Prestu di a pelle di invernu per a faccia

In l 'invernu hè cusì difficiu per esse risparmià. A pelle nantu à a face si face assai sensibilita è per quessa un cambiamentu cambiamentu di a temperatura hè particulari pernicu. In l 'invernu, hè necessariu guardà cun vigore cù curazione è cura di a vostra pelle. Qualità è chì hè impurtante, l'inguernu righjastru righinu hè una guarantzia di una bella sana è bella per tuttu l'annu.

Sendo à a strada, avete bisognu à prutezzione di a vostra pelle, questu avete aiutu a crema. Una regula petite per a so scelta: u più chjucu in a strada, a fatter la crema avissi da esse. Quandu sceglite un crema, ùn si scurdate micca quellu chì duverebbe seru. Se es troppu grossu, serà assurvutu durante un bellu tempu, chì createà certi prublemi. Per applicà una crema, hè necessariu una ore prima di una salda o surtite nantu à strada, in diferentamente ellu ùn hà micca bisognu di assicurà. In fondu à a basa di credi cunvinziunali, pudete fà a vostra propria crema. Se tenete a pelle seca è nurmale, pigliate una cullarina di crema spermaceti, una culloca di zinc pomatura è una cullaretta di l'oliu vegetale, intricciate è avete ricevutu una crema chì prutegevi perfetta a tela di u friddu.

Se si sò longu nantu à a strada, in seguitu nantu à a peddi sò roghjunati è friddi. In a lotta contru l'aiutà aiutà di e lotioni di caldi di cetu. Una napulita hè appiicata à a face, o gaseosa, imbottita in caldu per 10 à 15 minuti. Allora accuranu a faccia cun una fina capa di fècula. Inoltre, puderete ridivà di l'vermiglii s'imbruvià a pelle cun una decocultura di linden flowers. U calchju deve esse caliu, fretu a pelle 2 - 3 volta à ghjornu. Rednesse si trovi com'è u risultatu di i navi debiliti. U specialistu ricumenu rinfurzà i navi per prevenuta a vermuccuzza. Per fà questu, avete da piglià a vitamina C è facenu mascare chì cuntenenu vitamina C. In u tempu d'invierno, serà efficace à utilizà una compressa fatta da u broth chamomile.

U friddu cambiatà significativamente u tipu di a vostra pelle. A pelle Azzurri in u friddu si face normale, normale - seccu, è a secche si face sottoresensibule. E scelta di cosmetti per u periodu di l'inviu, si deve esse pigliatu.

In u invernu, l'usu di creme basate nantu à basa di grassu. Quandu selezziunate i cosmetti, hè megliu di sceglie u lume, culori pastel. Blush in l'invernu, ùn anu micca applicà, perchè in u friddu sarà un rubore naturale. Per l'ochji, i cosmichi estremità sò l'adattati, cum'è u ventu è u friddu pò arruvinà u to makeup. Perchè i labbra sò a pelle più delicata, ùn lasciarete micca senza prutezzione. Senza liparlaru nantu à a strata, hè megliu ùn esce da sorte. À a notte, i cicchi di l'ombra cù a crema di criatura, questu permetterà di fà more tende è i salva da cracking.

Inoltre, mantene un statu sanu di a vostra pelle durante l'inguernu hè sustituì da una cantina sufenzu di vitamini in l'alimentazione, perchè senza elli a pelle hè secca è cumincia a scorcia. Duranti stu pirìudu, abbandunassi u normenu l'alimentariu. Eat bundanza di verdura è frutti, perchè in l'invernu, a crescita di vitamini cresce. Particularmente importanti di vitamini A, E, C.

A vitamina A hè più spessu trova in zucca, cruda, frutta secca, crema agria è rose m. A vitamina A prendrà a fiordità è scacciatura di a vostra pelle.

A vitamina E si trova in nuts, in l'oliu è in l'olii di girasole. A vitamina E aiuta è prevene l'aggravamentu di malati di a pelle, chì sò pronunziati per u friddu.

A vitamina C si trova ind'e col, pepite è in frutti citrati. Questa vitamina rinforza l'immunità di a pelle è aiuta cù a lotta cù peccati.

Quessi vitamini pò esse cunsumati di l'alimentari è di i cumune di vitamina. In l'invernu, beiu l'acqua più possibili. Fasting hè contraindicatu.

Hè impurtante ancu di utilizà maschere di nutizie per a prutezzione di a vostra pelle due per un megliu cura di l'invernu. Se tenete una pelle grasosa, poi pigliate dui cullizzioni di farina di pea è dui cullizzioni di u feritello, remendate à una massa uniforme è uniforme, appliice à a pelle di a faccia. Senza 15 minuti, poi lavate l'acqua. Per tutti i tipi di pelle, una maschere di rowan hè adattatu, per quale hè necessariu di cunghjuntà boli di foglie di muntagna cù duie cullizzioni di meli è aghjunghje un litru di crema agria. Maturu finu à smooth, applica à a faccia per 20 minuti, è poi arringe cù acqua calde.

No menu utile hè a mascara d'aranciu di mare, per a so preparazione serà necessariu: baia d'aranciu mari è pochi culloti di kefir. Preparamu a baga finu à ottene una massa spura è aghjustà u kefiru. Pudemu a mascara in u pelle, stà pigliate durante 20 minuti, da lavà. Questa mascara impedisce u crescente premature di a pelle.

Hè nutatu è moisturizeghja a pelle di a mascara d'oliu di u guccini. Hè bisognu di duie cullenade di zucchero di fruttu (pumu, limonu o pompelmo), a mità di l'ghjuvuli d'ovinu crue, duie cullenade di u furmagliu fatta di casa e una cullizzioni di l'oliu vegetale. Tuttu l'ingredienti deve esse chjappu è boni mistu. Aghjustassi a mezcla nantu à a faccia è si entre 15-20 minuti. Allora lavate micca.

Quandu sceglie i prudutti di cusmeticu, i cosmetologi pariscenu a sceglie un dulce di ghjurnata chì cuntenenu u filtru SPF, postu chì in l'invernu, a pelle necessite esse protetti da radiavi ultraviolet.

À ogni età, qualsiasi tipu di a peddi hè bisognu di prutezzione è esse bisognu di u vostru attu. Ùn vi scurdate micca chì un bon animu cuntribuisce à a vostra aspettazione. Sona più spessu è rista irresistibile in ogni mumentu di l'annu, in ogni u tempu.