pezzi congelate.

Quandu i medichi diagnostichi a malatia di Raynaud, o sindromu, chì vol diri l'spasmatu di i vini sanguini, quandu u prufessione di u sangue arteriale di i pedi è e mani hè disturbatu, sottu a influenza di a crescita fisiunale o friddi.

Mentre u so urighjine ùn hè micca chjaru, ma ùn hè micca valutate d'inizià, perchè sta maladie pò avè sempre prugressu à scumparsa di l'estremità di i dete, l'elasticità di a pelle hè persa, u disordine nutrizionale è l'altri prucessi chì sviluppanu.

Per queste persone, u fretu hè una pruposta insoportable, si limitate ancu in l'apparenza nantu à a strada, ùn vi manicurà di l'acqua di u fiumu è in u mare, da skating in rinzii, camini di schiavi, ghjornu frizzati frischi. Mani è piedi, friddi, fucinamente brillanti, inchò li membri, caldi cun dolore displegatu.

Pudete ancu copre cù questa masticu?

1. Avete bisognu à i navi. Ùn hè micca faciule, ma necessariu. Fate u cuntrastu è bagnu da peda. Parechji volte à settimana per una ora chì tenete bisognu à mantene i vostri pedi in acqua calda, o arrubbale à culori sottu una caldi calda.

- Baure i piedi in i calzoni, in l'acqua fredda.

- À volta à settimana, vai per a sauna, sauna, steam in a sala di steam, è da u saltu in a piscina freta. Dopu un bagnu di steam, a piscina ùn pare micca freti, perchè i veturi sò rinfuzzati.
Se avete bastatu solu, cuminciate à piglià una scossa di cuntrastu, mentre chì alterna acqua calenta è freda.

2. Si ùn vole micca di trasfurmà è hè friddu, fòrsenu per fà deci exercici durante u ghjornu per calenderà u corpu, o vai per a piscina, solarium, fitness club, firmate per aerobic.

3. Prima di vultà fora, edite caldo di pollo.

- À parechji misi, spiecanu u fumu, l'alkohol, u caffè, i forze forte da a vostra dieta, pruvucaru a cuntrullazione è u vasospasmu, ma l'agrandanu.

4. Si avete l'hemoglobina di rinfrescita, in a carenza di sangue di u ferru, pò purtà à l'anemia, a temperatura di u corpu in una persona si disminuye. A mancanza di ferru in u corpu àciteghja u funziunamentu di a glàndula tiroidea, cuntene u sistema di caldera di u corpu.

- In a vostra dieta ci vole à essa legumi freschi è frutti, insalati, calabresi. È dinò multivitamini, muzzicuni di uva, amanduli, granu, pasciuti, albicocchi.

5. In u tempu di l'invernu, manghjerete pesci di variità grassosa, cum'è pangasius, salmone, canardu è altru, alleviate a soreness da l'ispasme di i navi.

6. Miaciate più nutizie è di vitaminizzioni, cumpulenti di frutta, cumposti, è cusì crescente a circulazione di sangue.

7. In a via, hai bisognu di mantene i vostri pedi, mani, capu in u calore.

- Invece di guanti, pusau nantu à mittens, dui parechje di calzini, u collu è a testa sarete impannillati.

8. Ùn ponu accattà un capeddu pisu di palla d'ova o un capiddi di pilami, vistutu multiplu, da pudè esse mobile, è a robba ùn stitch stitch the movements.

- Ùn ci micca caldu cutturinu di cottò, quandu assume l'sudore, si fretce, hè megliu cumprà prudutti termali per l'inguernu, hè fattu di materiale speciale.

- Pudete sfracicate un pappaghju nantu à i vostri prudutti, hè cum'è un material sinteticu sinteticu chì accumule u calore, u vostru corpu rinfriscà bè, è ponu nantu à un jersey à cima, è pudete fà senza ellu, una bonita chaire d'avanti.

9. Si fate e fugliate i so maglie è e mani, utilizate un rimediu folkitu: per questu, pigliate una cucurrucetta di sal, 40 alcoliche o una buttiglia di vodka, 1 settina di mureccia secca, 2 pimentoni culurani. L'infuzione hè infosa da un culore rosu. À a notte hà bisognu à cupre u pede è e mani cù questu compostu, ùn lasciate micca, lasce secche è di dorme in calze. So do until the full recovery.

- Quandu puderete baths caliu per i vostri pedi, aghjunghjenu a canna, a tintura di pagliaru russu o l'oliu d'uva, quì ponu nurmalizà a circulazioni di u sangue in i vostri pierri.

10 Ùn si scurdanu di l'estiu, mentre chjucu è calda, per sfruttaghju l'oportunità di l'estiu è l'oppurtunità di rinfurzà a vostra immunità.

- Hè bellu di bassa, perchè chì quandu una persona si suttese, ellu vitamina D3. Nascite in l'acqua di mare, pudete arricchisce u corpu cù ferru, magnesiu, iodine, minerali, in più, hè furmazione per vini. U passaghju à l'aria aperta hè utile, manghjendu più vegetali è frutti.

Avà chì sapemu ciò chì facenu, quandu i petti è e mani faticanu. I Proceduti di rinfurzà i veturi, nutritura adattata, esercitu, arghjintinu cù rinfurzà i sistema immune è vascular, restaurà l'emoglobina, sullivanu l'umore. Allora a vita vi darà oportunità chì avete rifiutu prima.