Piani d'interi davaliya (pede di lebbra)

U ghjenus di Davallia hè di a famiglia di davallis. A pianta cresce in i zoni tropichi hè generalizata in Polinesia, Giappone, Chine, in l'isuli di l'Oceanu Pacificu è Atlanticu. In u so tipu, hà quattru classi di pianti. Solu uni pochi spezii sò cumuni in a cultura.

Davallia hè una pianta epifitica perenne, chì u rizoma chì si move, carpusculinu, allungatu, coperto cù scali di diversi formi. E li foglie di a pianta sò dissecate ncià, forti, coperto, coriu, pò esse di formi diffirenti di triangulu à u valbu angu. A causa di l'apparizione di e foglie, davallia sò popularmente chjamati pè u pede di lebbra. Petiolu longu, lisu. Sporangiu spferiche, situatu nantu à l'apex di vini libri; U goblet spreads longu i spiculi di e foglie.

I pianti di l 'acchianu davaliya (a zucca di zucba) crescenu megliu in a furmazione di l'arbureti, chì i risorse di rizomi furunu di a so pudella essa exotica. Cù l'aiutu di davallia hè bonu per creà edizzioni epifitiche.

Tipi di davallia.

Canali davaliya - una pianta perenne perenne (cunnisciuta ancu com'è Trichomanes Canarii). Creta in Africa di u Nord, a Peninsula iberica, i Canarie. U risidicamentu di a pianta hè chjucu, dirittu, coperto cù santevolati elàstici fogli di culore marrone. Quessi sò lattichi, quattru volte spunati pinnati, in a larga creci à 30-45 centimetri, à l'altura 22-30 centimetri. L'alivi sò densamente sessuale, serrate, dissected, oval-rhomboid. Petiolu curretta, si sviluppa à una durata di 10-20 centimetri. Sporangia sò unipochi, cullucatu in superiore, densamente situatu, cupulete chì copre. Vista decorativa. Un locu frescu hè adattatu per questa pianta.

Densi davaliya - una pianta perenne perenne. A terra natale di sta spezia hè a Polynesia, l'Australia, u Archipelago Malayu, a Peninsula di Malacca. U rizoma hè legnosa, finita, coperta cù scala filiforme. Quessi sò larghevuli triangulari, cù 3 anni pinnate, in a larga creci à 30-50 centimetri, largamente à 15-25 centimetri. Follette linehe, finamente lobulite; dentate, sterile cirugia; Fertile cun un sporangiu nantu à ogni lòbbe.

Quark marrone, brillanti, a longu righjunghji à 30 cm. L'espere Speciali ghjunti pò esse usatu cum'è una pianta ampel. Per u cultivo, i chiuchi è cambiassi sò adattati.

Burbuila davalya - pianta perenne. A terra natale di sta spezia hè l'Asia tropica, a Cina è u Giappone. Hà un rizoma chì si move, coperto cù i capelli chjucpi. In questa spezie davallia abbanduneghja trè volte, o quattru volte finamente dissoziati, in longhi à 20-25 centimetri, in larghezza di 15 centimetri. U panevii sò dissecate assai, lineari, l'alti di l'uperienu sò stampati à i vilidi. In u cima di a falata sporangia. A pianta hà una cupulita. Aspettu assai dicorativu. Per u cultivo, un spaziu cale è cálido hè bonu.

Cura di a pianta.

Ogni tipu di davallia cum'è luminosu diffusa brillanti, in ogni modu, da u sole di u raghju diretti a pianta duveranu bisogni à esse protetti. A pianta hà cultivatu dinò in u ventu ovestu o uccidentale. I pianti davaliya possu soffre una certa ombra, ma crecerà lentamente.

A temperatura ottima per a davelna densi è di culpita davallia hè 18-22 gradi. A riduzione di a temperatura induve a morte di a pianta.

Per u Canaries davallia in u invernu, hè permessu di minimu a temperatura di 16 о С.

L'acqui deve esse abundante, abunda acqua calma. L'acqui si pò esse realizatu cum'è a capa superiore di u siccu seccu. In u invernu, a regola pò esse ridciata ridutta, per esempiu, micca in u stessu ghjornu chì a capa di u sustratu hè seccu, ma u ghjornu dopu, ma hè micca impositu assicurà a tarra. Per reguisce una leuca cun un pezzu estrema hè megliu adattatu, perchè ùn avete micca manghjatu i rhizome chjappi chì si sferisce da a pignatta. A rivolmarà in stu casu serà ghjustu.

Dawallia sò e piante chì ùn si ponnu micca tastà l'aire asciuttu, perch'elli ci anu da essa cultivati ​​in una stanza cun una alta humidità. L'umidità pò esse mantenuta da spraying regulare, o pudete metà una pignata di pianta in paleti cun argilata dilata o turf umita. U pulverizazione vene realizatu da un'utilità cuntenutiva. Canarius davallia faciule cù facilmente l'acimentu.

Fertilizazione hè fatta da un fertilizante diluutu da d'aprili à settembre. In u tempu di vaghjimu è invernu, ùn es necessariu fertilizazione addicional, postu ch'elli ponu causà una malatia graviata in a pianta.

Questi di casa pò trasplantà in marzu-aprile cada dos anni.

A cumpusizioni di a tarra hè cumposta di torba, humus deciduous, riva di fiumu (tutta a stessa piezas). Per questa pianta, i testi più larghevuli sò megliu, à u fondu di quale ci deve esse bè drenaje.

Davallia multiplica per mezu di piezzi di risidenza cun a presenza di 2 foglie. Per fà questu, un pezzu di metale deve esse fatte cù un supportu metalicu, cù questu sustegnu hè diventatu nantu à a superficia di u locu. Dopu à 2 mesi, i radichi apparentanu.

Spori di Davallium pò esse spiunatu in una mistura di arena è turba sottu polietilene à una temperatura di 20 gradi.

Precauzioni: e spori di i pianti pò causà reazzioni asthmatichi.

I prublemi: