Poemas di u 23 di farraghja: curta è larga per i zitelli è l'omi - Suggerimenti stupiti è divertenti. Pochi brevi per u 23 di fugliale per i figlioli di e altre in u scudu è di kindergarten

U 23 di frivaru, u ghjornu di Difensore di a Patria, tutti i omini russetti stanu aspittendu parenti cù e so sposi, parenti è i zitelli. Oghje, pochi ricurdati di a storia di a festa - quasi un seculu passava da u ghjornu di a so appruvazioni. U ghjornu di l'Armata Roja (è hè stata uriginale ghjunghje à a festa) si celebrava solu com'è ghjornu di l'esercitu, ma dopu a celebrazione cumincià à celebrà l'omini. Oghje ùn importa micca se un ghjovanu o babbu servitore in l'esercitu o a marina, sia fattu di qualcosa à fà cù u serviziu militari. U 23 di ferraghju hè u ghjornu di i nostri guariscenze. Hè felicità in i scoli, à u travagliu, è ancu in kindergarten. Rappressioni ghjovani, giovani è anziani di u sessu più forti sò dati poesia à u 23 ferraghju è longu, mandonu SMS di felicità, ponenu liberta cartelli divertenti. U Difettore di Patria, i ghjorni preparanu una mesa "dolce" per i cumpagni di classe, congratulating tutti i picciotti di a classe. In i fugliali, a famiglia sana s'està preparatu per felicità à u papa, u missiavu, i fratelli, i figlioli ... tutta a russa celebre u Defenderu di a Patria!

Pochi brevi per i zitelli in u 23 di fularu - Parenti à i carusi di kindergarten à u Difunoru di a Patrona Day

Ogni annu, immediatamenti dopu l'annu di Natale è di vacanze, a preparazione di u ghjornu di Cattidrali di a Patria cumencia à i kindergarten. Aghjunghjenu finu à u ferraghju, u 23 ghjennaghju u mese sanu - à i zitelli in gruppi sempre hè necessariu avè u tempu d'ampara verse curtite per i carusi. Normalmente, u maestru selezziunate versi per u ghjornu di l'omi, ma i genitori paiunu invitarle à i zitelli par apprezzate u piacè felicità poètica pè i carusi. Esempi di salottu quatrains vi trova micca solu in i libri per i zitelli, ma ancu in questu pagina. U nostru Ammentu anu ricchju amatu in u feraghju. Gloria à ella, invincible! Gloria à u mondu in terra!

A nostra Patria hè ricca, Ùn vulemu qualcosa d'altru, Ma u nostru paese, carchi, Ùn avemu micca dà à qualcunu.

Aghjunghje à felicità in lignu à l'Armata Felice è u Mari Navy! A difesa di a Patria à serve - Bonora travagliu!

Manichi di rouge, Uniforme novu. Un ghjovanu commander viaghja in Moscou. A so sita di Pride hè tutta. U ghjornu di i so difetti hè celebrata da u paese.

Cumu pò tutti cuddà a caccia: Petya hè a principal one nantu à a custruzzione, Senya hè un francifettu, assai precisu, u Worker Sanità hè Svetka. Tanya hè un bravu tankman, Paradise with radio operator. Lyonya hè un pilotu di l'helicopteru, Pasha hè una macchine veloce. Ùn avemu micca ghjucatu per suldati in vanu - Defendu a nostra Patria!

Poveri abbastanza per l'omi u 23 di frivaru à u ghjornu di u Difunoru di a Patria - Pochi parenti à u mio fratellu è amicu

Preparing congratulations and gifts for the Day di u 23 di frivaru, i belli ghjoculi: una maraviglia hè bisognu à un omu, altri ùn avete micca un bon rigalu per u 8 di marzu. Qualchidunu, prubabilmente, prova di cumpensà i frati è amichi cum'è questu è pensendu, ma, però, a maiò parte di i razii sessuale hè rapprisentanu preparalli oghji pè l'omi sincerely, b'cintura. A matina di u 23 di frivaru, un sorpresa cù u culpulu di a celebrazione, ùn abbiate di leghje qualcosa cunti di felicità, qualchissimi di quale puderete truvà nantu à sta pagina. Let life be cool in your life. A munita straniera hè roghjunata in u saccu, Cusì ùn avete mai bisognu di qualcosa, è diventendu vita senza stresses. Dopu tuttu, si trovi degni d 'avè bisognu. Fratellu, felicità in u 23u!

Da u 23 di fianghju Parenti, fratellu, voi! Strong, valente, brave hè, ma cumplicatu a via! Credu chì ti truvate u pigliate a tòia! I vostri sòveri sò verificate. Sapemu, pudete fà tuttu! Aghju aghju cun u Vintu tercera di u frivaru Culprite, u mo amicu, avà avete è vogliu solu vittori, Live pripeyavachi, senza difficultà! A bona furtuna serà cun voi, è in casa - felicità è a pace. È chì tutti i sighjini sò veri, perchè sì degenu!

