Coidados care of the skin inverno

In u invernu, a nostra pelle esperjite almenu trè tippi seriu. Secure è deshidratazione sò i più cumuni. Sutta l'influenza di u clima è u calenzana, i vinu sanguini cuntratu, a circulazioni di sangue è e ciloghji di a pelle sò disturbi. À a fine di u vaghjimu, i funzioni pruteggiani di a pelle diminuinu ancu è da a migità di l'invernu culminate u so picculu.

Hè per quessa chì a pelle hè più propensa à l'irritazione è l'inflamazioni chì mai, spessu pritatu è flacchendu. Hè per quessa hè cusì impurtante in l'inguernu à avè in u saccu di cosmetta almenu un rimediu chì hà un effettu antiinflamatori è calmanti. Prutezza e funzioni di u corpu di l'internu: pigliate vitamini. Quantu à mantene a mantizia di u pelle in bonu statu, truverete in l'articulu di u tema "Coattesione di a cura di a righjoni in l'invernu".

Peeling

Comu regula, questu afecta à e donne chì, in l'adolescenza, avianu aumentatu a grita di a pelle è l'acne. U usu freti di l'agenti di securizazioni hà ancu fattu un rolu. Hè megliu in questa situazione, aiuta à a scorcia di a superficia cun l'applicazione sussegente di una crema di moisturizer.

Gimnastica utili

Hè impurtante assai in l'invernu per a furmazione di i musculi faciale. Circulazione hà migliurà, è i navi furtificate. Ochjare i vostri ochji aperti è elevate i vostri cigliu. Repetite 10-12 volta, acelerà u tempo.

Masking

In u invernu, a cura di facialità devendia necessariamente cumplementari masciali nutrizionale. Idealmentu, se a cumpusizioni di a mascara cumprenni l'oliu d'oliu d'oliu chì nutanu è calà a pelle. Una maschera universale: aghja in pare u meli ugguali è oliu, precalentate a mezcla in u bagnu di acqua. In una suluzione, ponce u servitù in ghjira è applienderdu à a pelle durante 20 minuti. Pigliate cù una spugna di carta, sguassate i resti di tònicu. Sì a pelle à u coghju di l'invernu scàccia, facita u prutezze supratu cù una machja è appliice una crema nutritiva. Questa prucedura abbandunà e cilesti morta di a pelle. Ma abusing use scrubs in l 'invernu ùn seguita micca: a pelle precisa più tempo per riluperà, è in i prucessi di regenerazione invernu rallentiscenu.

Ochji è labbra

Spécidumente vulnerable à a fretta hè a pelle di e parolle è a bocca. Nantu à e parolle, hè assai ghjustu, cusì avete bisognu di nutrimentu è tonanti. A pelle di i labbra hè a intemperia è a furia. Dunque, anche cù un liparazzu à u decoru, sempre applica un pruduttu di iegge cù u cuntenutu di ingredienti naturali è vitamini. Stu lipstick creà una strata protettiva, ancu se u culore hè sguassatu. Avà sapemu à piglià cura di a pelle à l'invernu.