Cume di determinà se u zitellu hè prestu per a scola

Nta l'ultimi anni, cum'è maestri, duttori è psiculogi, noteu chì u numaru di primi diploma hà sviluppatu grossu, chì ùn ponu micca adattà veloce à a scola. Ùn ùn mancanu a furmazione di furmazione è sò furzati à ritornu à u kindergarten, chì in u stessu hè un stress tantu per u zitellu è per i genitori. Dà quantu se vulete determinà se u zitellu hè prestu per a scola, ancu comu a preparazione, è seranu discuttu sottu.

Chì significarà à preparà per l'escola?

I paisani anu da capiscia chì a preparazione per a scola ùn hè micca un indicatore di u sviluppu di u so zitellu, ma, prima di tuttu, un certu nivulu di a so maturità psico-fisiulogica. Sì, pò ancu esse capaci di leghje, scrivite è ancu risolve i prublemi, ma ùn sianu pronti à scola. Per un'ecunciu megliu, fate a corretta la frase "preparazione di presenza di l'istruzzioni" per "piacerezza per l'apparenza". Allura, disposte à l'educazione si compone di parechji cumpunenti, è ùn hè micca putente di dì quale elli hè u più impurtante - hè in u cumplessu chì determinanu a prontùzia stessu. I spécialistes definenu questi cumpunenti cumenti:

• U zitellu vole à l'apprendre (motivazione).

• U zitellu sà capitu (a maturità di l'esità emotional-volitional, livellu intelettuale suffirenziu di sviluppu).

Parechji parenti li dumandanu: "Pudete un zitellu vulianu sapè?" À una certa tappa di u sviluppu, cum'è regula, da l'età di 7, u zitellu hà un mutivattivu cognettu è educativu, u desideriu di piglià una nova pusizioni in a società, per esse più maturu. Se per questu tempu ùn hà micca furmatu una stampa negativa di a scola (grazi à i parenti "cura" chì ripiteanu l'errore di tutti i zitelli à a fine: "Cumu si studiassi à l'scola?"), Ellu volenu a l'escola. "Sì, ellu voli veramente a l'scola", quasi tutti i parenti spedinu in l'entrevista. Ma hè impurtante cunnosce l'idee propriu di u zitellu annantu à l'scola per capiscitura perchè ellu vole esse.

A maiò parte di i zitelli respondenu cusì:

• "Scopre à i cambiamenti" (u prublema);

• "Mandaraghju ghjunti parechji amichi novi" (già "caldi", ma di tantu longeva da a motivazione educazione);

• "Cosa studià" (quasi "bè").

Quandu u zitellu "voli apruntà", a scola attivi l'opportunità di amparà qualcosa di novu, per amparà à fà ciò ch'ellu ùn cunnosci micca. I sperti si ncontranu nantu à cunsultazioni è di i zitelli chì in generale ùn anu micca idea di ciò chì farà in a scola. Questa hè una ragiunità seria per i genitori di penserà si u zitellu hè prestu per a scola .

Chì hè a maturità di l'esfera emotional-volitional

Hè impurtante chì i genitori ùn solu ùn capiscenu micca, ma capisci claramente chì l'aprenu ùn hè micca di ghjucà, ma di travaglià. Solu un maestru assai prufessori pò creà un ambiente di ghjocu educattivu induve u zitellu sera còmico è entusiasu per amparà. In a maiò parte di i casi, hè un avutu bisogna à pacifisà u vostru "vulete" è fà ciò chì hè bè. A maturità di l'esfera emotiva-volitanti implica a presenza di questa capacità, in quantu a capacità di u zitellu à mantene a cura per un bellu tempu.

A questu averebbe aghjuntu è a preparazione di u zitellu per apprezzate certi reguli, agisce cumu e reguli è ubligalli cumu necessariu. U regnu scola tutale hè, in a so essenza, regule continuu chì spessu ùn currisponde micca à i desideri, è à volta e pussibbilitati di u zitellu, ma u so cumpitenziu hè a chjave per l'adattazione successiva.

U successu di un zitellu in a scola depende assai di u livellu di a so "intelligenza suciale". Questa si riferisce à l'abilità di navigà bè à situazione suciali, interaccetta cù l'adulti è i pari. Sicondu stu paràmetru, sò referiti cum'è "gruppu di risicate", timida, timida è tette. L'adattazione dolore à a scola hè diretta diretta cù l'indipendenza di u zitellu - quì à u "gruppu di risicu" quasi cirtamenti i zitelli altri educati.

"Hè assai astutu cù noi - avarà da guidà cun tuttu!"

Oghje chì i genitori sottu à l'intellettenu capiscenu un certu nivulu di cunniscenza è capacità chì, in una manera o altra, anu investitu in u zitellu. L'intellettivu hè, prima di tuttu, l'abilità di utilizà a vostra cunniscenza, capacità è abilità, è ancu più preciosa - a capacità di sapè. Infatti, i zitelli chì lettenu bè crede chì in u primu livellu videranu più riesciuti cù i peers, ma un "intelligettu" solu pò esse una ilusione. Quandu e "riservate preseleccione" sò stati exhausti, u zitellu da u successu pò esse diventate, perchè un sapè cuncessu accadutu impeditu di travaglià à a so forza è di sviluppà i so capacità d'aprenu. In effetti, i zitelli chì ùn anu micca stu bagagli, ma quì chì sò pronti è ponu fà sapè facilmente, aghjunghje l'interesse è u celo, è dopu avè supranà i so pari.

Prima d'insignà à un zitellu per leghje fluentemente, avete bisognu di sapientà se u zitellu sapi à sente è dite. Comu riunioni di i psiculoghi cun futuri studenti di primu pupulari, assai di elli ùn sanu micca di manera di ragiuni, anu un vocabulariu chjaru è ùn ponu retellà ancu un testu in piccu. Inoltre, a maiò parte di i figlioli t'hà difficiule in u campu di e metudi, è in fattu a prima classa hè una lettera è una carica assai grande nantu à e mani è di dete.

Cumu aiuta u to figliolu

• Formate una figura positiva di l'scola ("scopre parechje cosi interessanti", "vi saria cum'è un adultu", è di sicuru: "avemu da cumprà una cartera bella, una forma" ...).

• Introduce u zitellu à a scola. In u veru sicretu di a parolla: aghju purtatu quì, esame class, dining room, gym, locker room.

• Pre-accustom u zitellu à u regnu di l'scola (pratica in l'estiu per esce da l'alchimista, assicuratevi di pudè imbernu in modu indipendente, u lettu, diventate, lavate, reculle e cose necessarisi).

• Ghjucate cù ellu à a scola, sempre cun cambià di roli. Fate un divintà, è voi - un maestru è viciversu).

• Pruvate di ghjucà tutti i ghjorni cume i reguli. Pruvate d'insignà u zitellu solu per ùn guadagnà (ellu sapè à fà), ma ancu per perdisce (per trattà e so fallimenti è l'errore).

• Ùn si scurdate di leghje e ricerche, i raconti, cumpresi à a scola, à u zitellu, fate rintracerate, raghjone cusì, fantasize nantu à cumu serà cun ellu, cumprà i vostri ricordi persunale.

• Tenete cura di u restu di l'estiu è di a salute di u futuru di primu grader. Un zitellu fisicu forte hè assai più faciule di sopra l'estressi psicologicu.

A scola hè solu una stadia di vita, ma di cumu si u zitellu pèndite nantu à ellu, hè dipende quantu hè successu chì serà capaci di superà. Per quessa, inesessuali hè assai impurtante per di determinà a preparazione di u zitellu à a scola è correghjite i difetti existenti.