Versi brevi di dicisiona in u 23 di frivaru per i cumpagni di classi cù i nomi di puisia à i carusi

U ghjornu di u difendatore di a Patria, di sicuru, hè una vacanze seriu, riferendu prima solu à l'armata, a difesa di a nostra Patria, suldati è ufficiali. Invece, fendu parenti à i figlioli in a scola, i fimmineddi ùn anu micca bisognu à appruntà longu pochi seriu nantu à i sfruttalli immortalsi di i suldati. Serà assai più interessante di mantene un cuncerta gayu à l'scola, duva e cose cumpaggiate i so cumpagni di cumpagnia di i cantori, attori, lecturi. Li carusi addivintanu "nomi" di cartri grazii cù poechi dedicati à "Michael", "Vladislav", "Nicholas", etc. Puderanu esse direttu à a fine di un concerti festivi. Anatoly Tolya, annantu à a festa di tutti l'omi, diceraghju chì sì stà un tale - Sò una persona incredible, per mè, in fattu, megliu cà qualcunu. Vogliu vulete desiderà oghje, perchè ùn avete micca pensatu di perde u core. Sempre hè a felicità di a furtuna, È per sempre eseguite u male!

Igor Igor, vi felicità! Cù tutti i mio ànima ti vògliu, Honest cù me stà è ùn cambià più. Tu - u megliu in u mondu, Ricurdate, amatu, quì! Pudete tene furtunate in vita, a felicità hè bella!

Artem Sò cusì cute è diffirenti per tutti: Per quellu chì u Temu, Artemi, Artem, À u stessu tempu sempre u radatu successu è a felicità quandu site cù u vostru amatate! Allora fate, è per sempre! I sònnii chì a vostra rialtà diventa, Sete disgrazii ùn l'avè mai venenu, È tutti i mo sughjini sò rializati.

I versi stritti in u SMS per i genitori u 23 di ferraghju - Felice fidati felici à u Difunoru di a Patria Diadore

U 23 di frivaru, tutte e ragazze, e ragazze è e donne prestite prestu à felicità nude, i masci è l'omi nantu à u Difunoru di a Patria Diadore. Di sicuru, per dì parolle amiche à e donne hà personalmente ùn sò micca u tempu adattu. In questu casu, un "salvamentu" veru serà un missaghju di telefunu curtu - SMS. Pudete mandà SMS cù un versu à ognunu di i vostri amichi è familiari o ancu fà un petit bulettine festive. U difendiente di u paese, u figliolu di a Patria, ùn perisce micca e vostre forza, ùn fate micca una bayone in u vacanti, Live per avè qualcosa di ricurdà!

U vintisintu terzu di frivaru! Cù u megliu ghjornu in u mondu! Sò chì anu adulti, Sapete chì sò zitelli! Vulete a felicità, i zitelli! Pigliate i piani verificate! È i rigali di e vacanze saranu ricordati per sempre!

Felicità in u ghjornu di u nostru esercitu, ma ùn pò micca pruteggiri à qualchissia - Ma amate un cereale per u colazione, Allora accende a lingua di u soldatu!

Pochi brevi per u festa in u 23 di frivaru per i carusi di e chjucchi di a classe - Cunsulenti cume di felicità per u Difunoru di a Patria Diadore

Pare chì l'anu era annu novu, Natale, vacanze d'inverno, l'arburate di Natale è un mare di mandarini, è a tutta di Russia hè prestu di preparazione per celebrà a seconda festa invernale maiò - Defender of the Fatherland Day. Certu, ogni ragazza pensa à dà un amicu in anticipu. I Classmates ponu unisce è preparanu un cuncertu di celebrazione per i figlioli. Nummari per un cuncertu ponu esse inventatu da sè stessu - poema, canzone, performance danza. Eccu avete truvà i più belli pochi brevi per u festa in u 23 di fular. Scrivite è scurdate - i picciotti avete belli ghjucà-rimi. Ogni annu in a classi pò esse dati una cartolina, da firmà cù linii umuri nantu à u tema "U Men's Day".

Vulendu tutti i nostri omi, a manu di u so propiu, assai forte, Ùn avete micca una pistola negra, è un paru di cutlet trotsch. Chì sia u guerreur valente E l'affettu di una donna hè honurata.

Oghje, u 23 di ferraghju, divintarà una principessa per voi, seraghju u più tipu, travagliu di schernu, a mo fata protettiva.

Sè vo site un erculu strumentu, pudarete natà in u mari, È ùn puderebbenu micca truvà più valenti in u mondu, Aduprate un rigalu appena aghjustà - felicità di noi: "U nostru amatu hè un difendante" - avemu dittu senza embellishment! Induvoltamente, Defender of the Fatherland Day hè una festa seria è pública. In ogni modu, quandu ellu scrive u vignetu di l'omi è di i figlioli à u 23 di ferraghju hè spartaghju o longu, pruvate à alluntanatu da a solemnità di u sonu di i vostri congratulations. E cumpagnie di cumpagnie di i ghjovani pò darà i cartoni divertenti cù saluti pirsunali. I donne, parenti parenti, i frati è i fratelli, sò liberi di bracole in una festa; per dari l'omi un corta pratica divertente. Soldati è ufficiali chì serve in l'armata o sò assai distanti di casa, hè necessariu di mandà missaghji telefonii chjucchi - SMS cù versi di feliciti.