Chì si socu amatu cù un cucinu?

Quandu u dicenu dici: "Amore hè u male, ti piace è ...". No, micca necessariamente rapprisentativu di a nostra fauna cù e corne e pedi. L'amore pò prisentà altre sorpresa, chì sò assai più difficili di capiscenu. Per esempiu, luntanu da una ragazza si dumandava: chì cosa fai fà chì sì stanu in amore cù un cucinu?

In questa situazione, una risposta rapida è faciule ùn ponu truvà. Dopu tuttu, ogni cosa pari parè esse contru à voi: e lege di a natura è di a sucità. Ma noi avemu prova di truvà a risposta à a quistione: chì farcite sè sè st'ammi cun custi?

Amu mi prima

Confusion in sentimenti

Per principià, ùn ci hè bisognu di capisce i vostri stessi sentenzi. Molti picciotti chì pensanu ch'ella hè in amore, quandu in u fattu, anu sentimenti completamente differenti, chì sò simplici difficili di determinà. Quale avemu cunsideratu un fratellu? Certu, si hè un bonu fratellu veru, averemu videndu à un difendenti, un assistente, una persona chì li ci vole "senza raggiuni", sempre sustene. Per un fratellu, sò sempre quelli chì deve esse protetti. In fatti, se vi vede un cuginu in i vostri ochji cum'è cusì, svinna chì si mette sottu tutti i normi di u maritu ideale. Ghjè quì chì a zitella hè principiatu à sente chì ella hè in amore cù u cuginu. In fatti, questu ùn hè micca cusì cusì. Questu hè, hè sensu, in debbuli, ma in una manera completamente diversa. Dopu tuttu, amiammiammi è ammiranu parenti, ma questu sensu hè una natura pocu diversu cà l'amori per un omu. E spessu ciucciu cunfundinu sti sentenzi, è ùn sò micca sapè chì fà. Spiciarmenti spessu, questu succede à e donne chì anu criatu in una famiglia incomplete, per quessa, senza un padre. In questu casu, a chjesa accumincia a circà un difendenti è u vede in u fratellu. Ma, invece, u so mudellu famigliatu di u subconscious ùn prupone una altra persona chì puderia diventà u so maritu, perchè ellu pudere, offende, offend. Ma u mo fratellu amatu, di quale elli èranu crisciuti, ùn mai di fà. Hè per quessa prughjetti mentali è torments begin. Sì capite chì tutte e cose hè quì per voi, dopu una volta analizà cù cura u vostru sentimentu per u to fratellu. Forsi vos di cunfundassi l'amore cù u desideriu di ricivete a prutezzione è a tendernessità di una persona amata. Inoltre, e zitelli chì anu criatu senza un babbu tende di sempre paragunate parechji i so fratelli. Ma quandu anu incunienta piuttostu chì u fratellu hè u megliu omu, è tutti l'altri carusi ùn avianu micca questu livellu. Quandu ghjè chì i sentenzi senza sapè comenzan à emerger.

Sensu reale

Ma tali situazione ùn pò micca esse cunsiderata in u casu quandu u fratellu è a sughjettu sò stati cunnisciuti di adulti, è chjaramente ùn avè micca avutu immediatamente sentenzi fraterni. Stu casu hè u più cumplicatu, perchè quì a conscienza è u subconsciousu solu ùn vedanu un parente in a persona. Vede l'ughjettu di l'attenzione, l'omu chì vulete esse. Dopu hè a question: chì duvemu fà? Prima, bisognu di scummigghiari cume u vostru fratellu si tratta. Sì estes sentimenti ùn sò micca mutualis, perchè più probabile, ùn deve micca dettu parlatu à tuttu. Dopu tuttu, comu hè cunnisciutu, i relazioni trà e parenti sò cunnannati. U puntu quì ùn hè micca solu in i normi suciali, ma dinò in genetica, ancu s'ellu, à l'altra banda, ghjè digià difficiule cù l'ecologia muderna chì dà maiò di salute. Ma se i sentimenti sò micca mutus, allura l'unicu rispettu hè un attaccu da i parenti. In questu casu, hè megliu per suppressione sti sentenzi in un sè stessu.

Ma quandu u fratellu anu v'aviti bè cumu fà per ellu, hè bisognu di decisu cumu se pudete contru à una sucità chì ùn hà micca gràzia per una dicisioni. Certu, cumu l'anu dettu, hè una certa verità in e so parolle. Ma à l'altra banda, assai spessu u fratellu è a suredda, chì ùn sò mai permessi di esse sia, finiscinu solu, cum'è sò l'AMORE TOY. Allora si ti piace u to fratellu, è chì ti piace, aghjunghje a vuluntà è a forza in pugnu è ùn prestu micca cura ciò chì i parenti. In fine, questu hè a vostra famiglia è se ti piace à voi, aghju comprare è accettà. Nuvembre o dopu, ma si sarà. Intantu, ci hè necessariu un pocu di pacienza, per ùn perderà l'amore di a vostra vita.