A figliola di Vera Brezhneva hà fattu a stella di a moda di Bella Potemkin

Un altru pruverbiu chì a natura reste nantu à i figlioli di e persone ingenieuri, impiesi. A figliola di unu di l'artisti brillanti di Vera Brezhneva cunquistà cunquistà u podju.

U spettaculu di Bella Potemkin di u modista di moda di a moda hè stata annunitamente in Mosca parte di a Semana Mersedi-Benz di a Russia Fashion Week. A figliola maiò di Vera Brezhneva, Sonia Kiperman, diventò a face di a marca russa Bella Potemkina.

U mudellu di 14 anni hà chjusu u discu di moda, insufiugugliatu in unu di i vestiti spettaculari di a cullezzione - un bustier beige cun una fronda multicapa prima di tulli, bordada cun un cinturinu emerald. I mudelli giovani predicanu un grandi futuru in u podju. Dighjarà issa a zitella piglia una parti activa in u filmatu per rivista brillanti è in publicità di e marchi di moda.

Bella Potemkin hà fattu piacè di a cooperazione incù Sonya, è hà esprittu a so emozioni dopu a so affare in a pagina in Instagram:
Charming Sonechka Kiperman hà chjusu u show Bella Potemkina! Sonia! Felice, travagliendu nantu à u listessu podju! Sò assai belli, talentu è travagliatore! Allora, avete un grand future! Successi à voi grandi! E ringraziu, Vera Brezhnev, per voi per questu cusì dulce è à a listessa chjera seria! Idda hè diretta umnichka!