Portulac, Care and Reproduction

Rodu Portulak - una pianta carnosa succosa annuala o perenne di a famiglia di langostini. Questu genu possa 100-200 espezie sicondu parechji fonti, chì sò cumuni in a regione subtropicale è tropiche di i dui emisferiti. In Portulaca, l 'infermiera è ripruducazione di quali sò discritti più sottu, ascultendu o sparghje steli. I casci sò casi ochji opposti o rigulari. I fiori sò più faciulitivi, quelle ci hè un grande grande.

Orchard Portolac - una pianta annuali, distribuita in a forma di un grass in ogni locu. I castagnelli è zucchini sò usati cum'è una insalata.

A porcellana di grande fiuritura hè una pianta annuale ornamentale cù grandi fiori brillanti. A terra natale di sta spezia hè u Brasil è l'Argentina. Hè bè adattatu per i lettu di fiori, ma pò essa cultivatu in a floricultura intangioru.

Portulak hè un cuntenutu di a pianta magnìfia chì pò esse situata in macelli in strada, vaschi, box di finestra, cuddini, corsi di balcuni.

Purl d'àmplimenti longu hè spargiate in ghjardini. Hà plantatu in lochi di fiori, cuniere, in i cunigli, mantene e mure di pedre, pendiaghji sicchi, in i rogeri nantu à e articuli di chaises di cimentu. Se u portolac hè cultivatu nantu à u legnu seccu, poi sustituverà u coghju.

Tipi.

Purpura in fiorta. A terra natale di sta spezia hè Sudamerica (Uruguay, Argentina, Brazil). Questa spezia hè una pianta perenne è pianta perenne (ma più spessu usata com'è una pianta annuali) cù corsi rougesani, allughjassi o ghjustu chì creanu à 30 centimetri. Fulghjini cilindrici, pulposi, in lonxitude cresci a 25 mm, è in larghezza à 2 centimitri.

In tuttu l'estiu a pianta prupone uni fiori, in diametre aghjustu 3-4 centimetri. I fiori pò esse di sfarenti sfumature - di biancu à u amarulu o di lilla russa.

A visione iniziale di u portaloque culuritu hè diventatu un tipu di basa per cumincià à vede un gran numaru di forme hibridie di parechji culori è cù un aureole doppia o simple.

Hè crescita principalmente in a forma di una pianta ornamental. In una quantità di variità di sta pianta, i fiori sò aperti in tempu assolatu di u ghjornu. Inoltre, ci sò varietà chì in i ghjorni nuvole i fiori sò stati aperti, in particulare i fiori terri, sò questi i variità - Cloudbeater, Sundance, Sunglo.

A porcellana di ghjinra hè una pianta-cosmopolitana suciosa d'un annu, chì si sparse in u mondu. In altu di sta spezia faci a 10-30 centimetri. Havi travagliatu assai rozu vermu, buco, ripassatu à u liceu o chjudi alluminati, cilindrici. Fulghjetti sissili, purpurii, 1,5-3 cm in longhi, cù taglioli truncati, oblong - spatulate. In i sinusi di e foglie superiole in tuttu l'estiu, i picculi fiori sò furmati, o singulari, o raggruppati nantu à 2-5 fiori. I fiori di sta spezia anu un culore giallu. A corolla di u fiore in u dímeru hè 7-8 mm, ha 4-6 pétalos obovate, u calyx di a fioritura hè furmata da dui persa. L'urtulamu-aulagiu in i portalo-fiori giardini.

Portulac: Care.

Portulak necessiteghja una luminosione luminosa di i raghji diretti di u sole, solu per questu casu sarà bellissima. Se a pianta cresce in a stanza, hè cunsigliata per piazzà oghje à a finestra di u surdu. Si sviluppa beni aperti in finestra o balcone.

I temperaturi prefettenu per esse relativamente caliente, circa 20-26 gradi, à questa temperatura, un successu di creazione hè garantita.

