Propetti terpèutiques di u silicuu persunale

In a vita di u ghjornu, u silicu hè chjamatu "una pietra viva". In parechji trattatti di u passatu, ci sò referenze per e so qualità curativi. Parechji seculi, dapoi u Paleulicu, a ghjente hà fattu u siliziu chjovu pè curà di parechje malatie. Ancu in i parenti passati recenti hà utilizatu siliciu per sguassà e parolle, pusonu pezzi per l'almacenamiento di carne, elli in l'acqua, per migliurà a qualità di l'acqua. Eppo in i ferii di silicuzzu, per evitar a gangrena. I prugetti curatori di u siliciu cunvinzione anu sorprendu à i scientisti.

I studii indicanu chì e causazione di parechje malati severi ghjaci in a deficientia di silicium in u corpu, causata da a so mancanza di manciari è di l'acqua. I scientisti anu saputu chì a mancanza di siliciu in u corpu hè a ragione di a violazione di a flessibilità è l'elasticità di i tissuti cunghjuntivi di i tendini, cartilagine articular. Hè dinò a causa di i patologii di l'intestinu è i muri di i vetuli sangue, l'apparatu valvulariu di u sistema cardiovascular, i sfiniti di u viaghju gastrointestinali.

I pruprietà di u silicuu sò stupendosi. U siliciu hè u principale elementu strutturali chì assicura a coordination of the work of all the organs da parte di u sistema nervu. Se u nivellu di siliciu digià in u sangue, l'elasticità di i navi poveru è a so capacità per risponde à i cumandamenti di u sensu per ristene o espansione, è u silicu hè sustituitu da un altru trace elementu, calcium. Calcium, accumente, faciule i navi più riziè. U colesterulu, si stabiliscenu nantu à spicci di calichiti, porta à l'occurrence di malatie, cum l'angina pectoris, la carderia ischemichi, l'ateroesclerosi.

A causa di i so prupietà chimichi, u silicium duverevulevvi d'aiutu à a microflora intestinali, mantene a purità interna di u corpu. Colloidelli di u silicu più cumuni sò a pruprietà d'attruvà l'organismi patogeni: i virus di l'hepatitis è a polaritrite, a grippa è reumatismu, cocci patogeno è trichomone, fungi di levadulidi, formate cumuli complexi cù questu, chì sò spregulati da u corpu.

I pruprietà medicina di l'acqua silicica sò largamente coneguti. L'acqua di u silicanu hè un medio simplice di rimbià u fondu vita in u corpu. L'acqua di u siliciu hè tutta a pruprietà di l'acqua di argentu, scatula, hè un gustu è frescura spiciale. L'acqua hè questu da u fluoru intercellulu è u plasma di u sangue à l'indimentu di l'idrogenu è e categurichi bioquimichi.

Hè faciale assai facilitu per piglià quì acqua in casa. Hè bisognu à piglià 20-30 grammi di silicium, lavenu cù un sbagliu è ponu durà 1-2 voddi in ghjurnata, per a scumpartazione. Pudemu à un cane di 3 litre è fate d'acqua. L'acqua hè stata cuparta di gasa è si mette in un locu luminoso, evitendu u sole di u sole. Dopu à 3-4 ghjorni l'acqua hè sdirmata è pudetebbite beie, cogliu alimentu nantu à questu, lavane. Dopu à 7 ghjorni, l'acqua hè diventata bè. L'acqua predica hè spressa in un antru platu, ma micca tutti. Perchè u culori di u fondu cun u restu di 3-4 cm ùn hè micca adattatu. Stu residu deve esse spartu. U siliciu deve esse sbulicatu da u bastone è lavatu cù un sbagliu raspberry, da novu pudete purtà un acqua nova. L'acqua activata acquistata in u cuntinuu stampatu conserva i so pruprietà per un annu è un mezu. Dopu à 4-5 mesi, u silicuciu esse cambiatu.

I so pruduzzioni terapeutichi di l'acqua di siliciu manifestatu cù una applicazione esterna in a furmazione di lotioni, aclarimenti, cumpressi per a diatesi, psoriasis, ardori, furunculosi. Hè bonu per lavà questu visu cù parechji inflammazioni. Cù angina e periodontitis, rinfrisa u to gargudu è a bocca, rinite u nasu cun u friddu.

Pigliate questu acqua in quantità limitate. Questa hè una prufilaxita excelente di parechje malati: a patologia di a pelle di diabete, l'ateroesclerose, i malatii infizziosi, i malati neuropsiunatorii, urolitisiis, ipertensione. U siliciu hà una pruduzione di purificazione di sangue, curativi di ferita, propiu bactericidali, colerètici, è anzenta l'immunità. L'acqua di u silicanu impedisce l'infertilità in e donne è impotenza in l'omi.

L'acqua di toccata hè saturazione di u ferru è u silicu cuntribuisci à a precipitazione di ferru. À u listessu tempu, i muri di u cuntinuientu sò cuparti cun un rougatoghju. Perchè, prima di vagnari acqua di silicona, deve esse bagnata è enfasi. L'acqua activada ùn pò micca essa bollita. Dopu u primu mese d'utilizà st'aulazione di guare, avete sentutu pusitivi pusitivi in ​​u vostru corpu.

Grazie à i propieture curativi di u silicuu konvenciale, parechji malatii pò esse impeditu è ​​ancu guaritu. Cuntenevi di a vostra salute!