Pour a laca si deve esse acquessu di spessu, ma si a pianta hè in una pignata o in un cuntainer, u regu debe esse moderatu è regular.

In a fertilizzazione, a pianta ùn hà micca bisognu, postu chì sta pianta ornamentali pò cretà nantu à i terri pobuli.

Portulac: ripruduzzione.

Portulacu suminase in Marzu. True, in a literatura di fiori, hè dichjaratu chì hè pussibule di suminà nantu à termini precedenti - 3 decenni di frivaru, è ancu dopu - 1 dicada di aprili. A sbagna hè fatta in mini-invernadera sottu u lume brillanti è 20-25 gradi Celsius.

In un invernamentu di una ghjurnata assulita, a temperatura di l'aria ponu 50 ° , chì prumove un rapidu criscitu. A mancanza di lumi porta à u fattu chì i piantini principianu da stende. Teplichku pò esse construitu da un aquarium fattu di plexiglas. In cima di l'aquarium deve esse cuparti da una nova film (polietileno) è a mette in u locu più brillanti. Per assicurà una cantina suficiente di lumera, pudete aduprà una lamparella fluoriscente o una bombe de luz normal 40-60W. In luce supplementu, a pianta, in regula, deve tempore di a maestru è di notte, mentri in tempore nuvidentu a pianta li precisa luminu di tuttu u ghjornu.

I Seeds si pò essa solu in pochi pote plastichi, in questu casu, i pezzi sò stati pigliati un pocu. Cumpliquemu una rossu petra è serbia à u fondu di u tank, cusì creendu un sforzu, da pudemu avè unchiatu u cuntinuu cù un sustrato. In u paese ùn ci era micca un fertilizante organico è turf. S'ellu si sò piantati i zoni in una terra in quale ci hè a turba, ùn anu micca ascendenti. È se fertilizanti organici sò prisenti in u locu, i piantini sviluppanu i malatie fungi è morse. A cumpusizioni di a terra pò aghjunghje a sera cun un diametru di 0,1 mm (un 20% micca più), carbone (se u solitu hè pesce, cun un cuntenutu di arcus). U cuntinuu cù u pianu deve esse mette in una bande d'occhi, chì ghjè pre-pienu cù acqua persa, sempre bruttissima, chì acqua dura diminutamenti reduce a girmionu.

Dopu chì a terra si spicca, pudete a partirà a simmu - nantu à a superficia di a terra a sementi sò stati disposti cù un match apu ghjustu. In questu casu, i pomi avemu bisognu à esse imbuttatu in a terra à 1 mm. Seeds sò stati, unu di l'altri à una distanza cimiteru, è immediatamente mette in un invernu. Se u cuntinuu cù i culturi ùn hè micca illuminatu da luci fluorescenti è ùn si ponu nantu à a finestra, da quandu a maiò parte di e piantini sò nantu à a superficia di a terra, anu da esse trasmessi da l'invernamentu è pusendu nantu à a finestra, vicinu à u vetru. L'alloghju addumatoghju esse realizatu direttamente in l'invernu, cù a cupèrra estente aperta. Un bagnu di 40 W deve esse postu nantu à i sprouts à 10-15 cm distanza, 60 W à una distanza di 15-20 cm. Se à a notte a finestra hè fridusa, i prudutti sò colpi in l'invernu à quellu tempu (ùn cose micca) è sò sottumessi, è in a mattina sò torna sottumessi finestra. U soffiu ùn hè micca siccà.

Ricurdativi, a pianta amarà u calore, ùn permettenu micca chì a temperatura di cullà ghjunghje sotto 20 gradi per i culturi novi, dopu à una settima chì a temperatura ùn deve esse sottu 16 °, dopu chì sei fonti veri anu prisentatu, a tampiratura ùn deve micca sottu 10 ° C à u fattu chì e foglie partenu di culminà).

A cura è a ripruducazione di u cane di u maritu ùn deve micca avè micca prublemi speziale, postu chì a pianta ùn hè praticamenti micca espunita à i pesti.